2/51420/0004/2009
Τύπος: Έγγραφα
2/51420/0004/2009 «Κοινοποίηση εγκυκλίου σχετικά με την υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δ.Α.Υ.Κ.» Σχετ.80190/18-6-2009 Υποχρεωτική ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ) 200548/29-10-2008 Υποχρεωτική η ηλεκτρονική συμπλήρωση του Δελτίου Ατομικής και Υπηρεσιακής Κατάστασης Ασφαλισμένων στο Δημόσιο (ΔΑΥΚ)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΑΠ 2002045ΕΞ2016
Συμπλήρωση Δελτίου Ατομικής Υπηρεσιακής Κατάστασης υπαλλήλου -λειτουργού (ΔΑΥΚ) μέσω της ομώνυμης εφαρμογής και προκαταβολή σύνταξης.
ΟΓΑ/ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ/1/2016
Ηλεκτρονική συμπλήρωση του «Δελτίου Απογραφής - Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης» για εγγραφή στα Μητρώα Ασφαλισμένων του ΟΓΑ (ΑΔΑ:6Ρ744691ΩΔ-Σ5Ξ)
ΝΣΚ/2/2010
Εκπαιδευτικοί Ιδιωτικών Σχολείων – Χορήγηση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι δυνατή η χορήγηση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης για εκπόνηση διδακτορικής διατριβής σε εκπαιδευτικό που εξήντλησε το ανώτατο υπό του νόμου προβλεπόμενο χρονικό διάστημα των τεσσάρων ετών για την χορήγηση της άδειας αυτής και, επιπρόσθετα δεν προβλέπεται η χορήγηση αναδρομικά άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικό, επειδή είχε φοιτήσει κατά το παρελθόν σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, χωρίς να ζητήσει τη σχετική άδεια και επί πλέον δεν είναι υποχρεωτική για τη Διοίκηση η χορήγηση (συμπλήρωση) του συνολικού χρόνου (5 ετών) άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης που δικαιούται ο εκπαιδευτικός, καθ’ όλη τη διάρκεια της υπηρεσίας του, χωρίς τη συνδρομή των νομίμων προϋποθέσεων.
535708/2025
«Πιστοποίηση ανικανότητας για εργασία λόγω ασθένειας ή μητρότητας των ασφαλισμένων που κατοικούν ή διαμένουν σε κράτος (μέλος ΕΕ, ΕΟΧ, στην Ελβετία ή στο Ηνωμένο Βασίλειο) διαφορετικό από το αρμόδιο για την περίθαλψή τους, κατ’ εφαρμογή των Κανονισμών (ΕΚ) 883/2004 & 987/2009 και της Συμφωνίας Εμπορίου και Συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Ατομικής Ενέργειας, αφενός, και του Ηνωμένου Βασιλείου της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας, αφετέρου». ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 12/2025ΑΔΑ: ΡΕΜΕ46ΜΑΠΣ-ΚΡΕ ΑΔΑ: ΡΕΜΕ46ΜΑΠΣ-ΚΡΕ
190759/2025
«Υποχρεωτική συμπλήρωση κενών στοιχείων και ορθή συμπλήρωση στοιχείων 1 ης ταξινόμησης ελαφρών οχημάτων έτους 2025»
ΣΧΕΤ.: α) Ο Κανονισμός (ΕΕ) 2019/631 ως προς τις αναφορές στοιχείων 1ης ταξινόμησης οχημάτων από τα κράτη-μέλη της ΕΕ.
β) Οι με αρ. πρωτ. 391914/20-12-2023(ΑΔΑ: 9ΜΡΜ465ΧΘΞ-ΠΤΠ) και 21306/6-2-2025 (ΑΔΑ: Ρ6Β4465ΧΘΞ-4ΔΛ) εγκύκλιοι των Υφυπουργών Υποδομών και Μεταφορών (τομέα Μεταφορών)
ΝΣΚ/479/2008
Εκπαιδευτικοί – Αναδρομική καταβολή αποδοχών – Αναγνώριση του χρόνου αργίας ως χρόνου πραγματικής υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο εκπαιδευτικός που τέθηκε αυτοδίκαια σε αργία, αλλά στη συνέχεια μετά από άσκηση ένστασης ενώπιον του αρμόδιου Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου ακυρώθηκε η απόφαση, βάσει της οποίας του είχε επιβληθεί η αργία, επανέρχεται αναδρομικά στην Υπηρεσία χωρίς να παρεμβάλλεται πράξη της Διοίκησης. Η οφειλόμενη αποκατάσταση περιλαμβάνει τόσο την αποκατάσταση ως προς την εξέλιξη της υπηρεσιακής του κατάστασης, όσο και την αποκατάσταση ως προς τις χρηματικές απαιτήσεις που είναι συνδεδεμένες με την υπηρεσιακή του κατάσταση. Στην έννοια της καθολικής αποκατάστασης περιλαμβάνεται και η αξίωση μισθών, αναδρομικών αποδοχών, αμοιβών και επιδομάτων κ.λπ. Τόκοι επί των ανωτέρω αξιώσεων καταβάλλονται μόνο αν έχει επιδοθεί στο δημόσιο σχετική αγωγή. Ο χρόνος της αργίας θεωρείται ως χρόνος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας.
ΝΣΚ/442/2010
Αναγνώριση ή μη του χρόνου που διανύθηκε με συμβάσεις έργου, για τη βαθμολογική κατάταξη υπαλλήλων, σύμφωνα με το Ν 3801/2009 και προσμέτρηση του ιδίου χρόνου για τη συμπλήρωση 35 ετών συνολικής δημόσιας υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στην περίπτωση υπαλλήλου, ο οποίος είχε απασχοληθεί, με συμβάσεις μίσθωσης έργου μέχρι την κατάταξή του σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με το άρθρο 11 του Π. Δ/τος 164/2004, λογίζεται, για όλες τις συνέπειες, ότι έχει διανυθεί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου μόνο το χρονικό διάστημα των είκοσι τεσσάρων (24) ή δεκαοκτώ (18) μηνών αντίστοιχα, που αποτέλεσε και το χρόνο βάσεως για την κατάταξή του. Το διάστημα αυτό αναγνωρίζεται για τη βαθμολογική ένταξη του υπαλλήλου. Το πέραν του ως άνω 24μηνου ή 18μηνου διάστημα απασχόλησης στο Δημόσιο με συμβάσεις μίσθωσης έργου, δεν δύναται να θεωρηθεί πραγματική δημόσια υπηρεσία για τη συμπλήρωση της τριακονταπενταετίας, κατά την έννοια των άρθρων 155 του Ν 3528/2007 και 49 του Π. Δ/τος 410/1988, καθόσον η σχέση σύμβασης έργου, του άρθρου 681 επ. Α.Κ. δεν αποτελεί «σχέση εργασίας».
ΕΣ/Τμ.7(ΚΠΕ)244/2013
Πληρωμή εργασιών και ανταλλακτικών για τη συντήρηση και επισκευή οχημάτων του ως άνω Δήμου.(....)Με την εκδοθείσα κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 11 του ν.δ/τος 2396/1953 (ΦΕΚ Α΄ 117) Οικ.3373/390/20.3.1975 απόφαση του Υπουργού Προεδρίας της Κυβερνήσεως «Περί καθορισμού διαδικασίας επισκευής, συντηρήσεως, αγοράς ανταλλακτικών και προμηθείας καυσίμων και λιπαντικών κ.λπ. των αυτοκινήτων οχημάτων του Δημοσίου, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και των εν γένει Ν.Π.Δ.Δ. κ.λπ. περί ων το άρθρ. 1 του Ν.Δ. 2396/53» (ΦΕΚ Β΄ 349), όπως τροποποιήθηκε με την Οικ.4993/745/24.4.1975 απόφαση του ίδιου Υπουργού (ΦΕΚ Β΄ 489), καθορίζεται, μεταξύ άλλων, η διαδικασία επισκευής και συντήρησης και προμήθειας ανταλλακτικών και ελαστικών για τα αυτοκίνητα οχήματα που ανήκουν στο Δημόσιο, τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) Ειδικότερα, για την προμήθεια των αναγκαίων ανταλλακτικών καθώς και την επισκευή και συντήρηση σε ιδιωτικό συνεργείο οχημάτων των Ο.Τ.Α., που εδρεύουν σε διοικητική περιφέρεια πλην της Περιοχής τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης (βλ. α.ν. 44/1936) και που δεν διαθέτουν συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων, απαιτείται ως «ουσιώδες δικαιολογητικόν της πραγματοποιούμενης εκάστοτε δαπάνης» η έκδοση «δελτίου ή εντολής επιθεωρήσεως και επισκευής οχήματος» από το Γραφείο Κίνησης της αρμόδιας Νομαρχίας (και ήδη Αποκεντρωμένης Διοίκησης, σύμφωνα με το άρθρο 6 του ν. 3852/2010) ή, εφόσον έχει συγκροτηθεί, από το Γραφείο Κίνησης του ενδιαφερόμενου Ο.Τ.Α. Στην εν λόγω «εντολή» αναγράφονται, περιληπτικά, στοιχεία αναφερόμενα στο είδος της συντήρησης ή επισκευής, οι απαιτούμενες επισκευαστικές εργασίες και τα αναγκαία ανταλλακτικά. Αντίτυπο του εν λόγω «δελτίου ή εντολής», πρέπει να παραδίδεται στην αρμόδια Επιτροπή συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων οχημάτων της υπηρεσίας, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Δημάρχου και αποτελείται από υπαλλήλους του Δήμου, από τους οποίους ένας τουλάχιστον τεχνικός, εφόσον υπάρχει. Το έργο της ανωτέρω Επιτροπής, η οποία επιλαμβάνεται όλων των επισκευαστικών εργασιών, ανεξαρτήτως του ύψους της απαιτούμενης κατά περίπτωση δαπάνης, συνίσταται στην ανάθεση των εργασιών επισκευής ή συντήρησης σε ιδιωτικό συνεργείο, με βάση τις ενδείξεις του προαναφερθέντος «δελτίου». Εν συνεχεία, αυτές οι εργασίες και προμήθειες διενεργούνται βάσει των ισχυουσών διατάξεων περί ανάθεσης υπηρεσιών και προμηθειών αγαθών από τους Ο.Τ.Α. (βλ. πράξεις Ελ. Συν. VII Τμ. 95 και 96/2012, 78/2011, 83, 204 και 320/2010, 33/2009, 7/2007, Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα 109/2013, 72/2012).
ΝΣΚ/116/2013
Δυνατότητα συμμετοχής στην Κεντρική Επιτροπή Ειδικών Μαθημάτων (Κ.Ε.Ε.Μ.) των μελών Δ.Ε.Π. Α.Ε.Ι., τα οποία ανήκουν σε επιστημονική ομάδα, η οποία έχει αναρτήσει στο διαδίκτυο ιστοχώρο προετοιμασίας των υποψηφίων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Με τις διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 10 της υπ’ αριθμ. Φ.253/128314/Β6/ 10-12-2002 απόφασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αριθμ. Φ.253/27465/Β6/18-3-2009 όμοια, σε συνδυασμό με τη διάταξη της παρ.6α του άρθρου 13 του Π.Δ/τος 60/2006, όπως ισχύει, τίθεται απαγόρευση συμμετοχής προσώπων στην Κ.Ε.Ε.Μ. και την Κ.Ε.Ε. τα οποία ανεξαρτήτως της ιδιότητάς τους, θέσης ή υπηρεσιακής κατάστασης, προετοιμάζουν εκτός σχολικού προγράμματος μαθητές για τις εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ή παρέχουν, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σχετικές υπηρεσίες, επ’ αμοιβή ή δωρεάν. Ως εκ τούτου συντρέχει νόμιμος λόγος που καθιστά μη επιτρεπτή τη συμμετοχή στην Κ.Ε.Ε.Μ. των μελών Δ.Ε.Π. που ανήκουν στην επιστημονική μονάδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η οποία ενημερώνει και υποστηρίζει τον κατά το ιστορικό του ερωτήματος ιστοχώρο προετοιμασίας υποψηφίων για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, παρέχοντας εκτός σχολικού προγράμματος πληροφορίες και επεξηγήσεις σχετικά με τη διεξαγωγή των εξετάσεων, παλαιότερα θέματα εξέτασης, ενισχυτικό υλικό κ.λπ., καθώς και συμβουλές και καθοδήγηση για τους υποψηφίους. (ομοφ.)
ΕΣ/ΚΠΕ-ΤΜ.1/59/2016
ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ(..)Τέλος, η ρητή αναγνώριση με τη διάταξη του άρθρου 6 παρ. 4 εδ. 7 του ν. 4024/2011 (Α΄ 226) που ορίζει ότι : «Ως πραγματική δημόσια υπηρεσία νοείται κάθε υπηρεσία που έχει διανυθεί στο Δημόσιο, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε Ο.Τ.Α., με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, καθώς και κάθε άλλη υπηρεσία που, με βάση ειδικές διατάξεις, αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη», ως πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας και εκείνης που έχει διανυθεί σε δημοτική επιχείρηση και έχει αναγνωρισθεί με ειδικές διατάξεις για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την κατάταξη των προσώπων αυτών στο θεσπιζόμενο με το νόμο αυτό ενιαίο βαθμολογικό σύστημα και, συνακόλουθα, τη μισθολογική τους κατάσταση και εν γένει εξέλιξη, καθ’ όλη την ενεργό υπηρεσία τους, επί τη βάσει ενιαίων κανόνων, που τίθενται ομοίως με το νόμο αυτό (Ε.Σ. πρ Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 27/2014 κ.ά.) και δε συνάπτεται με ζητήματα υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών, όπως οι μετατάξεις, που διέπονται από άλλες ειδικές διατάξεις. Συνακόλουθα, και ελλείψει ρητής αντίθετης ρύθμισης, η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας σε δημοτικές επιχειρήσεις που έχουν οι μεταφερόμενοι υπάλληλοι από αυτές στους Ο.Τ.Α., για τη βαθμολογική τους εξέλιξη, όπως τούτο υπαγορεύεται από τη ρύθμιση του άρθρου 50 του ν. 3979/2011, σε συνδυασμό με την προαναφερόμενη του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, δεν εφαρμόζεται για τη συμπλήρωση οκταετίας, μετά την οποία είναι δυνατή μετάταξη σε θέση ανώτερης κατηγορίας, κατ’ επίκληση του απαιτούμενου για την ανώτερη θέση τίτλου σπουδών. (..)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, αφού η ανωτέρω υπάλληλος μετατάχθηκε σε ανώτερη κατηγορία στο Δήμο ... με συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας της στη Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης ..., από την οποία μεταφέρθηκε στο Δήμο ... μετά από τη λύση της τελευταίας, πριν συμπληρωθούν οκτώ έτη συνεχούς υπηρεσίας της στο Δήμο αυτό.