Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

4229/395/2013

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3850/2010
ΦΕΚ: 318/Β/15.02.2013

Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με την εκτέλεση κατεδαφιστικών έργων και εργασιών αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

22435/1469/2017

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 4229/395/2013 (Β’ 318) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα: «Προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με την εκτέλεση κατεδαφιστικών έργων και εργασιών αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο».


21017/2009

Όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις εργασίες κατεδάφισης και αφαίρεσης αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο από κτίρια, κατασκευές, συσκευές, εγκαταστάσεις και πλοία, καθώς επίσης και με τις εργασίες συντήρησης, επικάλυψης και εγκλεισμού αμιάντου ή/και υλικών που περιέχουν αμίαντο.


οικ.16935/Δ10.104/2010

Όροι παροχής υπηρεσιών και χρονικά όρια υποχρεωτικής απασχόλησης του τεχνικού ασφάλειας κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών σε πλοία.


73553/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία 16935/Δ10.104/2010 κοινής υπουργικής απόφασης «Όροι παροχής υπηρεσιών και χρονικά όρια υποχρεωτικής απασχόλησης του τεχνικού ασφάλειας κατά την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών σε πλοία».


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/33/2020

Προμήθεια συσκευών...Με τα δεδομένα αυτά ο .... είναι αρμόδιος για την αξιοποίηση των αποβλήτων που καταλήγουν σε αυτόν μέσω της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσής τους και όχι για τη λειτουργία ειδικών προγραμμάτων ανακύκλωσης που στοχεύουν στην εξοικείωση και ευαισθητοποίηση του κοινού, με συνέπεια η ελεγχόμενη δαπάνη να είναι μη νόμιμη. Οι προμηθευθείσες συσκευές ανακύκλωσης υλικών συσκευασίας στοχεύουν στην ενεργοποίηση των πολιτών για την ανακύκλωση, παρέχοντας ως κίνητρο για τη χρησιμοποίησή τους τη σίτιση αδέσποτων ζώων, λειτουργία που δεν υπάγεται στους καταστατικούς σκοπούς του. Περαιτέρω, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, η λειτουργία και συντήρηση των συσκευών μπορεί να ανατεθεί στο υφιστάμενο προσωπικό των Δήμων ή του ...., καθόσον πρόκειται μόνο για πέντε συσκευές και η απαιτούμενη εργασία για τον εφοδιασμό της ζωοτροφής και την αφαίρεση των ανακυκλώσιμων υλικών εκτιμάται σε 15΄- 20΄ ανά συσκευή. Ως εκ τούτου, δεν απαιτείται η πρόσληψη επιπλέον προσωπικού. 


Ε.2200/2020

Εισαγωγές και παραδόσεις αντικειμένων και υλικών που προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ή να ενσωματωθούν σε αλιευτικά πλοίατα οποία διαθέτουν επαγγελματική άδεια αλιείας και δραστηριοποιούνται κυρίως στην ανοικτή θάλασσα – Διευκρινήσεις και οδηγίες για την απαλλαγή από το φόρο προστιθεμένης αξίας και την τήρηση τελωνειακών διατυπώσεων εξαγωγής ΑΔΑ: ΩΩΣΛ46ΜΠ3Ζ-Φ6Ξ


ΑΕΠΠ/108/2019

Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση της απόφασης περί αποτελεσμάτων ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής/τεχνικών προσφορών, τον αποκλεισμό του παρεμβαίνοντα από τη συνέχεια της διαδικασίας και την ανακήρυξη του ίδιου ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση ελασματουργικών εργασιών σε πλοία, συγκεκριμένα κατασκευές και επισκευές μεταλλικών προϊόντων, με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ και διάρκεια 24 μηνών. Η προσφυγή επικεντρώνεται σε ασάφειες και πλημμελήσεις στα δικαιολογητικά του παρεμβαίνοντα, ιδίως ως προς την οικονομική επάρκεια, την τεχνική ικανότητα και το πιστοποιητικό διαχείρισης ποιότητας.


ΑΕΠΠ/986/2018

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ανάκληση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για τον κλίβανο θερμοευαίσθητων υλικών (CPV: 33152000) στον διαγωνισμό. Ειδικότερα, ισχυρίζεται ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της διακήρυξης, όπως το φύλλο συμμόρφωσης, ο κατάλογος παραδόσεων, η συμβατότητα με ιατρικές συσκευές και άλλες ουσιώδεις απαιτήσεις. Ζητεί επίσης να απορριφθεί η προσφορά της παρεμβαίνουσας ως μη σύμφωνη με τη διακήρυξη και να διατηρηθεί η νομιμότητα της διαδικασίας.


ΕΑΔΗΣΥ/764/2024

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης, συγκεκριμένα της απόφασης της Επιτροπής που έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και την ανέδειξε ανάδοχο. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την κατασκευή του έργου με κωδικό '...' και υποέργο '...', με εκτιμώμενη αξία 30.000.000,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων δικαιωμάτων προαίρεσης) και ΦΠΑ 24%. Το έργο περιλαμβάνει εργασίες όπως ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις, φύτευση και συντήρηση πρασίνου, κατασκευές ξύλινες και μεταλλικές, ενώ επίσης απαιτείται προμήθεια υλικών και εγκατάσταση συστημάτων άρδευσης και οδοφωτισμού. Οι κύριοι λόγοι προσφυγής αφορούν την νομιμότητα της προσφοράς της παρεμβαίνουσας, την ύπαρξη πλημμελούς αιτιολόγησης, καθώς και την υποκοστολόγηση ορισμένων άρθρων του τιμολογίου.


ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.7/175/2016

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:«Καθαρισμός κοινοχρήστων χώρων». Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι προαναφερθείσες εργασίες καθαρισμού του οικοπέδου στη θέση «Οχυρό» δεν συνιστούν υπηρεσίες συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών ούτε υπηρεσίες καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων και δημοτικών κτιρίων, αλλά υπηρεσίες διαμόρφωσης συγκεκριμένου κοινόχρηστου χώρου. Τούτο δε, διότι από τα συμβατικά τεύχη προκύπτει ότι το αντικείμενο της σύμβασης αναφορικά με τις εργασίες στο συγκεκριμένο ακίνητο συνίσταται στην απομάκρυνση βλαστικών παραγώγων, ήτοι υπολειμμάτων από κλαδέματα δένδρων και φυτών, επομένως, ως τέτοιο, συμπεριλαμβάνεται στις εργασίες συντήρησης χώρων πρασίνου, ενώ η συλλογή και μεταφορά των υπολειμμάτων σε αδειοδοτημένο χώρο απόρριψης δεν εμπίπτει στην έννοια της συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών, αλλά της συλλογής και μεταφοράς βιοαποδομήσιμων υλικών και ως εκ τούτου δεν εμπίπτει στο ρυθμιστικό πεδίο της διάταξης του άρθρου 61 παρ. 1 του ν. 3979/2011. Συνεπώς, νομίμως οι ως άνω υπηρεσίες ανατέθηκαν απευθείας (ως εκ του ύψους της προϋπολογισθείσας δαπάνης αυτών), χωρίς να προηγηθεί η έκδοση ειδικά αιτιολογημένης απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που να εξειδικεύει τους όρους της σύμβασης και να αποδεικνύει την αδυναμία εκτέλεσης αυτών από το προσωπικό του Δήμου. Αντιθέτως, μη νομίμως ο Δήμος προέβη στην ανάθεση των εργασιών της απομάκρυνσης των αδρανών υλικών (μπάζων και χονδρόκοκκων υλικών) από το ακίνητο πλησίον του ρέματος «Μέγα Ρέμα Ραφήνας» χωρίς να προηγηθεί η λήψη απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου κατ' εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης, καθόσον τα εν λόγω υλικά εμπίπτουν στην έννοια των στερεών αποβλήτων που προέρχονται «από κατασκευές και κατεδαφίσεις», όπως προσδιορίζονται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Αποβλήτων και στην Η.Π. 50910/2727/2003 κοινή υπουργική απόφαση, η οποία εξάλλου επιφορτίζει τους πρωτοβάθμιους Ο.Τ.Α. με την αρμοδιότητα συλλογής του συνόλου των στερεών αποβλήτων (άρα και εκείνων που προέρχονται από κατασκευές και κατεδαφίσεις). Ο ισχυρισμός του Δήμου….-…., σύμφωνα με τον οποίο τα αδρανή υλικά δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 61 του ν. 3979/2011, αφού δεν αποτελούν οικιακά απόβλητα, είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, δοθέντος ότι όπως προκύπτει από το γράμμα της εν λόγω διάταξης, αυτή δεν αφορά μόνο στα οικιακά απόβλητα, αλλά σε οποιαδήποτε κατηγορία στερεών αποβλήτων, μία εκ των οποίων είναι τα απόβλητα «από κατασκευές και κατεδαφίσεις». Εξάλλου, αλυσιτελώς ο Δήμος προβάλλει ότι προέβη σε ανάθεση της συγκεκριμένης εργασίας διότι δεν νομιμοποιείται να απομακρύνει ο ίδιος αδρανή υλικά, καθόσον ο ισχυρισμός αυτός και αληθής υποτιθέμενος  θα συνεπήγετο την απαγόρευση όχι μόνο της μεταφοράς των αδρανών υλικών με ίδια μέσα του Δήμου, αλλά και της ανάθεσης από αυτόν της σχετικής υπηρεσίας σε τρίτο. Εντούτοις, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι στη συνταχθείσα για τις συγκεκριμένες εργασίες μελέτη αναφέρονται διεξοδικά οι λόγοι, για τους οποίους ο Δήμος υποχρεούτο μεν να εκτελέσει αυτές πάραυτα, εντούτοις αδυνατούσε να το πράξει με ίδια μέσα, αλλά έπρεπε να προχωρήσει στην ανάθεσή τους σε τρίτο, κρίνει ότι τα όργανα του Δήμου δεν ενήργησαν με πρόθεση καταστρατήγησης των κείμενων διατάξεων, όπως άλλωστε καταδεικνύεται και από το γεγονός ότι, έστω όψιμα, το ζήτημα  ετέθη υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο συντάχθηκε με την απόφαση ανάθεσης των επίμαχων εργασιών.