1006560/0016/1996
Τύπος: Αποφάσεις
ΦΕΚ: 23/Β/17.01.1996
Αναπροσαρμογή ποσοστού προσαύξησης εκπρόθεσμης καταβολής οφειλών προς το Δημόσιο,Όπως τροποποιήθηκε με την με την ΥΑ 1016358/800/0016/2005 - ΦΕΚ 244/Β/24.2.2005
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
1016358/2005
Αναπροσαρμογή ποσοστού προσαύξησης εκπρόθεσμης καταβολής οφειλών προς το Δημόσιο.
10582/2015
ΘΕΜΑ : Επιβαρύνσεις εκπρόθεσμης καταβολής οφειλών προς τους Ο.Τ.Α..
Γ2/3850/1998
Λειτουργία Μουσικών Σχολείων(τροποποιήθηκε με τις 58407/Γ7/2005 (ΦΕΚ Β 811/14-6-2005), 60235/Γ7/2011 (ΦΕΚ 1012 Β/26-5-2011 118786/Γ7/2011 (ΦΕΚ 2478 Β/4-11-2011) ΥΑ
ΠΟΛ.1106/2016
Κοινοποίηση της με αριθμό 89/2015 γνωμοδότησης Ν.Σ.Κ, αναφορικά με απαλλαγή οφειλών από προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής για λόγους ανωτέρας βίας, κατ’ άρθ. 6 του Κ.Ε.Δ.Ε.(ΑΔΑ:6Η31Η-Ο3Δ )
ΔΕΔ/Θεσ/1025/2025
Η απόφαση (1025/2025) του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών αποδέχεται μερικώς ενδικοφανή προσφυγή κατά πράξης διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος (φορ. έτους 2021) της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης. Ο προσφεύγων ζήτησε απαλλαγή από τόκους εκπρόθεσμης καταβολής και από προσαύξηση φόρου λόγω αποδείξεων (€237,82). Η ΔΕΔ έκρινε βάσιμο τον ισχυρισμό του ότι η τροποποιητική δήλωση υποβλήθηκε εκπρόθεσμα χωρίς υπαιτιότητά του, καθώς η βεβαίωση αποδοχών από τον εργοδότη στάλθηκε καθυστερημένα. Συνεπώς, η τροποποιητική δήλωση χαρακτηρίζεται εμπρόθεσμη ως προς την επιβολή τόκων. Ο ισχυρισμός όμως για τη διαγραφή της προσαύξησης φόρου λόγω αποδείξεων απορρίπτεται, καθώς ο φόρος προέκυψε νόμιμα λόγω μη κάλυψης του απαιτούμενου ποσοστού 30% των δαπανών με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής.
ΠΟΛ 1117/2015
Ρύθμιση οφειλών των διατάξεων των άρθρων 1-17 του Ν. 4321/2015 (ΦΕΚ 32 Α/21.3.2015), όπως ισχύει και τροποποίηση διατάξεων των άρθρων 57 του ΚΦΔ και 6 του ΚΕΔΕ περί προστίμων εκπρόθεσμης καταβολής. (ΑΔΑ:Ω89ΜΗ-Π0Ι)
1079/2020
Παράταση προθεσμίας καταβολής των βεβαιωμένων στη Φορολογική Διοίκηση οφειλών που λήγουν την 30.03.2020 και την 31.03.2020, των επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων που δικαιούνται το ευεργέτημα της έκπτωσης ποσοστού είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) του άρθρου πρώτου της από 30.03.2020 ΠΝΠ (Α' 75) έως και 21.4.2020.
Δ6Α/1033376/ΕΞ2012
Δ6Α/1033376/ΕΞ2012-ΦΕΚ 499 Β/28-2-2012 "Χαρακτηρισμός οφειλών ως ιδιαίτερα σημαντικού ύψους, η επιδίωξη της είσπραξης των οποίων υπάγεται και στην αρμοδιότητα της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων." (Όπως τροποποιήθηκε με την Δ6Α/1039626/ΕΞ2012- (ΦΕΚ 701 Β/12-3-2012) ΥΑ και την Δ6Α/1053300/ΕΞ2013 - ΦΕΚ 705 Β/28-3-201)
E-51/2025
Για την τροποποίηση (α) του Κώδικα ΕΔΔΗΕ αναφορικά με την αναθεώρηση του ρυθμιστικού πλαισίου των ρευματοκλοπών και (β) του Εγχειριδίου Ρευματοκλοπών, σε εφαρμογή της παρ. 22 του άρθρου 95 του Κώδικα ΕΔΔΗΕ αναφορικά με την αναθεώρηση της Μεθοδολογίας υπολογισμού συνολικού τιμήματος καταβολής λόγω ρευματοκλοπής, και για τον καθορισμό της διοικητικά οριζόμενης τιμής, του ποσοστού προσαύξησης, του κόστους μη καταγραφείσας ενέργειας και του διαχειριστικού κόστους ρευματοκλοπής
ΕλΣυν/Κλ.4/36/2013
Λαικές αγορές(...) κατά τη ρητή διατύπωση της Α2-21/2012 υπουργικής απόφασης, η προσαύξηση κατά 0,55 ευρώ υπολογίζεται επί τη βάσει του ποσοστού επί του ημερήσιου δικαιώματος όπως αυτό έχει προσδιορισθεί με το άρθρο 49 του ν. 3105/2003 δηλαδή επί ποσοστού 0,15 ευρώ και όχι επί ποσοστού 0,30 ευρώ, πρέπει να γίνει δεκτό, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από τον διαφωνούντα Επίτροπο, ότι η εντελλόμενη με τα 139 και 140 χρηματικά εντάλματα, που έχουν εκδοθεί υπολογιζομένου του ποσοστού επί του ημερήσιου δικαιώματος σε 0,85 ευρώ, είναι μη νόμιμη. Και τούτο διότι, ανεξαρτήτως του ότι η επίμαχη διάταξη του άρθρου 49 του νόμου 3105/2003 είχε καταργηθεί με το άρθρο 5 του ν. 3377/2005 κατά το χρόνο έκδοσης της κρίσιμης υπουργικής απόφασης Α2-21/2012, με την απόφαση αυτή ο κανονιστικός νομοθέτης απέβλεψε σταθερά στο ποσό των 0,15 ευρώ που οριζόταν στις διατάξεις του άρθρου 49 του ν. 3105/2003, ως «βάση» για τον υπολογισμό της προσαύξησης των 0,55 ευρώ.