4229/395/2013
Τύπος: Αποφάσεις
Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με την εκτέλεση κατεδαφιστικών έργων και εργασιών αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
22435/1469/2017
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 4229/395/2013 (Β’ 318) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα: «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με την εκτέλεση κατεδαφιστικών έργων και εργασιών αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο».
21017/2009
Όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις εργασίες κατεδάφισης και αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με τις εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο.
οικ.16935/Δ10.104/2010
Όροι παροχής υπηρεσιών και χρονικά όρια υποχρεωτικής απασχόλησης του τεχνικού ασφάλειας κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών σε πλοία.
73553/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία 16935/Δ10.104/2010 κοινής υπουργικής απόφασης «Όροι παροχής υπηρεσιών και χρονικά όρια υποχρεωτικής απασχόλησης του τεχνικού ασφάλειας κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών σε πλοία».
ΝΣΚ/209/2004
α) Απαγόρευση εγκατάστασης ΙΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερη από 100μ. από σχολεία. β) Απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ από εταιρία εμπορίας εξαρτημάτων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Δεν υπάρχει απαγόρευση εγκατάστασης ΙΚΤΕΟ σε απόσταση μικρότερη από 100μ. από Ι.Ε.Κ., Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, Κολλέγια, Φροντιστήρια. β) Δεν υπάρχει απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στην εμπορία ανταλλακτικών εξαρτημάτων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/33/2020
Προμήθεια συσκευών...Με τα δεδομένα αυτά ο .... είναι αρμόδιος για την αξιοποίηση των αποβλήτων που καταλήγουν σε αυτόν μέσω της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσής τους και όχι για τη λειτουργία ειδικών προγραμμάτων ανακύκλωσης που στοχεύουν στην εξοικείωση και ευαισθητοποίηση του κοινού, με συνέπεια η ελεγχόμενη δαπάνη να είναι μη νόμιμη. Οι προμηθευθείσες συσκευές ανακύκλωσης υλικών συσκευασίας στοχεύουν στην ενεργοποίηση των πολιτών για την ανακύκλωση, παρέχοντας ως κίνητρο για τη χρησιμοποίησή τους τη σίτιση αδέσποτων ζώων, λειτουργία που δεν υπάγεται στους καταστατικούς σκοπούς του. Περαιτέρω, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, η λειτουργία και συντήρηση των συσκευών μπορεί να ανατεθεί στο υφιστάμενο προσωπικό των Δήμων ή του ...., καθόσον πρόκειται μόνο για πέντε συσκευές και η απαιτούμενη εργασία για τον εφοδιασμό της ζωοτροφής και την αφαίρεση των ανακυκλώσιμων υλικών εκτιμάται σε 15΄- 20΄ ανά συσκευή. Ως εκ τούτου, δεν απαιτείται η πρόσληψη επιπλέον προσωπικού.
Ε.2200/2020
Εισαγωγές και παραδόσεις αντικειμένων και υλικών που προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ή να ενσωματωθούν σε αλιευτικά πλοίατα οποία διαθέτουν επαγγελματική άδεια αλιείας και δραστηριοποιούνται κυρίως στην ανοικτή θάλασσα – Διευκρινήσεις και οδηγίες για την απαλλαγή από το φόρο προστιθεμένης αξίας και την τήρηση τελωνειακών διατυπώσεων εξαγωγής ΑΔΑ: ΩΩΣΛ46ΜΠ3Ζ-Φ6Ξ
ΑΕΠΠ/108/2019
Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης περί αποτελεσμάτων ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής/τεχνικών προσφορών, τον αποκλεισμό του παρεμβαίνοντα από τη συνέχεια της διαδικασίας και την ανακήρυξη του ίδιου ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση ελασματουργικών εργασιών σε πλοία, συγκεκριμένα κατασκευές και επισκευές μεταλλικών προϊόντων, με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ και διάρκεια 24 μηνών. Η προσφυγή επικεντρώνεται σε ασάφειες και πλημμελήσεις στα δικαιολογητικά του παρεμβαίνοντα, ιδίως ως προς την οικονομική επάρκεια, την τεχνική ικανότητα και το πιστοποιητικό διαχείρισης ποιότητας.
ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ζ/372/2024
Η Πράξη 372/2024 του Ζ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου κωλύει την υπογραφή του σχεδίου σύμβασης για την «Παροχή υπηρεσίας λειτουργίας και αναβάθμισης Κέντρου Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών Νήσου Ρόδου». Τα κωλύματα περιλαμβάνουν: α) Την επιβολή δυσανάλογα αυστηρών και περιοριστικών όρων οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας (σωρευτική κάλυψη τριών αριθμοδεικτών για το έτος 2021). β) Την έμμεση παραχώρηση του δικαιώματος εκμετάλλευσης των ανακυκλώσιμων υλικών στον ανάδοχο, μέσω της αφαίρεσης των προσδοκώμενων εσόδων (περίπου 16.555,49€/μήνα) από το συνολικό κόστος λειτουργίας, αλλοιώνοντας τη νομική φύση της σύμβασης ως δημόσιας σύμβασης υπηρεσιών. γ) Τη χρήση λανθασμένου μαθηματικού τύπου για την αξιολόγηση της οικονομικής προσφοράς, κατά παράβαση του άρθρου 86 του ν. 4412/2016. δ) Την ασάφεια ως προς την εκτιμώμενη αξία της σύμβασης και την πλημμελή τεκμηρίωση του προϋπολογισμού.
ΑΕΠΠ/986/2018
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ανάκληση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τον κλίβανο θερμοευαίσθητων υλικών (CPV: 33152000) στον διαγωνισμό. Ειδικότερα, ισχυρίζεται ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της διακήρυξης, όπως το φύλλο συμμόρφωσης, ο κατάλογος παραδόσεων, η συμβατότητα με ιατρικές συσκευές και άλλες ουσιώδεις απαιτήσεις. Ζητεί επίσης να απορριφθεί η προσφορά της παρεμβαίνουσας ως μη σύμφωνη με τη διακήρυξη και να διατηρηθεί η νομιμότητα της διαδικασίας.