49629/2021
Τύπος: Εγκύκλιοι
Οδηγίες για την ορθή λογιστική αποτύπωση των χρηματοροών από την εκτέλεση δανειακών συμβάσεων των Περιφερειών με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στο πλαίσιο του προγράμματος «ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ». ΑΔΑ:97ΣΚ46ΜΤΛ6-ΨΞ8
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
60924/2022
Λογιστική αποτύπωση της εκτέλεσης δανειακών συμβάσεων που έχουν συναφθεί στο πλαίσιο του προγράμματος ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ. ΕΓΚΥΚΛΟΣ 540/2022 ΑΔΑ: Ψ2ΕΛ46ΜΤΛ6-Τ1Θ
οικ.15249/2019
Οδηγίες για τη λογιστικοποίηση των χρηματοροών από την εκτέλεση δανειακών συμβάσεων των δήμων με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στο πλαίσιο του προγράμματος ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι.(ΑΔΑ:ΨΠ3Ο465ΧΘ7-Θ13) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 6/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
οικ.15250/2019
Οδηγίες για τη καταγραφή στις βάσεις δεδομένων του ΥΠΕΣ των χρηματοροών από την εκτέλεση δανειακών συμβάσεων των ΔΕΥΑ με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στο πλαίσιο του προγράμματος ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι.(ΑΔΑ: Ω95Γ465ΧΘ7-Ν9Λ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 7/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/195/2022
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:. Δανειακή σύμβαση Δήμου με Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι και πρόγραμμα ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΡΙΤΣΗΣ. Ύψος επιτοκίων. Κρίσιμος χρόνος για την οριστικοποίηση των όρων της σύμβασης.
ΝΣΚ/219/2016
Παρακράτηση από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων (Τ.Π.& Δανείων) τοκοχρεωλυτικών δόσεων δανείου, από τις μεταβιβασθείσες, στην οικογένεια αποβιώσαντος δανειολήπτη, συνταξιοδοτικές παροχές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Σε περίπτωση θανάτου δανειολήπτη του Τ.Π.& Δανείων και αποποίησης της κληρονομιάς του από τα μέλη της οικογένειας του, τα οποία καθίστανται δικαιούχοι εξ ίδιου δικαίου συνταξιοδοτικών παροχών, λόγω θανάτου του άμεσα ασφαλισμένου, δεν είναι νόμιμη η παρακράτηση από το Ταμείο τμήματος των συνταξιοδοτικών αυτών παροχών για την εξυπηρέτηση των δανειακών υποχρεώσεων του αποβιώσαντος δανειολήπτη. (ομοφ.) Βλ. και τις 78/2017, 106/2018 γνωμοδοτήσεις.
1.3906/2021
Διαδικασία και όροι μεταφοράς των πιστώσεων που εγγράφονται στο ΠΔΕ προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για την καταβολή πληρωμών παρόχων και την κάλυψη του κόστους του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, απαιτούμενα δικαιολογητικά δημοσιονομικής τακτοποίησης των πληρωμών και λοιπές λεπτομέρειες για την υλοποίηση της πράξης «Προώθηση της απασχόλησης μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα για 36.500 άτομα σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών (ΚΚΠΠ)/συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων».
οικ.7200/2023
Διαδικασία και όροι μεταφοράς των πιστώσεων που εγγράφονται στο ΠΔΕ προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για την καταβολή πληρωμών παρόχων και την κάλυψη του κόστους του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, απαιτούμενα δικαιολογητικά δημοσιονομικής τακτοποίησης των πληρωμών και λοιπές λεπτομέρειες για την υλοποίηση της πράξης «Προώθηση της απασχόλησης μέσω Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα για 25.000 άτομα σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών (ΚΚΠΠ)/συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων».
Ν.1468/1984
Αναστολή καταβολής τοκοχρεολυτικών δόσεων δανείων που έχουν συνάψει οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, χορήγηση δανείων σε νέους επιστήμονες, ρύθμιση θεμάτων του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και άλλες διατάξεις
Διάταγμα της 30.12.1926-3.1.1927
Περί συστάσεως και αποδόσεως παρακαταθηκών και καταθέσεων παρά τω Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων
ΝΣΚ/271/2009
Ο.Τ.Α. Προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο των συναπτόμενων δανειακών συμβάσεων με Τραπεζικά Ιδρύματα. Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Διενέργεια ή μη ελέγχου νομιμότητας των ως άνω δανειακών συμβάσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στο οποίο και κατατίθενται σε ειδικό λογαριασμό οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (Κ.Α.Π.) των Δήμων και Κοινοτήτων βάσει της διάταξης του άρθρου 25 παρ. 3 και 4 του Ν 1828/1989, λειτουργεί ως οιονεί διαχειριστής των χρημάτων του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία προορίζονται για το σκοπό αυτό, πιστώνοντας τους λογαριασμούς των Δήμων και Κοινοτήτων με βάση τις εντολές του Υπουργείου Εσωτερικών. Στα πλαίσια αυτής της περιορισμένης εξουσίας του δεν έχει ούτε την υποχρέωση αλλά ούτε και την ευχέρεια να ελέγχει τη νομιμότητα των δανειακών συμβάσεων που συνάπτονται μεταξύ τρίτων, όπως εν προκειμένω μεταξύ Συνδέσμων Δήμων ή Κοινοτήτων και Τραπεζικών Ιδρυμάτων και κατ’ επέκταση των παρεπόμενων αυτών συμβάσεων εγγύησης, που συνάπτουν οι Δήμοι και οι Κοινότητες με τους δανειστές - Τραπεζικά Ιδρύματα και ενεχυρίασης - εκχώρησης απαιτήσεών τους από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους, προς εξασφάλιση των τελευταίων. Συνεπώς και ανεξαρτήτως του εάν οι δανειακές συμβάσεις και οι παρεπόμενες αυτών συμβάσεις εγγύησης και ενεχυρίασης - εκχώρησης απαιτήσεων από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους, υπόκεινται στον προσυμβατικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ως δημόσιες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων στα πλαίσια της ως άνω λειτουργίας του δεν δικαιούται να ελέγξει το κύρος αυτών των συμβάσεων, ως προς τις οποίες παραμένει τρίτος, αντιθέτως οφείλει να τις εκτελεί μέχρι να αναγνωρισθεί δικαστικά με πρωτοβουλία των συμβαλλόμενων μερών η εγκυρότητα ή μη αυτών. (πλειοψ.)