×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

128/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4328/1929, 1269/1982
ΦΕΚ: 3958/Β/09.12.2016

Εναρμόνιση της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2016/802 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016 «σχετικά με τη μείωση της περιεκτικότητας ορισμένων υγρών καυσίμων σε θείο».


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ 77/2022 ΦΕΚ: 2318/Β/19.04.2024

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

77/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 128/2016 (Β’ 3958) κοινής υπουργικής απόφασης η οποία εναρμόνισε την Ελληνική Νομοθεσία προς την Οδηγία (ΕΕ) 2016/802 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016 «σχετικά με τη μείωση της περιεκτικότητας ορισμένων υγρών καυσίμων σε θείο»


Ν.4666/2020

Τροποποίηση του ν. 4251/2014 (Α΄ 80) για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία (ΕΕ) 2016/801 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Μαΐου 2016 σχετικά με τις προϋποθέσεις εισόδου και διαμονής υπηκόων τρίτων χωρών με σκοπό την έρευνα, τις σπουδές, την πρακτική άσκηση, την εθελοντική υπηρεσία, τις ανταλλαγές μαθητών ή τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την απασχόληση των εσωτερικών άμισθων βοηθών (au pair).

ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/318/2017

Προμήθεια υγρών καυσίμων.(απευθείας ανάθεση) . Με τα δεδομένα αυτά, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, διότι η κατεπείγουσα ανάγκη για προμήθεια καυσίμων κατόπιν απευθείας ανάθεσης δεν οφείλεται σε παραλείψεις ή έλλειψη προγραμματισμού και επιμέλειας των αρμόδιων δημοτικών οργάνων, αλλά στο απρόβλεπτο γεγονός ότι η κατανάλωση των καυσίμων κατά τον Μάιο του 2017 είχε αυξηθεί σε ποσοστό άνω του 40% σε σχέση με την αντίστοιχη του Μαΐου του 2016, με συνέπεια οι ποσότητες που είχαν προγραμματίσει και προμηθευτεί να μην είναι πλέον επαρκείς. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/343/2019

Προμήθεια λιπαντικών....Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (βλ. σκέψη 3), το Κλιμάκιο κρίνει ότι το υποβληθέν προς έλεγχο σχέδιο τροποποίησης της αρχικής, από 1.11.2017 (με αρ. πρωτ. ...) συναφθείσας σύμβασης μεταξύ του Δήμου .... και του οικονομικού φορέα «....», κατά το μέρος που επιφέρει σημαντική επέκταση του φυσικού (με την επιπλέον προμήθεια 21.000 λίτρων περίπου αμόλυβδης βενζίνης 95 οκτανίων και 254.000 λίτρων περίπου πετρελαίου κίνησης) και οικονομικού αντικειμένου (κατά 384.000,00 ευρώ, μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ήτοι αύξηση σε ποσοστό 38,95%) της αρχικής σύμβασης και την εξαιτίας της επέκτασης αυτής παράταση της ισχύος της κατά ένα (1) έτος, δεν ευρίσκει έρεισμα στις επικαλούμενες διατάξεις της παρ. 1 περ. γ΄ του άρθρου 132 του ν. 4412/2016. Τούτο δε διότι η διενέργεια των αυτοδιοικητικών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 (η έκβαση των οποίων οδήγησε σε επαναληπτικές εκλογές στις 2 Ιουνίου 2019) δε συνιστά απρόβλεπτη περίσταση, κατά την έννοια των προαναφερόμενων διατάξεων (παρ. 1 περ. γ΄ του ίδιου άρθρου), αφού η ημερομηνία διεξαγωγής αυτών ήταν ήδη γνωστή δέκα (10) και πλέον μήνες πριν από τη διενέργειά τους (βλ. το από 22.5.2018 δελτίο τύπου του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με τον χρόνο διεξαγωγής των ευρωεκλογών έτους 2019 και άρθρο 6 του ν. 4555/2018, ΦΕΚ Α΄ 133/19.7.2018, σχετικά με τον χρόνο διεξαγωγής των δημοτικών εκλογών έτους 2019). Περαιτέρω, η αλλαγή της δημοτικής αρχής, που προέκυψε ως αποτέλεσμα αυτών, συνιστά πιθανή εξέλιξη σε κάθε διαδικασία αυτοδιοικητικών εκλογών, η οποία θα πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις αναθέτουσες αρχές, κατά τον προγραμματισμό των σχετικών προμηθειών, ιδίως δε αυτών που αφορούν στην προμήθεια αγαθών που άπτονται της συνεχούς και απρόσκοπτης λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσίων, όπως η προμήθεια υγρών καυσίμων για την κίνηση των οχημάτων και μηχανημάτων έργου.