Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

363.30/39980/2012

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2286/1995
ΦΕΚ: 3373/Β/18.12.2012

Έγκριση λειτουργίας και καθορισμός ορίου δαπανών, συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας.(Τροποποιείται απο την Αριθμ. απόφ. 363.30-3/2014/ΑΣ/9386/2014/ΦΕΚ-501/Β/28.2.2014,Αριθμ. απόφ.363.30-3/2014/14924/ΦΕΚ-1343/Β/27.5.2014)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

363.30−3/2014/ΑΣ/9386/2014

Τροποποίηση της αριθ. 363.30/39980/4.12.2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου, «Έγκριση λειτουργίας και καθορισμός ορίου δαπανών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας» (Β΄ 3373).  

ΚΥΑ 363.30−3/2014/14924/2014

Τροποποίηση κοινής υπουργικής απόφασης περί έγκρισης λειτουργίας και καθορισμού ορίου δαπανών συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας. 

ΣΤ5/Φ.085/2420102001/ΑΣ 15837/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία απόφασης ΣΤ5/Φ.085/2420102001/ΑΣ 516/12.01.2023 «Καθορισμός ανώτατου ύψους ποσού για τις παροχές και τη χορήγηση-σύνδεση συσκευών κινητής τηλεφωνίας, έτους 2023, για τις ανάγκες του Υπουργείου Εξωτερικών» (Β’ 460).


1818/1466/2005

Καθορισμός του τρόπου χρήσης ατελειών κινητής τηλεφωνίας από τους βουλευτές και τους ευρωβουλευτές. (Τροποποιείται από την 928/2014 και συμπληρώνεται απο την 1597/2014 ΦΕΚ-474/Β/25.2.2014, με την 16922/11026/2015 ΦΕΚ 2650/Β/26.11.2015 Απόφαση του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων και την Αριθμ. 7228/4610/2018, ΦΕΚ-1985/Β/1.6.2018)


17098/2012

Έγγραφο 17098/3-5-2012 σχετικά με κεραίες κινητής τηλεφωνίας


2/83694/0026/2012

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση του αριθμ 40435/2012 εγγράφου του ΥΠΕΣ αναφορικά με τον Καθορισμό ανώτατου επιτρεπτού ορίου κλήσεων από όργανα των ΟΤΑ, που κάνουν χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.


ΕλΣυν/Τμ.7/5/2009

Δαπάνες κινητής τηλεφωνίας.(,,,,) Με βάση τα ανωτέρω το Τμήμα κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, δεδομένου ότι οι σχολικοί φύλακες δεν περιλαμβάνονται στις περιοριστικά αναφερόμενες ήδη από το νομοθέτη κατηγορίες οργάνων των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού που δικαιούνται να κάνουν χρήση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ενώ εξάλλου, το γεγονός ότι ο Δήμος προέβη στη διακοπή των επίμαχων τηλεφωνικών συνδέσεων δεν νομιμοποιεί την ανωτέρω δαπάνη. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


Aριθμ. 198015/ΕΥΠΕ-ΥΠΕΚΑ/2012

Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (Π.Π.Δ.) για Σταθμούς Βάσης Κινητής Τηλεφωνίας (Ομάδα 12/ α.α 6 Β)

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με την 174610/2014 (ΦΕΚ 2498 Β/19-09-2014) ΚΥΑ


ΕλΣυν/Κλ.Τμ.7/39/2013

Συστήμα τηλεειδοποίησης.(....) Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, πρέπει να γίνουν δεκτά τα ακόλουθα: Οι εντελλόμενες με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνες, στο πλαίσιο της αρμοδιότητας των δήμων, σύμφωνα με το άρθρο 75 παρ. Ι περ. γ.1 του «Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων» (ν.3463/2006, ΦΕΚ 114 Α΄), για «κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση συστημάτων ύδρευσης», έχουν, υπό την προεκτεθείσα (βλ. ανωτέρω σκέψη 5) έννοια, χαρακτήρα λειτουργικών δαπανών. Τούτο διότι συντελούν στην αποτελεσματικότερη εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού που, σύμφωνα με το νόμο, επιδιώκει ο Δήμος, καθόσον με την προμήθεια των ως άνω συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη και έγκαιρη συντήρηση του δημοτικού δικτύου ύδρευσης (πρβλ. 229, 221/2012 πράξεις του Κλιμακίου τούτου). Εξάλλου, από τα στοιχεία του φακέλου δεν προκύπτει, ούτε ο διαφωνών Επίτροπος προβάλλει ότι οι ως άνω συνδέσεις χρησιμοποιήθηκαν για σκοπό άλλο από τη λειτουργία του συστήματος τηλεειδοποίησης των αντλιοστασίων του ανωτέρω δικτύου ύδρευσης. Περαιτέρω, η ως άνω δαπάνη, αφορώντας στον απαραίτητο, κατά την ουσιαστική κρίση της Διοίκησης, για τη λειτουργία του συστήματος τηλεειδοποίησης, αριθμό συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας και στην προμήθεια των εν λόγω συνδέσεων σε παρεχόμενα, από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, οικονομικά προγράμματα (42 συνδέσεις με μηνιαίο πάγιο 11,20 ευρώ και 5 με μηνιαίο πάγιο 16,... ευρώ), δεν υπερβαίνεικατά τα διδάγματα της κοινή πείρας και λογικής, το επιβαλλόμενο από τη φύση της συγκεκριμένης δαπάνης, προσήκον μέτρο, το οποίο, σε κάθε περίπτωση δεν αμφισβητείται από τον διαφωνούντα Επίτροπο. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνες, έχουσες το χαρακτήρα λειτουργικών δαπανών, νομίμως βαρύνουν τις πιστώσεις του προϋπολογισμού του Δήμου.


Π1/1732/2013

Τροποποίηση των Π1/358/27.1.1999, Π1/3305/03.11.2010 & Π1/3306/3.1.2010 αποφάσεων.(Τροποποιείται από την Αριθμ. Π1/517/2014, ΦΕΚ596/Β/11.3.2014 και απο την αριθμ.Π1/2011/2014, ΦΕΚ-2899/Β/29.10.2014)