×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/22331/0022//2012

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3966/2011, 4024/2011
ΘΕΜΑ: Καθορισμός του μέγιστου δυνατού χρόνου απασχόλησης και της ανώτατης, ανά ώρα, αμοιβής εκπαιδευτικών και δημοσίων υπαλλήλων για την παροχή υπηρεσιών σε συγχρηματοδοτούμενες πράξεις του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007- 2013

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/98415/0022/2012

Καθορισμός ωριαίας αντιμισθίας επιμορφωτών οι οποίοι θα απασχοληθούν στην επιμόρφωση πρώτης (Α) και δεύτερης (Β) φάσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας (Α.Π.) 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Π.) «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007?2013. 

4014/ΔΙΟΕ 120/2011

Σύσταση Ειδικής Γραμματείας Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.).


ΝΣΚ/581/2012

Απασχόληση εκπαιδευτικών σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ή άλλων φορέων του Δημοσίου για παροχή εκπαιδευτικού έργου στα πλαίσια συγχρηματοδοτούμενων πράξεων (ΕΣΠΑ). Η παροχή υπηρεσιών από εκπαιδευτικούς σε φορείς που υλοποιούν έργα στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων πράξεων του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) θεωρείται άσκηση ιδιωτικού έργου κατ’ άρθρο 31 Υ.Κ. Κατ’ εξαίρεση οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν κατά τη ρητή πρόβλεψη του δευτέρου εδαφίου της παρ.9 του άρθρου 58 του Ν. 4075/2012 με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, να παρέχουν υπηρεσίες στους παραπάνω φορείς που είναι συναφείς με τα καθήκοντα της κύριας θέσης τους. Προκειμένου για υπηρεσίες που προσφέρθηκαν κατά τον χρόνο ισχύος των διατάξεων των παρ.1 έως 5 του άρθρου 55 του Ν.3966/2011, οι οποίες καταργήθηκαν με την ανωτέρω διάταξη, θεωρείται ότι πλασματικά είχε χορηγηθεί στους εκπαιδευτικούς άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου. Η αμοιβή των εκπαιδευτικών από την ως άνω απασχόληση δεν υπόκειται στους περιορισμούς του άρθρου 30 του Ν. 2530/1997, διότι δεν θεωρείται η απασχόληση αυτή κατοχή δεύτερης θέσης. Υπόκειται όμως αυτή στους περιορισμούς και τα όρια που προβλέπονται στις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν. 1286/1982. (ομοφ.)

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/358/2022

ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ:Με την κρινόμενη έφεση ζητείται παραδεκτώς η ακύρωση της ΕΥΔΕ ΕΤΑΚ 4461/13.12.2016 απόφασης ανάκτησης αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού (Δημοσιονομική Διόρθωση) του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (στο εξής: προσβαλλόμενη Πράξη), με την οποία επιβάλλεται στην εκκαλούσα ανώνυμη εταιρία (Α.Ε.) Ο.Τ.Α. δημοσιονομική διόρθωση με ανάκτηση για ποσό 16.348,44 ευρώ (πλέον τόκων 106,57 ευρώ). Το ποσό αυτό, αφορά σε δαπάνες του έργου με τίτλο «Ανάπτυξη ενός Γεω-Περιβαλλοντικού Πληροφοριακού Συστήματος για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας» (σύντ. τίτλου: GENCENG) που κρίθηκαν οριστικά ως μη επιλέξιμες για χρηματοδότηση, στο πλαίσιο της Πράξης «Συνεργασία 2011 – Συμπράξεις παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων σε εστιασμένους ερευνητικούς και τεχνολογικούς τομείς», που υλοποιήθηκε μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (Π.Ε.Π.) «Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας - Ηπείρου», του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007-2013, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (Ε.Τ.Π.Α.) και εθνικούς πόρους.(....)Τα αναφερόμενα στην προηγούμενη σκέψη στοιχεία και διευκρινήσεις, πρέπει να προσκομισθούν στο Δικαστήριο, από τους ως άνω υπόχρεους, εντός προθεσμίας τριών (3) μηνών από την κοινοποίηση σ’ αυτούς της παρούσας απόφασης. Ακολούθως, μετά τη συμπλήρωση των στοιχείων του φακέλου, πρέπει, με επιμέλεια της Γραμματέως του Τμήματος τούτου, να ορισθεί αρμοδίως νέα δικάσιμος για τη συζήτηση της κρινόμενης έφεσης και να κλητευθούν νομίμως για να παραστούν σ’ αυτήν οι διάδικοι. Αναβάλλει την έκδοση οριστικής απόφασης.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/104/2019

Μίσθωση συστήματος χαλαζικής προστασίας...Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο άγεται κατ΄αρχάς στην κρίση ότι το ελεγχόμενο σχέδιο σύμβασης αποτελεί, κατ΄ορθό νομικό χαρακτηρισμό, τροποποίηση της ... αρχικής σύμβασης- όπως ισχύει μετά την 1η/16.7.2014 τροποποίησή της-, η οποία (αρχική σύμβαση) συνάφθηκε υπό το καθεστώς του π.δ. 60/2007 (Α΄ 64), το οποίο διέπει και τον παρόντα έλεγχο (πρβλ. Ε.Σ. Ζ΄ Κλ. 17, 15, 13, 9/2017, Ε΄ Κλ. 86/2017, 458, 433/2016, πρβλ. και Ε.Σ. Ζ΄ 21/2017, Ε΄ 53, 26/2017, 455, 440/2016 με μειοψ.). Περαιτέρω, το Κλιμάκιο λαμβάνοντας υπόψη α) ότι η ελεγχόμενη τροποποίηση για τη χρησιμοποίηση από τον ... των μισθωμένων αεροσκαφών της αναδόχου για πρόσθετες-πέραν των 2.000 ωρών που προβλέπονταν στην αρχική σύμβαση - ώρες πτήσης για την αποτελεσματική συνέχιση του προγράμματος χαλαζικής προστασίας ευρίσκει έρεισμα στο Παράρτημα Δ΄ της διακήρυξης του διαγωνισμού (Τεχνικές Προδιαγραφές-Τεχνική Περιγραφή Πτητικού Συστήματος Χαλαζικής Προστασίας) και στην ... αρχική σύμβαση (άρθρο 2 υποπαρ. 1.1.), η υπογραφή της οποίας κρίθηκε ότι δεν κωλύεται από το παρόν Κλιμάκιο, β) το συμβατικό τίμημα ανά πρόσθετη ώρα πτήσης ταυτίζεται, όπως τούτο απαιτείτο από τη διακήρυξη, με εκείνο που είχε προσφέρει η ανάδοχος εταιρεία κατά την υποβολή της οικονομικής της προσφοράς στον διαγωνισμό, γ) οι υπό ανάθεση 300 πρόσθετες ώρες πτήσης των αεροσκαφών κείνται εντός του πλαισίου του δημοπρατηθέντος αντικειμένου, χωρίς να επεκτείνουν τη διάρκεια της αρχικής σύμβασης- όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά τα ανωτέρω δυνάμει της 1ης/16.7.2014 υπογραφείσας τροποποιητικής σύμβασης- ήτοι πέραν της ημερομηνίας 2.8.2019, κατά την οποία αυτή λήγει, ούτε ανατρέπουν ουσιωδώς την προϋφιστάμενη οικονομική ισορροπία της, λαμβανομένων υπόψιν της συμβατικής αξίας της ελεγχόμενης τροποιητικής σύμβασης σε σχέση με τη συνολική συμβατική αξία της αρχικής σύμβασης, αλλά και της διατήρησης των όρων αμοιβής του αναδόχου, όπως αυτοί καθορίστηκαν με την υποβληθείσα στο διαγωνισμό οικονομική προσφορά του καθώς και των λοιπών όρων της αρχικής σύμβασης, το Κλιμάκιο δεν διαπιστώνει ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου τροποποιητικής σύμβασης.