Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

47199/2023

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4354/2015/Α.22, 4354/2015/Α.28, 849/1978
ΦΕΚ: 75/ΥΟΔΔ/01.02.2023

Καθορισμός αποδοχών δεύτερου αναπληρωτή Επιχειρησιακού Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών «Σπύρος Λούης» (Ο.Α.Κ.Α). 

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΓΑ/360684/2023-ΦΕΚ:1291/ΥΟΔΔ/01.12.2023 (ΙΣΧΥΣ ΑΠΟ 19/09/2023)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΓΓΑ/17019/2024

Καθορισμός αμοιβής δεύτερου αναπληρωτή Επιχειρησιακού Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών «Σπύρος Λούης» (Ο.Α.Κ.Α).


ΓΓΑ/360684/2023

Καθορισμός αμοιβής δεύτερου αναπληρωτή Επιχειρησιακού Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών «Σπύρος Λούης» (Ο.Α.Κ.Α). 


ΓΓΑ/360691/2023

Καθορισμός αμοιβής, όρων απασχόλησης και αρμοδιοτήτων για τον Αναπληρωτή Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών "Σπύρος Λούης" (Ο.Α.Κ.Α).


ΓΓΑ/3447/2024

Καθορισμός αμοιβής, όρων απασχόλησης και αρμοδιοτήτων για τον Συντονιστή Γενικό Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών "Σπύρος Λούης" (Ο.Α.Κ.Α)».


2/98071/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αμοιβής, όρων απασχόλησης και αρμοδιοτήτων για τον Συντονιστή Γενικό Διευθυντή και γιατον Αναπληρωτή Διευθυντή του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών "Σπύρος Λούης".

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΓΑ/3447/2024-ΦΕΚ:123/ΥΟΔΔ/13.02.2024


Αριθμ. 3540/2022

Καθορισμός αποδοχών του Προέδρου του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.).

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 104170/2023-ΦΕΚ:1304/ΥΟΔΔ/01.12.2023.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/493/2024

Παροχή Υπηρεσιών Φύλαξης:  Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο προβλεπόμενος στο άρθρο 1.4 του Παραρτήματος ΙΙ της διακήρυξης όρος, με τον οποίο επιβάλλεται στον ανάδοχο των υπό ανάθεση υπηρεσιών να απασχολεί ως προσωπικό για την εκτέλεση της σύμβασης άτομα που έχουν οπωσδήποτε την ελληνική ιθαγένεια, είναι μη νόμιμος. Τούτο, διότι ο εν λόγω όρος εισάγει έμμεση διάκριση λόγω ιθαγένειας μεταξύ των ενδιαφερόμενων να συμμετάσχουν στη διαγωνιστική διαδικασία οικονομικών φορέων, καθόσον καθιερώνει ως προϋπόθεση εκπλήρωσης των προδιαγραφών τεχνικής καταλληλότητας και, κατά συνέπεια, υποβολής παραδεκτής προσφοράς την απασχόληση από τον ανάδοχο αποκλειστικά Ελλήνων πολιτών, κατά παραβίαση των αρχών της ίσης μεταχείρισης των υποψηφίων και της ελεύθερης ανάπτυξης του ανταγωνισμού στο πεδίο των δημοσίων συμβάσεων. Οι εν λόγω αρχές που καθιερώνονται ευθέως από το εφαρμοστέο εν προκειμένω ενωσιακό δίκαιο, όπως ενσωματώθηκε στην εσωτερική έννομη τάξη με τον ν. 4412/2016, στο άρθρο 18 παρ. 1 εδ α΄ και β΄ του οποίου ρητώς αναφέρεται η υποχρέωση τήρησής τους από όλους τους συμμετέχοντες στις οικείες διαδικασίες ανάθεσης, προεχόντως δε από τις αναθέτουσες αρχές, αποτελούν κατ’ ουσίαν έκφανση της γενικότερης αρχής της ελεύθερης παροχής των υπηρεσιών εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η θεμελιώδης αυτή αρχή είναι κατ’ αρχήν ασύμβατη με όρους ανάλογου περιεχομένου, εφόσον δεν αποδεικνύεται ότι συντρέχουν για την εφαρμογή τους ειδικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος σε συνάρτηση και με την ιδιαίτερη φύση του αντικειμένου της συγκεκριμένης ανάθεσης. (...)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το Κλιμάκιο διαπιστώνει ότι συντρέχει, εν προκειμένω, νομική πλημμέλεια, η οποία έπληξε ευθέως την εφαρμογή των γενικών αρχών της ίσης μεταχείρισης των οικονομικών φορέων, της απαγόρευσης των διακρίσεων βάσει ιθαγένειας και της ελεύθερης ανάπτυξης του ανταγωνισμού, όπως καθιερώνονται από το ενωσιακό δίκαιο και διατρέχουν το σύνολο της εσωτερικής έννομης τάξης στο πεδίο ανάθεσης των δημοσίων συμβάσεων, και επέδρασε κατά συνέπεια στο κύρος της ελεγχόμενης διαδικασίας ανάθεσης. Ως εκ τούτου, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ως άνω πλημμέλεια είναι ουσιώδης και κωλύει τη σύναψη της σύμβασης μεταξύ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) “Σπύρος Λούης” και της εταιρείας με την επωνυμία «..».