Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Φ.40021/10079/393/2014
Θέμα: Γνωστοποίηση των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 178 του ν.4261/2014 (Α,107)ΑΔΑ: ΒΙΦ2Λ-ΛΧΜ
ΠΟΛ 1142/2014
ΘΕΜΑ: «Κοινοποίηση των διατάξεων της περ. γ΄ του άρθρου 50 του ν.4238/2014 όπως αυτές προστέθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 184 του ν. 4261/2014 αναφορικά με την εξέταση από την Υπηρεσία Εσωτερικής Επανεξέτασης υποθέσεων που είχαν εισαχθεί ενώπιον της Επιτροπής Διοικητικής Επίλυσης Διαφορών (Ε.Δ.Ε.Φ.Δ.) του άρθρου 70Α του ν.2238/1994 με αίτημα διοικητικού συμβιβασμού και δεν εξετάσθηκαν» ΑΔΑ: ΒΙΦ5Η-Υ5Π
Σ50/4/43651/2021
«Παροχή οδηγιών σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων της υποπερ. α της περ. Α της παρ. 4 του άρθρου 12 του Ν. 4387/2016, όπως ισχύουν με την παρ. 7 του άρθρου 19 του ν. 4611/2019. Ανάκληση οδηγιών.»
Συν/να: το με αρ. πρωτ. οικ.80000/4282/182/29-01-2021 έγγραφο του ΥΠΕΚΥΠ
Φ80020/οικ10409/417/2014
ΘΕΜΑ: Γνωστοποίηση δημοσίευσης του ν.4261/2014 (A΄ 107).ΑΔΑ: ΒΙΥ0Λ-ΞΩ3
Φ80020/οικ.26004/Δ15.403/2017
Γνωστοποίηση ρυθμίσεων των παρ. 8 και 9 του άρθρου 94 του ν. 4461/2017 (Α΄38) με τις οποίες τροποποιήθηκαν αντίστοιχα το τρίτο, τέταρτο και πέμπτο εδάφιο της υποπερ. αα (μισθωτοί) και το πέμπτο, έκτο και έβδομο εδάφιο της υποπερ. ββ (αυτοτελώς απασχολούμενοι) της περ. α της παρ. 4 του άρθ. 35 του ν.4387/2016 (Α΄ 85).(ΑΔΑ:ΩΙ8Ρ465Θ1Ω-ΒΥΛ)
ΕΣ/ΤΜ.1/22/2016
Επιδιώκεται η ανάκληση της 107/2016 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο.Περαιτέρω, μετά την επίλυση του ανωτέρω ζητήματος, που απασχόλησε ως πρόκριμα το Κλιμάκιο, το Τμήμα απαιτείται να υπεισέλθει στους λόγους μη θεώρησης που προέβαλε η Επίτροπος, οι οποίοι αφορούν σε πλημμέλειες της προβλεπόμενης στο άρθρο 182 παρ. 1 του ν. 4261/2014 διαδικασίας πρόσληψης. Ειδικότερα, η Επίτροπος αρνήθηκε τη θεώρηση των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων, με την αιτιολογία ότι: α) κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 182 παρ. 1 του ν. 4261/2014 και 6 παρ. 1 του ν. 2527/1997, για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2015 δεν προσκομίστηκε εγκριτική κοινή απόφαση (κ.υ.α.) των αρμόδιων υπουργών ούτε οι ατομικές συμβάσεις έργου των φερόμενων ως δικαιούχων ιατρών στις οποίες να αναγράφεται η χρονική διάρκεια και το συνολικό ποσό της αμοιβής αυτών και β) κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 182 παρ. 1 του ν. 4261/2014 όπως αυτό τροποποιήθηκε με τη διάταξη του άρθρου 34 παρ. 2 του ν. 4325/2015, για το χρονικό διάστημα Ιουνίου 2015 δεν προσκομίστηκε πλήρως αιτιολογημένη έκθεση του φορέα αναφορικά με την αναγκαιότητα προσφυγής σε υπηρεσίες ιατρών με δελτίο παροχής υπηρεσιών ούτε εγκριτική απόφαση του Υπουργού Υγείας. Πλην όμως, αμφότεροι οι ανωτέρω λόγοι πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι. Ειδικότερα, η διαδικασία του άρθρου 6 παρ. 1 του ν. 2527/1997, την οποία περιγράφει η Επίτροπος στον πρώτο λόγο διαφωνίας, αφορά στη σύναψη «συμβάσεων μίσθωσης έργου», επομένως, δεν τυγχάνει εφαρμογής στην προκειμένη περίπτωση, δεδομένου ότι, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η σχέση που συνδέει τους φερόμενους ως δικαιούχους των χρηματικών ενταλμάτων ιατρούς με το Νοσοκομείο αποτελεί σύμβαση εξαρτημένης εργασίας. Εξάλλου, η διαδικασία που προβλέφθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 34 παρ. 2 του ν. 4325/2015 αφορά σε συμβάσεις που συνάπτονται μετά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού (11.5.2015), και όχι στις κρίσιμες συμβάσεις, που, αν και άτυπες, συνήφθησαν με δωδεκάμηνη διάρκεια, με βάση την 8/21.1.2015 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου «Μ,,,,,,,», δηλαδή σε προγενέστερο χρόνο.Ανακαλεί την 107/2016 Πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Δικαστηρίου τούτου
Ο.3022/2023
Κοινοποίηση των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 4, της παρ. 3 του άρθρου 5, των περ. i, ii και υποπερ. γ της περ. v της παρ. 4 του μέρους Α και της περ. ii της παρ. 5 του μέρους Β της ενότητας ΙΙ καθώς και της παρ. 8 του μέρους Β και του μέρους Γ της ενότητας ΙΙΙ του παραρτήματος ΙΙ του Μνημονίου Συνεργασίας που κυρώθηκε με το ν. 5032/2023 [«Κύρωση του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σχετικά με τη δημιουργία ενός κέντρου του ΟΟΣΑ στην Κρήτη για τον πληθυσμό.», Α΄67/18.3.2023].
ΓΝΩΜΗ Α 14/2020
ΓΝΩΜΗ Α 14/2020 (του άρθρου 2, παρ. 2, περ. γ', υποπερ. αα' του ν. 4013/2011)
163/1/2019
Ετήσια επανεξέταση του προσδιορισμού των λοιπών συστημικά σημαντικών ιδρυμάτων (O-SIIs) και επανακαθορισμός του διατηρούμενου κεφαλαιακού αποθέματος ασφαλείας O-SII σύμφωνα με τον ν. 4261/2014 και τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθμ. 1024/2013 του Συμβουλίου της 15ης Οκτωβρίου 2013.
ΝΣΚ/125/2020
Ερμηνεία των διατάξεων του άρθρου 179 του ν. 4261/2014 : α) ως προς το καθεστώς διανομής της περιουσίας των πρώην θυγατρικών εταιρειών της ΕΟΜΜΕΧ ΑΕ, που έχουν λυθεί και τεθεί σε εκκαθάριση, β) ως προς το φορέα που θα αναλάβει την πραγματοποίηση και διαχείριση της διανομής της περιουσίας αυτής, και γ) βάσει ποίων διατάξεων μπορεί να εκκινήσει η διαδικασία διανομής ή η εκκαθαριστική διαδικασία για την εταιρεία ΕΛΚΕΔΕ ΑΕ, δεδομένου ότι τα κινητά περιουσιακά της στοιχεία, τα βιβλία και στοιχεία αυτής και το εν γένει αρχειακό της υλικό έχει καταστραφεί.(...)α) Στην περίπτωση των θυγατρικών εταιρειών της ΕΟΜΜΕΧ ΑΕ η διανομή της εταιρικής τους περιουσίας θα πρέπει να γίνει κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 179 του ν. 4261/2014, (και συμπληρωματικά σύμφωνα με τα καταστατικά τους και τις διατάξεις του ν. 4548/2018), ανεξάρτητα από την πρόοδο και την περάτωση της εκκαθάρισης των εταιρειών αυτών, β) δεν υφίσταται αρμοδιότητα δημόσιας υπηρεσίας για τη διενέργεια της διανομής της εταιρικής περιουσίας των υπό εκκαθάριση εταιρειών, και γ) η διαδικασία διανομής της περιουσίας της εταιρείας ΕΛΚΕΔΕ ΑΕ θα λάβει επίσης χώρα, σύμφωνα με όσα εκτίθενται για όλες τις θυγατρικές της ΕΟΜΜΕΧ ΑΕ, εφόσον βεβαίως προκύψει εταιρική περιουσία (ομόφωνα).