145561/2022
Τύπος: Αποφάσεις
Καθορισμός κομίστρου υπηρεσίας επιβατικών μεταφορών κατά παραγγελία που εκτελείται αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα στα όρια της νήσου Αστυπάλαιας
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ 86444/2025-ΦΕΚ:2738/Β/03.06.2025
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Αναθεώρηση 145561-2022-18.10.2023.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 06/06/2025
ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ 306532/2023-ΦΕΚ:6015/Β/17.10.2023 ΚΑΙ 82890/2023-ΦΕΚ:1923/Β/24.03.2023
Αναθεώρηση 145561-2022.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 06/06/2025
1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Σχετικά Έγγραφα
86444/2025
Τροποποίηση της υπ' αρ. 145561/12.5.2022 «Καθορισμός κομίστρου υπηρεσίας επιβατικών μεταφορών κατά παραγγελία που εκτελείται αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα στα όρια της νήσου Αστυπάλαιας» (Β' 2416) απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
82890/2023
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 145561/12.5.2022 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Καθορισμός κομίστρου υπηρεσίας επιβατικών μεταφορών κατά παραγγελία που εκτελείται αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα στα όρια της νήσου Αστυπάλαιας» (Β’ 2416).
306532/2023
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 145561/12.5.2022 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών «Καθορισμός κομίστρου υπηρεσίας επιβατικών μεταφορών κατά παραγγελία που εκτελείται αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα στα όρια της νήσου Αστυπάλαιας» (Β΄ 2416), όπως έχει τροποποιηθεί με την υπ’ αρ. 82890/14.3.2023 (Β΄ 1923) όμοια.
Ν.4953/2022
Κύρωση της Σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μεταφορές - Μεταφορικές Υπηρεσίες Επιβατών και Φορτίου Ανώνυμη Σιδηροδρομική Εταιρεία» (ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) για την ανάθεση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
ΝΣΚ/124/2009
Πεδίο εφαρμογής της υπ αριθμ. 5/2008 Αγορανομικής Διατάξεως σε εκτελούντα δρομολόγια εξωτερικού με ενδιάμεσες προσεγγίσεις σε ελληνικούς λιμένες – πλοία, κατά το μέρος εκείνο του πλού, που εκτελείται μεταξύ ελληνικών λιμένων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στη ρύθμιση της διατάξεως της περιπτώσεως δ, του ΠΙΝΑΚΑ 2, της παραγράφου 1, του άρθρου 1Α, του κεφαλαίου 1 της Αγορανομικής Διατάξεως 14/1989, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 της Αγορανομικής Διατάξεως 5/2008 (υπ αριθμ. Α4-509/2008 Υ.Α.) εμπίπτουν οι χώροι, απ όπου προμηθεύονται ορισμένα είδη βιοτικής ανάγκης οι καταναλωτές, που βρίσκονται σε πλοία, που εκτελούν αποκλειστικά και μόνο πλόες εσωτερικών γραμμών και όχι και οι χώροι, που βρίσκονται εντός των επιβατικών πλοίων πάσης φύσεως, που εκτελούν δρομολόγια εξωτερικού με ενδιάμεσες προσεγγίσεις σε ελληνικούς λιμένες, κατά το μέρος του πλού, που εκτελείται μεταξύ ελληνικών λιμένων.
Υπόθεση C-518/2017
Υπόθεση C-518/17: Απόφαση του Δικαστηρίου (ένατο τμήμα) της 20ής Σεπτεμβρίου 2018 [αίτηση του Verwaltungsgerichtshof (Αυστρία) για την έκδοση προδικαστικής αποφάσεως] — Stefan Rudigier [Προδικαστική παραπομπή — Δημόσιες συμβάσεις — Δημόσιες υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών και οδικών μεταφορών — Κανονισμός (ΕΚ) 1370/2007 — Άρθρο 5, παράγραφος 1 — Ανάθεση συμβάσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας — Άρθρο 7, παράγραφος 2 — Υποχρέωση δημοσιεύσεως στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορισμένων πληροφοριών το αργότερο ένα έτος πριν από την έναρξη της σχετικής διαδικασίας — Συνέπειες της μη δημοσιεύσεως — Ακύρωση της διαδικασίας του διαγωνισμού — Οδηγία 2014/24/ΕΕ — Άρθρο 27, παράγραφος 1 — Άρθρο 47, παράγραφος 1 — Οδηγία 2014/25/ΕΕ — Άρθρο 45, παράγραφος 1 — Άρθρο 66, παράγραφος 1 — Προκήρυξη διαγωνισμού]
ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ζ/104/2024
Η Πράξη 104/2024 του Ζ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο επιμέρους φάσεων της διαδικασίας ανάθεσης της υπηρεσίας «Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Διαχείρισης Εναέριας Κυκλοφορίας» της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (προϋπολογισμός 62.000.000,00 ευρώ). Το Κλιμάκιο έκρινε μη νόμιμες τις αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με τις οποίες απευθύνθηκε πρόσκληση προς την ελληνική εταιρεία «......» για υποβολή προσφοράς. Η αρχική σύμφωνη γνώμη της ΕΑΑΔΗΣΥ είχε δοθεί αποκλειστικά για την γαλλική κατασκευάστρια εταιρεία «......», ως μοναδικό φορέα λόγω αποκλειστικών δικαιωμάτων στον πηγαίο κώδικα (UBSS). Το Κλιμάκιο έκρινε ότι δεν αποδείχθηκε ότι η ελληνική εταιρεία πληροί τις προϋποθέσεις αποκλειστικότητας. Επιπλέον, δεν τηρήθηκε ο ουσιώδης τύπος της έκδοσης νέας σύμφωνης γνώμης της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. για την ανάθεση στην ελληνική εταιρεία. Συνεπώς, ο έλεγχος των ελεγχθέντων φάσεων απέβη αρνητικός.
ΝΣΚ/132/2010
Θέματα κατατάξεως ως Λ/Φ ή προσλήψεως ως διοικητικών υπαλλήλων των εν χηρεία τελούντων συζύγων αποβιώσαντος κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας υπαξιωματικού Λιμενικού Σώματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι εν χηρεία διατελούντες σύζυγοι του προσωπικού του Λ.Σ. που απεβίωσε κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας ή εξαιτίας της υπηρεσίας, εφόσον έχουν εν ζωή ένα τουλάχιστον τέκνο, έχουν δικαίωμα εισαγωγής στη ΣΔΛ/Φ, ύστερα από αίτησή τους, χωρίς ανάγκη συμμετοχής τους στο διαγωνισμό, αλλά υπό την προϋπόθεση της προκηρύξεώς του ή δικαίωμα προσλήψεώς τους στο πρώην Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (ήδη Γενική Γραμματεία Ασφάλειας – Ναυσιπλοΐας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Γενική Γραμματεία Ναυτιλιακής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, βλ. π.δ. 184, 185 και 189/2009) ή στα εποπτευόμενα από αυτό ν.π.δ.δ., ως διοικητικοί υπάλληλοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και σε θέση ανάλογη των προσόντων τους. Και στις δύο περιπτώσεις οι δικαιούχοι πρέπει να κατέχουν, κατά περίπτωση, τα απαιτούμενα από τις κείμενες διατάξεις προσόντα και να μην έχουν τα προβλεπόμενα κωλύματα, με εξαίρεση βεβαίως τα όρια ηλικίας και προκειμένου περί των Λ/Φ τα σωματικά προσόντα και το ελάχιστο όριο του γενικού βαθμού του απολυτηρίου τίτλου, ειδικώς δε προκειμένου περί των Λ/Φ δεν πρέπει να έχουν υπερβεί το όριο ηλικίας αποχωρήσεως.
42353/Ζ1/2023
Διευκολύνσεις στις μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς των φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των καταρτιζόμενων των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υ.ΠΑΙ.Θ..
Ν.5220/2025 ΦΕΚ: 131/Α/21.07.2025 άρθρο 55 παρ.3:3. Οι δαπάνες για την αποζημίωση του παρόχου επιβατικής μετακίνησης σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, σύμφωνα με την από 14.4.2022 σύμβαση Υποχρέωσης Δημόσιας Υπηρεσίας για την καταβολή μειωμένου κομίστρου από τους δικαιούχους φοιτητές στα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με το άρθρο 86 του ν. 4530/2018 (Α’ 59) που προέκυψαν κατά το τρέχον και κατά τα παρελθόντα έτη, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Ζ1/127000/7.10.2021 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υποδομών και Μεταφορών «Διευκολύνσεις στις μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς των φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των καταρτιζόμενων των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)» (Β’ 4715) και την υπό στοιχεία 42353/Ζ1/10.4.2023 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υποδομών και Μεταφορών «Διευκολύνσεις στις μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς των φοιτητών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των καταρτιζόμενων των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) αρμοδιότητας Υ.ΠΑΙ.Θ.» (Β’ 2487), είναι νόμιμες και κανονικές, αναλαμβάνονται, εκκαθαρίζονται και εξοφλούνται, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 86 του ν. 4530/2018, σε βάρος των πιστώσεων του κρατικού προϋπολογισμού του τρέχοντος οικονομικού έτους, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης.
ΝΣΚ/552/2002
Δημόσια έργα. Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του επιβλέποντα Μηχανικού και της Διευθύνουσας Υπηρεσίας Δημ. Έργου, που κατασκευάζεται από Ανάδοχο Εργοληπτική Επιχείρηση, ως προς τα θέματα Ασφάλειας και Υγείας των εργαζομένων σε αυτό. Περί εκτελέσεως δημόσιου έργου, για τα θέματα που αφορούν την ασφάλεια των εργαζομένων και τη πρόληψη των ατυχημάτων, ο ανάδοχος που έχει καθ όλη τη διάρκεια του έργου τη διεύθυνση αυτού, και η οποία ασκείται στους τόπους κατασκευής από τεχνικούς υπαλλήλους του αναδόχου που έχουν τα κατάλληλα προσόντα, έχει αποκλειστικά την υποχρέωση δια του υπευθύνου του «επί τόπου του έργου μηχανικού» να τηρεί όλα τα αναγκαία μέτρα ασφάλειας που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις και τη σύμβαση και να εκπονεί με δική του ευθύνη κάθε σχετική μελέτη (στατική ικριωμάτων, μελέτη προσωρινής σήμανσης του έργου). Πέραν όμως των υποχρεώσεων αυτών του αναδόχου και ο επιβλέπων μηχανικός του έργου που έχει ορισθεί από την Διευθύνουσα Υπηρεσία, έχει την υποχρέωση να ασκεί συστηματικά και ουσιαστικό έλεγχο στη λήψη και τήρηση των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας από την ανάδοχο εργοληπτική επιχείρηση, όπως αυτά προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις και τη σύμβαση και να υποδεικνύει στον ανάδοχο τη λήψη κάθε αναγκαίου μέτρου στην περίπτωση που το έργο εκτελείται χωρίς να τηρούνται αυτά. Η εκπλήρωση αυτών των υποχρεώσεων εμπίπτει στα καθήκοντα του επιβλέποντα μηχανικού επί δημοσίου έργου, όπως αυτά προσδιορίζονται στις προαναφερθείσες διατάξεις των άρθρων 6 του Ν 1418/84 και 28 του ΠΔ 609/85.