25665/1831/12/2013
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΑ 17910/1225/2014
Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών.
241846/2021 ΦΕΚ: 4204/B/10.09.2021.Τροποποίηση - συμπλήρωση διατάξεων της υπ’ αριθ. 17910/1225/23.07.2014 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών» (Β΄ 2129).
47194/3100/2014
Δημοσίευση Υπουργικής απόφασης με θεμα:Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών – καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών
241846/2021
Τροποποίηση - συμπλήρωση διατάξεων της υπ’ αριθ. 17910/1225/23.07.2014 απόφασης του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μαθητών» (Β΄ 2129).
43628/5328/2013
Τροποποίηση της υπ’ αρ. 25665/1831/12/2013 (ΦΕΚ Β΄ 1174/ 15.05.2013) ΚΥΑ, «Προδιαγραφές ζωνών ασφαλείας, καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών - καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία και διατάξεις μεταφοράς μα¬θητών».
ΦΑ2/οικ 58693/3864/2014
Έκδοση της υπ’ αριθμ. 50765/3374/30.9.14 απόφασης του ΓΓ Υπο.Με.Δι. «Ορισμός Τεχνικών Υπηρεσιών για την διενέργεια δοκιμών καθισμάτων και αγκυρώσεων ζωνών/καθισμάτων σε σχολικά λεωφορεία»(ΑΔΑ:6Ψ7Ο1-ΚΗ9)
49152/Ν4/2019
Εξειδίκευση εποχικών αναγκών μεταφοράς των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) με ιδιοκτησιακό καθεστώς και δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης σε σχολικά λεωφορεία και προσδιορισμός του αριθμού του προσωπικού που απαιτείται για την κάλυψή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 9 του ν. 3812/2009, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
ΚΥΑ 43917/5066/2006
Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 2003/20/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 8ης Απριλίου 2003, σχετικά με την υποχρεωτική χρησιμοποίηση ζωνών ασφαλείας και συστημάτων συγκρότησης για παιδιά στα οχήματα.
ΑΕΠΠ/594/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης 612/12.03.2019 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, η οποία ενέκρινε τις προσφορές για τον Δημόσιο Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό ανάθεσης υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (CPV: 60130000) για τα σχολικά έτη 2018-2020. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η μεταφορά μαθητών με λεωφορεία, μικρά λεωφορεία και ταξί (συνολικός προϋπολογισμός 2.402.341,03€). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσβεβλημένη απόφαση παράνομα ενέκρινε προσφορές που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ειδικά για το δρομολόγιο 14 (ΤΑΞΙ ΑΜΕΑ), το οποίο ως μοναδική διαθέτει άδεια έγκρισης τύπου οχήματος για ΑΜΕΑ.
ΑΕΠΠ/1022/2020
Η προσφεύγουσα ατομική επιχείρηση, εκπροσωπηθείσα από δικηγόρο, προσφεύγει κατά της Διακήρυξης της Περιφέρειας για την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών με δυναμικό σύστημα αγορών (ΔΣΑ) για τα σχολικά έτη 2020-2023 (με δικαίωμα πεντάμηνης παράτασης). Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών με τρία είδη οχημάτων (Ε.Δ.Χ., Ειδικά Διαμορφωμένα Οχήματα και Λεωφορεία), συνολικής εκτιμώμενης αξίας 73.000.000€ (συμπλ. ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην επιβολή γεωγραφικών περιορισμών (έδρα οχημάτων), τη σταθερότητα του ποσοστού έκπτωσης χωρίς αναπροσαρμογή, τον υπολογισμό της τιμής χωρίς μεταβολή πετρελαίου και την έλλειψη προσδιορισμού της τιμής πετρελαίου στον προϋπολογισμό. Αιτείται την ακύρωση σχετικών όρων της Διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/266/2018
Οι προσφεύγοντες αιτούνται την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου που αποκλείει τις προσφορές τους για συγκεκριμένα σχολικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών μεταφοράς μαθητών δημοσίων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα νησιά Λέσβου και Λήμνου για δύο σχολικά έτη (2017-2018 και 2018-2019), με συνολικό προϋπολογισμό 5.300.471,55 ευρώ. Οι προσφεύγοντες υποστηρίζουν ότι ο αποκλεισμός τους βασίστηκε σε παράνομους γεωγραφικούς περιορισμούς σχετικούς με την έδρα των ταξί που θα χρησιμοποιούσαν, καταπατώντας έτσι τις διατάξεις του νόμου 4070/2012 και την αρχή του ανόθευτου ανταγωνισμού.