Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

22638/2013

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011
Αναγνώριση προϋπηρεσίας υπαλλήλου

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΔΑΔ/1735/19450/2013

ΘΕΜΑ: «Απόψεις για αναγνώριση προϋπηρεσίας σε ΚΕΠ για βαθμολογική εξέλιξη υπαλλήλου»

ΔΙΔΑΔ/Φ.31.25/1373/19011/2012

ΘΕΜΑ: «Αναγνώριση προϋπηρεσίας»

2/33772/0022/2012

«Αναγνώριση χρόνου προϋπηρεσίας υπαλλήλων ΙΔΟΧ» 

ΥΠΕΣ/22102/2012

ΘΕΜΑ: Αναγνώριση προϋπηρεσίας προσωπικού ΙΔΑΧ

ΔΙΔΑΔ/Φ.31.38/1825/8516/2014

Έκδοση Προεδρικού Διατάγματος για την αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 4024/2011

26312/2013

ΘΕΜΑ : «Διευκρινήσεις  για την αναγνώριση προϋπηρεσίας υπαλλήλων » ΣΧΕΤ.: Τα με αριθ. πρωτ. ΔΙΔΑΛ/φ.31.25/1373/19011/01.10.2012 και ΔΙΔΑΔ/Φ.31.29/1511/ οικ.1899/17.01.2013 έγγραφα της Γενικής Δ/νσης κατάστασης Προσωπικού του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Π.Δ.69/2016

Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα.


ΕλΣυν.Κλ.1/76/2016

Μετατάξεις.Υπαλλήλων:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου με σύμβαση εργασίας ι.δ.α.χ., για το χρονικό διάστημα από 24.12.2012 έως 28.2.2015, μετά την χορήγηση σ’ αυτόν του 2ου μισθολογικού κλιμακίου (ΜΚ) στον Δ’ βαθμό, λόγω αναγνώρισης μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με  απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, καθώς και μετά την βαθμολογική και μισθολογική επανακατάταξή του, λόγω αναγνώρισης της προϋπηρεσίας του στη δημοτική επιχείρηση του ως άνω Δήμου αναδρομικά από 1.1.2010, καθόσον: α) μη νομίμως ελήφθη υπόψη για την από 1.1.2010 και, εν συνεχεία, από 1.11.2011 βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του ανωτέρω υπαλλήλου η συνολική προϋπηρεσία του στη δημοτική επιχείρηση κατά το χρονικό διάστημα από 24.12.2001 έως 11.3.2009, διότι η προϋπηρεσία του αυτή δεν είχε αναγνωριστεί για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη πριν από την ισχύ του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), προκειμένου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του νόμου αυτού, να ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογική και μισθολογική του κατάταξη. Ούτε, άλλωστε, με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3491/2006 και του π.δ/τος 164/2011, βάσει των οποίων ο εργαζόμενος αυτός εντάχθηκε στο Δήμο, η προϋπηρεσία αυτή αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, οι δε διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 3320/2005 αφορούν στην, κατόπιν σχετικής κρίσης των οικείων οργάνων ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του προμνησθέντος π.δ/τος, κατάταξη του προσωπικού των φορέων του στενού δημοσίου τομέα (Δημοσίου, ν.π.δ.δ. και ΟΤΑ) σε οργανικές θέσεις των φορέων αυτών και β) η αναγνώριση της προϋπηρεσίας αυτής και, συνακόλουθα, η αναδρομική βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του ανωτέρω υπαλλήλου δεν είναι δυνατή ούτε με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, προεχόντως, διότι δεν υφίσταται ειδική διάταξη, με βάση την οποία να αναγνωρίζεται, από 1.11.2011, η προϋπηρεσία αυτή ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, ενώ δεν έχει ακόμη εκδοθεί το προβλεπόμενο από τις προαναφερόμενες διατάξεις προεδρικό διάταγμα που να προβλέπει την αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.


132270/Δ2/2008

«Αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη εκπαιδευτικών.»


ΔΟΛ ΚΕΠ/23822/2007

«Αναγνώριση προϋπηρεσίας των διορισθέντων στα ΚΕΠ»