Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

57118/Ζ1/2020

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: φ.5/114196/β3/2011, Φ.593259/Β3/2012

Διευκρινίσεις αναφορικά με τη δυνατότητα παροχής Ακαδημαϊκής Ταυτότητας με ισχύ δελτίου ειδικού εισιτηρίου σε φοιτητές εγγραφόμενους μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων ΑΔΑ: ΩΙΨΣ46ΜΤΛΗ-ΙΡΩ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Οικ.Α-67467/3128/2018

Τύπος Δελτίου Μαθητικού Εισιτηρίου και Ειδικού Εισιτηρίου για Σπουδαστές Ι.Ε.Κ.(ΑΔΑ:6ΘΙΧ465ΧΘΞ-8Ε6)


Φ.130181/25956/2018

Θέμα:Παροχή οδηγιών για την ανάκληση αποφάσεων πολιτογράφησης ομογενών κατόχων Ειδικού Δελτίου Ταυτότητας Ομογενών (Ε.Δ.Τ.Ο.) λόγω αμφισβήτησης της ομογενειακής τους ιδιότητας.ΑΔΑ: ΩΒΟΛ465ΧΘ7-ΛΚΛ ΕΓΚ/14/2018


9262/2024

Έκδοση της με αριθμό 1/2024 Οδηγίας με τίτλο «Διευκρινίσεις περί πιστοποίησης και επαλήθευσης της ταυτότητας του Παίκτη τυχερών παιγνίων, κατά τα οριζόμενα στη με αρ. 554/5/15.04.2021 απόφαση της ΕΕΕΠ (Β΄1633), με τη χρήση αστυνομικού δελτίου ταυτότητας σε ψηφιακή μορφή» ΑΔΑ:6ΕΖ5ΙΜΛ-ΑΦΙ


Φ.10043/οικ/27751/824/2017

«Διευκρινίσεις αναφορικά με τη συνταξιοδότηση από τον ΕΦΚΑ των ασφαλισμένων στον πρ. ΟΓΑ, μετά την ισχύ του ν.4387/2016».(ΑΔΑ:70ΞΖ465Θ1Ω-7Ι3)


ΣτΕ/738/2009

Εφ` όσον ο συμμετέχων σε διαγωνισμό δεν περιλάβει στην προσφορά του ρητή δήλωση, με την οποία θέτει χρονικό περιορισμό στην ισχύ της προσφοράς αυτής, τεκμαίρεται ότι δεσμεύεται από αυτήν καθ` όλη την διάρκεια του διαγωνισμού, μέχρι την ολοκλήρωσή του. Η αναθέτουσα αρχή έχει τη δυνατότητα να καλεί τους προμηθευτές να συμπληρώσουν τα νομίμως, καταρχήν, υποβληθέντα δικαιολογητικά ή να παρέχουν σχετικές διευκρινίσεις και όχι να αναπληρώσουν μη υποβληθέντα ή μη νομίμως υποβληθέντα δικαιολογητικά. Προφανώς εκ παραδρομής η αναγραφή στην τεχνική προσφορά του χρόνου λήξεως της ισχύος της, η σχετική δε αναφορά πρέπει να θεωρηθεί μη γεγραμμένη, με συνέπεια η προσφορά της αιτούσης να τεκμαίρεται ότι ισχύει καθ` όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.


ΕΣ/ΤΜ.6/275/2011

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με την αίτηση αυτή ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 279/2010 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου, κατά το μέρος αυτής που κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης με αντισυμβαλλόμενη την αιτούσα, για την εκτέλεση των δρομολογίων του Πίνακα 7 της διακήρυξης, η οποία αφορά στην ανάδειξη αναδόχου για τη μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού .... από τον τόπο κατοικίας τους στα σχολεία φοίτησής τους και αντίστροφα, για το σχολικό έτος 2010-2011.(....)Επιπλέον, ο ισχυρισμός της αναφορικά με τη διαδικασία έκδοσης του Ειδικού Μαθητικού Δελτίου απαραδέκτως προβάλλεται, καθόσον η αυτοτελής διαδικασία της έκδοσης των Ειδικών Μαθητικών Δελτίων δεν ήχθη ενώπιον του Κλιμακίου κατά την έκδοση της προσβαλλόμενης πράξης, ώστε να περιλαμβάνει αυτή κρίση που να μπορεί να προσβληθεί με την αντίστοιχη αιτίαση. Εξάλλου, η αιτούσα δεν αμφισβητεί την κρίση του Κλιμακίου ως προς τον όρο με τον οποίο παρέχεται η δυνατότητα αύξησης των τιμών της προσφοράς των συμμετεχόντων λόγω της αναπροσαρμογής των κομίστρων ύστερα από απόφαση του Υπουργού Μεταφορών, ο οποίος (όρος) κρίθηκε από το Κλιμάκιο ότι μη νομίμως προβλέφθηκε στη διακήρυξη και περιλαμβάνεται στα υποβληθέντα σχέδια σύμβασης, με την αιτιολογία ότι τυχόν αναπροσαρμογή των κομίστρων δύναται να επηρεάσει το ύψος του συμβατικού τιμήματος των ελεγχόμενων συμβάσεων το οποίο οριστικοποιήθηκε με τις κατακυρωτικές αποφάσεις της Νομαρχιακής Επιτροπής.Απορρίπτει την αίτηση ανάκλησης. 


ΕλΣυν/Τμ.6/19/2014

Ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά.Αιτηση ανάκλησης της αριθμ. 215/2013 πράξεως του Ζ Κλιμακίου.(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας αποφάσεως το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι : Α) Το άρθρο 55 της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ, το οποίο μετά την παρέλευση της προθεσμίας ενσωματώσεως αυτής στο εθνικό δίκαιο (31.1.2006), εφαρμόζεται ευθέως στην ελληνική έννομη τάξη, επιβάλλει, κατά τη διαδικασία διεξαγωγής δημόσιου διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου μελετητή, στην αναθέτουσα αρχή, εφόσον αμφιβάλλει για τη φερεγγυότητα κάποιας από τις υποβληθείσες προσφορές, και πρόκειται να την απορρίψει ως απαράδεκτη, να καλεί τον προσφέροντα αυτή για να παράσχει τις διευκρινίσεις που κρίνονται σκόπιμες για την απόδειξη της αξιοπιστίας της. Η άμεση εφαρμογή αυτής της υποχρεώσεως δεν καταργήθηκε ούτε περιορίσθηκε μετά τη θέση σε ισχύ του Ν. 3919/2011 και την κατάργηση των ελαχίστων ορίων αμοιβών για την εκπόνηση μελετών και την εν γένει παροχή υπηρεσιών καθόσον με τις ίδιες διατάξεις διατηρήθηκαν σε ισχύ οι διατάξεις περί του τρόπου υπολογισμού των αμοιβών των μηχανικών για μελέτες και συναφείς υπηρεσίες αναφορικά με το σχηματισμό της προεκτιμώμενης αμοιβής, η οποία αποτελεί και το κριτήριο βάσει του οποίου η αναθέτουσα αρχή έχει διακριτική ευχέρεια να χαρακτηρίσει μία προσφορά ως υπερβολικά χαμηλή προκειμένου να ζητεί διευκρινίσεις ως προς τα οικονομικά στοιχεία που τη συνθέτουν, Β) Η υποχρέωση της αναθέτουσας αρχής να ζητά διευκρινίσεις προβλέπεται μόνον όταν αυτή, στο πλαίσιο της διακριτικής της ευχέρειας, εντοπίσει προσφορά, η οποία γεννά αμφιβολίες ως προς τη φερεγγυότητά της, και προτίθεται να την απορρίψει ως απαράδεκτη όχι δε και όταν υποβληθούν αιτιάσεις (δι’ ενστάσεως κ.λπ.) από άλλον διαγωνιζόμενο, εφόσον αυτές δεν είναι επαρκείς για να δημιουργήσουν υπόνοιες στην ίδια ότι πρόκειται περί υπερβολικά χαμηλής προσφοράς. Μειοψήφισε ο σύμβουλος Γεώργιος Βοϊλης, ο οποίος διατύπωσε τη γνώμη, προς την οποία συντάχθηκαν και οι έχουσες συμβουλευτική ψήφο, Πάρεδροι, Ευαγγελία Σεραφή και Αντιγόνη Στίνη, ότι η αναθέτουσα αρχή έχει κατ’ αρχάς διακριτική ευχέρεια να εντοπίσει προσφορά η οποία την εμβάλλει σε αμφιβολία ως προς την φερεγγυότητά της και να ζητήσει διευκρινίσεις ως προς τη διαμόρφωση των επιμέρους στοιχείων που τη συνθέτουν, οφείλει όμως (δεσμία αρμοδιότητα), στο πλαίσιο της υποχρεώσεώς της να αιτιολογεί κάθε θετική ή αρνητική ατομική διοικητική πράξη, να ζητεί διευκρινίσεις και κάθε φορά που ένας διαγωνιζόμενος υποβάλλει ένσταση κατά της αποδοχής προσφοράς που ο ίδιος χαρακτηρίζει ως υπερβολικά χαμηλή. Πλην, όμως, η γνώμη αυτή δεν εκράτησε. (...) Ανακαλεί την 215/2013 Πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου


Δ1α/ΓΠ.οικ. 33506/2021

Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 7 Ιουνίου 2021 και ώρα 6:00. 

46346/2021Διευκρινίσεις επί της παραγράφου 4 εδάφιο γ' του άρθρου 1 της αριθμ. Δ1Α/ΓΠ/οικ. 33506/29.05.2021 ΚΥΑ (Β' 2233), αναφορικά με τις πάσης φύσεως εκλογές αιρετών εκπροσώπων και οργάνων διοίκησης, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο διασποράς του κορωνοιού COVID 19 στο σύνολο της Επικράτειας, όπως επαναλαμβάνεται και στις επόμενες ανάλογες ΚΥΑ μέχρι σήμερα. ΑΔΑ:Δ1α/ΓΠ.οικ. 33506/2021 ΑΔΑ: ΨΤΩΜ46ΜΤΛΚ-ΡΦ7

Δ30/Α3/145941/2021Διενέργεια εξ αποστάσεως μαθημάτων θεωρητικής εκπαίδευσης και περιοδικής κατάρτισης Π.Ε.Ι. μετά τη θέση σε ισχύ της κ.υ.α. Δ1α/ΓΠ.οικ. 33506 (Β’ 2233/29-05- 2021) ΑΔΑ:9ΟΥΛ465ΧΘΞ-17Ξ


ΝΣΚ/8/2022

Εάν: 1) Η εταιρία «... Α.Ε.», πάροχος ιατρικών υπηρεσιών και παρακλινικών εξετάσεων προς τους ασφαλισμένους του πρώην «ΙΚΑ-ΕΤΑΜ» και νυν e-ΕΦΚΑ, δικαιούται να υπαχθεί στο μηχανισμό του άρθρου 118 του ν. 4714/2020, αναρτώντας τιμολόγια για το σύνολο των απαιτήσεών της από Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (εφεξής ΕΦΚΑ), ανεξαρτήτως της ύπαρξης -στην εξεταζόμενη περίπτωση- σχετικής αμετάκλητης δικαστικής απόφασης, με την οποία κρίθηκε με ισχύ δεδικασμένου ότι μέρος αυτών των απαιτήσεων, ύψους 713.254,81 ευρώ, έχει εξοφληθεί, 2) Εφόσον η απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι καταφατική, πρέπει η Υπηρεσία να εκκαθαρίσει τη σχετική δαπάνη και να εξοφλήσει την εταιρεία –ύστερα από τη διενέργεια των προβλεπόμενων διασταυρώσεων των αναρτημένων στην πλατφόρμα τιμολογίων με το υφιστάμενο φυσικό αρχείο και εφόσον δεν έχουν εξοφληθεί– με βάση τη σχετική πρόβλεψη της υπ’ αριθ. 32518/10263/10.08.2020 ΚΥΑ και παρά την έκδοση της υπ’ αριθ. 5811/2017 αμετάκλητης απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών.(….) 1) Ο Πάροχος μπορεί να υπαγάγει σε ρύθμιση απαιτήσεις του για τις οποίες έχει εκδοθεί δικαστική απόφαση, μόνο στο μέτρο που η δικαστική αυτή απόφαση τον δικαιώνει, αναγνωρίζοντας τις σχετικές απαιτήσεις ως βάσιμες και υποχρεώνοντας το Φορέα να καταβάλει το ποσό που αντιστοιχεί σε αυτές, ενώ αντιθέτως, δεν μπορούν να υπαχθούν σε ρύθμιση, οι απαιτήσεις του Παρόχου, οι οποίες αποτέλεσαν αντικείμενο δικαστικής κρίσης και απορρίφθηκαν. Επομένως, η δικαστική απόφαση που έχει εκδοθεί αναφορικά με συγκεκριμένα τιμολόγια, έχει δεσμευτικό χαρακτήρα και λαμβάνεται υπόψη, προκειμένου να κριθεί η δυνατότητα ή μη υπαγωγής των απαιτήσεων στο μηχανισμό του άρθρου 18 του ν. 4714/2020 (ομόφωνα). 2) Τα τιμολόγια του Παρόχου που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα με αίτημα υπαγωγής στο μηχανισμό του άρθρου 118 του ν. 4714/2020 και αφορούν απαιτήσεις του, για τις οποίες έχει κριθεί αμετακλήτως και με ισχύ δεδικασμένου διά της υπ’ αριθ. 5811/2017 αποφάσεως του 8ου Τριμελούς Διοικητικού Εφετείου Αθηνών ότι έχουν ήδη εξοφληθεί (κατόπιν υπαγωγής τους στην αρχική ρύθμιση, δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 34 του ν. 4038/2012), πρέπει να απορριφθούν από την Υπηρεσία και να μην πληρωθούν. Τα τιμολόγια που αφορούν απαιτήσεις για τις οποίες κρίθηκε αμετακλήτως με την ανωτέρω απόφαση ότι δεν έχουν εξοφληθεί, πρέπει να υποβληθούν στην προβλεπόμενη στις διατάξεις του άρθρου 118 παράγραφοι 3 επ. του ν. 4714/2020 και των κατ’ εξουσιοδότηση αυτών εκδοθεισών ΚΥΑ διαδικασία διασταύρωσης και εκκαθάρισης και εφόσον συντρέχουν οι προβλεπόμενες στις διατάξεις αυτές προϋποθέσεις, πρέπει να εξοφληθούν (ομόφωνα).


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/273/2021

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου "τροποποιητικής" σύμβασης της αυτοτελούς με Α.Π. … σύμβασης μεταξύ του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού … (….) και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «…» αναφορικά με τις «Εργασίες υποστήριξης λειτουργικών αναγκών στις Ο.Ε.Δ.Α. Φυλής και Δυτικής …», αξίας (της τροποποιητικής σύμβασης) 538.505,60 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. (667.746,94 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).(....)Κατ' ακολουθίαν, δεν διαπιστώθηκαν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες και ως εκ τούτου δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης με αντικείμενο «Εργασίες Υποστήριξης Λειτουργικών Αναγκών στις ΟΕΔΑ … και Δυτικής …», συμβατικού τιμήματος 538.505,60 ευρώ πλέον Φ.Π.Α. (667.746,94  ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) και διάρκειας τεσσάρων (4) μηνών, που θα εκκινήσει από τη λήξη της εν ισχύ σύμβασης, δηλαδή από την ολοκλήρωση του φυσικού της αντικειμένου, υπό τον όρο ότι η αναθέτουσα αρχή θα λύσει μονομερώς τη σύμβαση με την ολοκλήρωση κατασκευής του πρώτου κυττάρου υποδοχής που εντάσσεται στη σύμβαση «Μελέτη, κατασκευή έργων για την α΄ φάση αποκατάστασης της ΟΕΔΑ Δυτικής … και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων», ήτοι με την παρέλευση τετραμήνου από την χρονολογία υπογραφής της τελευταίας αυτής σύμβασης.

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΣ/ΚΛ.Ζ/279/2020ΕΣ/ΚΛ.Ε/253/2020ΕΣ/ΚΛ.Ε/844/2020.