2/43700/0026/2005
Τύπος: Έγγραφα
«Υποβολή δικαιολογητικών και έλεγχος δαπανών από ΥΔΕ» .-Aυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/43700/0026/2005
«Υποβολή δικαιολογητικών και έλεγχος δαπανών από ΥΔΕ» .-Αυτεπάγγελτη αναζήτηση φορολ.ενημερότητας.
ΝΣΚ/84/2003
Καταβολή μισθοδοσίας υπαλλήλων ΥΔΕ που ελέγχουν τις δαπάνες νομικών προσώπων του δημόσιου τομέα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η κατάργηση των αυτοτελών ΥΔΕ σε ορισμένα νομικά πρόσωπα και η περιέλευση των αρμοδιοτήτων τους σε ήδη υφιστάμενες ή νεοσυσταθείσες ΥΔΕ Υπουργείων, δεν απαλλάσσει τα εν λόγω νομικά πρόσωπα από την υποχρέωση να καταβάλλουν στο Δημόσιο τις δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού εκείνου των πιο πάνω ΥΔΕ το οποίο απασχολείται (κατά κανόνα σε ειδικά προς τούτο τμήματα) με τον έλεγχο, την εκκαθάριση και την εντολή πληρωμής των δαπανών των νομικών προσώπων. (ομοφ.)
2/2422/0026/2012
Επίλυση διαφωνίας που ανέκυψε μεταξύ της ΥΔΕ Λευκάδας και της π.ε Λευκάδας αναφορικά με τη νομιμότητα πληρωμής δαπανών, συνολικού ύψους 12.987,29 ΕΥΡΩ, οι οποίες αφορούν συνδιοργανώσεις εκδηλώσεων έτους 2011
ΔΙΑΔΠ/29557/2008
«Αποστολή Οδηγού για την αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών»
ΔΙΑΔΠ/28032/2007
«Υποχρεωτική αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών»-ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ/ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
ΝΣΚ/208/2017
Αυτόνομος Οικοδομικός Οργανισμός Αξιωματικών (ΑΟΟΑ) - Ζητήματα οικονομικής διαχείρισης και ελέγχου. Κατάσταση : Αποδεκτή. Η απουσία καταρτισμένων και εγκεκριμένων από τα αρμόδια όργανα ισολογισμών και απολογισμών για τα έτη 2009-2015 του ΑΟΟΑ, δεν επηρεάζει καταρχήν την κατάρτιση, έγκριση και εκτέλεση του προϋπολογισμού, ούτε την νομιμότητα των δαπανών που περιέχονται σε νομίμως συνταχθέντα και εγκριθέντα προϋπολογισμό, ανεξαρτήτως της τυχόν ύπαρξης διοικητικών, πειθαρχικών, φορολογικών, αστικών ή ποινικών ευθυνών των αρμοδίων οργάνων, λόγω της παράβασης των κανόνων και των γενικών αρχών διασφάλισης της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της ορθής λογιστικής αποτύπωσης των δραστηριοτήτων του Οργανισμού. Κατά παρέκκλιση των διατάξεων του ν. 4129/2013 περί Ελεγκτικού Συνεδρίου, από τις 1.1.2017 καταργείται ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών του κράτους και από τις 1.1.2019 των δαπανών ΟΤΑ και του συνόλου των ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, από δημόσιες υπηρεσίες διοικητικά ανεξάρτητες από τους φορείς που πραγματοποιούν τις δαπάνες και, εφεξής, οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των Υπουργείων και οι εξομοιούμενοι με αυτούς κατά την παρ. 3 του άρθρου 24 του ίδιου νόμου, ως και οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης (άρθρο 25), καθίστανται αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοσιονομική διαχείριση του φορέα τους και οι οποίες ασκούνταν από τις ΥΔΕ και το Ειδικό Λογιστήριο. Από τις παραπάνω νομοθετικές ρυθμίσεις, συνάγεται ευθέως ότι ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών διενεργείται πλέον από τις οικονομικές υπηρεσίες του ίδιου του φορέα που τις πραγματοποιεί, χωρίς αυτό να παρεμποδίζει τη διενέργεια ελέγχων στην περιουσία του ΑΟΟΑ από όλα τα αρμόδια όργανα.
2/56489/0026/2017
"Παροχή οδηγιών για την αναζήτηση ασφαλιστικής ενημερότητας κατά την πληρωμή δημοσίων δαπανών"(ΑΔΑ:Ω2ΠΕΗ-ΔΙΚ)
ΕΣ/ΤΜ.1/16/2018
Ζητείται η ανάκληση της 81/2018 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα :Καταβολή εξόδων κίνησης (αντίτιμο εισιτηρίων/κάρτα απεριορίστων διαδρομών):Με δεδομένα αυτά το Τμήμα κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα της αιτούσας, πεπλανημένως πλην συγγνωστώς, λόγω της αδιάλειπτης, έως τις 31.12.2016, έγκρισης όμοιων δαπανών μετακίνησης εντός έδρας από τις ΥΔΕ, χωρίς καμιά επισήμανση για τυχόν ελλείψεις δικαιολογητικών θεώρησαν εν προκειμένω, ότι ενεργούν νόμιμα και συνεπώς, συντρέχει περίπτωση θεώρησης των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων για λόγους συγγνωστής πλάνης.VIΙ. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με όσα προηγουμένως κρίθηκαν και έγιναν δεκτά, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ανακληθεί η 81/2018 Πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, τα δε επίμαχα 428Ε, 429Ε και 437Ε, οικονομικού έτους 2017, χρηματικά εντάλματα πληρωμής της Περιφέρειας ...... θα μπορούσαν να θεωρηθούν, λόγω συγγνωστής πλάνης, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2017, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν.Ανακαλεί την 81/2018 Πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο I Τμήμα
12621 ΕΞ 2025
Ηλεκτρονική αυτεπάγγελτη αναζήτηση δικαιολογητικών μέσω του ΚΕ.Δ. ή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (ΕΨΠ-gov.gr). ΑΔΑ:ΡΥΧ346ΜΤΛΠ-Ν33
ΝΣΚ/20/2007
Εκλογές Ο.Τ.Α. Επιτροπή Ελέγχου εκλογικών δαπανών. Έκταση αρμοδιότητάς της. Χαρακτήρας προθεσμιών υποβολής στοιχείων από υποψηφίους και περαίωσης του ελέγχου από την Επιτροπή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Ο έλεγχος της Επιτροπής Δαπανών του άρθρου 14 του Ν 3202/2003, το σκέλος που αναφέρεται στα βιβλία εσόδων – δαπανών των συνδυασμών, κατά τις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές, καταλαμβάνει τους συνδυασμούς, οι οποίοι ανέδειξαν επιτυχόντες νομαρχιακούς και δημοτικούς συμβούλους και δεν εκτείνεται και σ’ εκείνους που ανακηρύχθηκαν και μετείχαν στις εκλογές χωρίς ν’ αναδείξουν επιτυχόντες συμβούλους. (πλειοψ.) β ι) Οι προθεσμίες των άρθρων 11 παρ.4 και 13 παρ.2 του Ν 3202/2003 για την υποβολή στην Επιτροπή Ελέγχου Δαπανών, αντιγράφου του βιβλίου εσόδων – δαπανών από τους συνδυασμούς, καθώς και αναλυτικών και συγκεντρωτικών καταστάσεων, μαζί με τα παραστατικά, από τους συνδυασμούς και τους υποψηφίους νομαρχιακούς συμβούλους, έχουν αποκλειστικό χαρακτήρα. Τυχόν εκπρόθεσμη υποβολή δεν συνεπάγεται απέκδυση της αρμοδιότητος της Επιτροπής προς έλεγχο των οικονομικών των συνδυασμών και των υποψηφίων, αλλά αντιθέτως, υποχρέωση αυτής. Ειδικώς, για την εκπρόθεσμη υποβολή καταστάσεων επιβάλλονται οι διοικητικές κυρώσεις των άρθρων 17 παρ.5 και 18 παρ.1 του Ν 3202/2003. ιι) Οι προθεσμίες της παρ.6 του άρθρου 14 του Ν 3202/2003 προς διενέργεια των ελέγχων, από την αυτή Επιτροπή, έχουν ενδεικτικό χαρακτήρα. (ομοφ.)