×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

350183/1992

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1845/1989
ΦΕΚ: 485/Β/28.07.1992

Αναγνώριση φορέων που καταρτίζουν ή τηρούν γενεαλογικά βιβλία ή μητρώα των αναπαραγωγών χοιροειδών και εφαρμόζουν προγράμματα γενετικής βελτίωσης, διάσωσης και διατήρησης σπάνιων φυλών αυτών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

340194/1992

Αναγνώριση φορέων που καταρτίζουν ή/και τηρούν γενεαλογικά βιβλία αιγοπροβάτων αναπαραγωγής καθαρής φυλής, καταρτίζουν ή /και εφαρμόζουν προγράμματα γενετικής βελτίωσης αιγοπροβάτων, διάσωσης και διατήρησης σπάνιων φυλών.


59/14951/2023

Αναγνώριση φορέων που τηρούν ή καταρτίζουν γενεαλογικά βιβλία βοοειδών αναπαραγωγής καθαρής φυλής και εφαρμόζουν πρόγραμμα γενετικής βελτίωσης ή διάσωσης - διατήρησης σπάνιων φυλών αυτών.


303082/1997

Αναγνώριση φορέων που τηρούν ή καταρτίζουν γενεαλογικά βιβλία βοοειδών αναπαραγωγής καθαρής φυλής και εφαρμόζουν πρόγραμμα γενετικής βελτίωσης ή διάσωσης - διατήρησης σπάνιων φυλών αυτών.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΤΗΣ 59/14951/2023-ΦΕΚ:429/Β/31.01.2023.


314710/1993

Αναγνώριση φορέων που καταρτίζουν ή τηρούν γενεαλογικά βιβλία για τα ιπποειδή.


ΝΣΚ/182/2004

Ανωτέρα βία. Πρόγραμμα διατήρησης σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων. Επικαλούμενοι λόγοι υγείας παραγωγού, εκπρόθεσμα γνωστοποιηθέντες στην αρμόδια αρχή.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο πλαίσιο του προγράμματος διατήρησης σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων, δεν αποτελεί ανωτέρα βία, ικανή να δικαιολογήσει την, χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια της αρμόδιας αρχής, πώληση ζώων των επιλεξίμων φυλών, η επικαλούμενη ανικανότητα του κατόχου της εκμετάλλευσης να ασκήσει το επάγγελμά του για μεγάλο χρονικό διάστημα για λόγους υγείας, οι οποίοι γνωστοποιήθηκαν εκπρόθεσμα στην αρμόδια αρχή, και σε κάθε περίπτωση δεν καθιστούσαν απολύτως αδύνατη την εκπλήρωση των σχετικών υποχρεώσεων.


ΝΣΚ/183/2004

Ανωτέρα βία. Πρόγραμμα διατήρησης αυτόχθονων σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων. Θάνατος ζώου επιλέξιμης φυλής από μερική έμφραξη εντέρου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν αποτελεί ανωτέρα βία στο πλαίσιο του προγράμματος διατήρησης αυτόχθονων σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων, κατ’ άρθρο 48 του Κανονισμού 2419/01, αλλά φυσικό περιστατικό κατ’ άρθρο 41 του αυτού Κανονισμού, η εμπρόθεσμη προς την αρμόδια αρχή γνωστοποίηση του οποίου μπορεί να απαλλάξει τον κάτοχο της εκμετάλλευσης από τις συνέπειες της μη διατήρησης ζώου επιλέξιμης φυλής κατά τον απαιτούμενο χρόνο, ο θάνατος ζώου επιλέξιμης φυλής που επήλθε από μερική έμφραξη εντέρου.


ΝΣΚ/184/2004

Ανωτέρα βία. Πρόγραμμα διατήρησης αυτόχθονων σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων. Εξέταση τεσσάρων περιπτώσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο πλαίσιο του προγράμματος διατήρησης αυτόχθονων σπάνιων φυλών αγροτικών ζώων, δεν αποτελούν ανωτέρα βία, ικανή να απαλλάξει τους ενδιαφερομένους παραγωγούς από τις υποχρεώσεις του προγράμματος α) εκπροθέσμως γνωστοποιηθείσα ανικανότητα παραγωγού να ασκήσει το επάγγελμά του για λόγους υγείας που δεν καθιστούν απολύτως αδύνατη έστω και δι’ αντιπροσώπου την εκπλήρωση των σχετικών υποχρεώσεων, β) εκπροθέσμως γνωστοποιηθείς θάνατος του κατόχου της εκμετάλλευσης, γ) θάνατος ζώου από κολικό εντέρου, ο οποίος όμως συνιστά φυσικό περιστατικό κατ’ άρθρο 41 Καν. 2419/01, δ) αδυναμία ζώου να πραγματοποιήσει δύο γεννήσεις στο διάστημα της 5ετίας.


ΝΣΚ/250/2001

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Κατάταξη. Εφαρμογή διατάξεων του άρθρου 17 Ν 2839/2000.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατατάσσονται σε οργανικές θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 παρ.1-3 του Ν 2839/2000 : 1) Μισθωτοί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, οι οποίοι συμπλήρωσαν διάστημα 24 μηνών με διαδοχικές συμβάσεις χωρίς διακοπή οποτεδήποτε στο παρελθόν και ακολούθως, μετά από διακοπή μεγαλύτερη των δύο μηνών, τους βρήκε ο εν λόγω νόμος να υπηρετούν ή υπηρέτησαν στο διάστημα από 1.8.1999 και στο εξής με σύμβαση μίσθωσης έργου ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου 8μηνης διάρκειας για κάλυψη εποχιακών αναγκών. (πλειοψ.) 2) Προσωπικό που απασχολήθηκε για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 24 μηνών στην αρχή με συμβάσεις έργου και στην συνέχεια με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή και το αντίστροφο, με διακοπή όμως μεταξύ αυτών των δύο μεγαλύτερη των δύο μηνών. (ομόφωνα) 3) Δεν κατατάσσεται σε τέτοιες θέσεις αορίστου χρόνου το προσωπικό που προσέλαβαν οι Συνεταιριστικές Οργανώσεις (Ελεγκτές Γαλακτοπαραγωγής, Γεωπόνοι-Συντονιστές κλπ) για την υλοποίηση των προγραμμάτων γενετικής βελτίωσης αγροτικών ζώων, αναβάθμισης και διάσωσης - διατήρησης του αυτόχθονου γενετικού υλικού που τους ανατέθηκαν από το Υπουργείο Γεωργίας. (ομόφωνα) 4) Αντίθετα κατατάσσεται προσωπικό που προσλήφθηκε με βάση τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ.3 του Ν 2190/1994 για την υλοποίηση προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ενωση (ετήσια σύμβαση με συνεχείς ανανεώσεις μέχρι την λήξη του προγράμματος) και για την συμπλήρωση του χρόνου των 24 μηνών προσμετράται υπηρεσία με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου διάρκειας οχτώ (8) μηνών που παρασχέθηκε για κάλυψη εποχιακών αναγκών και υπηρεσία με σύμβαση μίσθωσης έργου, ακόμη και αν η διακοπή μεταξύ αυτών υπερβαίνει το διάστημα των δύο μηνών. (ομόφωνα)


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/83/2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή που αφορά μέρος της αμοιβής της για την προμήθεια έτοιμου σκυροδέματος.(...)Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι, η εντελλόμενη δαπάνη, δεν είναι νόμιμη, καθόσον η πίστωση των 12.000,00 ευρώ που έχει εγγραφεί στον Κ.Α. 20-00-05, τον οποίο θα βαρύνει η επίμαχη δαπάνη, αντιστοιχεί στο καθαρό ποσό της σύμβασης, χωρίς να έχει συμπεριληφθεί σε αυτό ο αναλογούν Φ.Π.Α., ύψους 2.760,00 ευρώ, με αποτέλεσμα το συνολικό ποσό εξόδου, ήτοι το ποσό που θα εκταμιευθεί από το ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α.Α. να υπολείπεται της εγγεγραμμένης πίστωσης. Τούτο δε συνεπάγεται έλλειψη πίστωσης, κατά τον βασίμως προβαλλόμενο από τον Επίτροπο λόγο και ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη καθίσταται μη νόμιμη. Οι δε προβαλλόμενοι από τη Δ..Ε.Υ.Α.Α. ισχυρισμοί ότι όλες οι δημοτικές επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης τηρούν βιβλία τρίτης κατηγορίας και εφαρμόζουν το Ελληνικό Λογιστικό Σχέδιο (Ε.Λ.Σ.), συνεπώς, η εγγραφή των εσόδων και των εξόδων πραγματοποιείται με βάση την καθαρή αξία αυτών, ήτοι χωρίς τον συνυπολογισμό του Φ.Π.Α., τον οποίο εντάσσουν στην ομάδα λογαριασμών 54, είναι αλυσιτελείς, καθόσον, η μέθοδος αυτή αφορά τον τρόπο τήρησης των βιβλίων τρίτης  κατηγορίας σύμφωνα με το ΕΛ.Σ. και όχι την κατάρτιση του προϋπολογισμού σύμφωνα με το λογιστικό των Ο.Τ.Α., που εφαρμόζεται συμπληρωματικά, στις Δ.Ε.Υ.Α.Α. και περιλαμβάνει όλα τα έσοδα και τα έξοδα, τα οποία κατανέμει σε κεφάλαια και άρθρα κατά κατηγορίες, είδη εσόδων και αντικείμενα δαπανών. Ως εκ τούτου, από τη στιγμή που στον προϋπολογισμό της Δ.Ε.Υ.Α.Α. περιλαμβάνεται κωδικός αριθμός που αντιστοιχεί στην εντελλόμενη δαπάνη, το ποσό της εγγεγραμμένης πίστωσης πρέπει να αντικρίζει ολόκληρο το ποσό αυτής, ήτοι να περιλαμβάνει και          τον αναλογούντα σ’ αυτήν Φ.Π.Α., καθόσον αυτό αντιστοιχεί στο συνολικό ποσό που θα εκταμιευθεί, ενώ δεν ασκεί επιρροή όπως αβασίμως ισχυρίζεται ο διατάκτης σε ποια ομάδα λογαριασμών αυτός (Φ.Π.Α.) θα εγγραφεί σύμφωνα με το Ε.Λ.Σ., κατά τον χρόνο πραγματοποίησης της δαπάνης. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.