76493/2020
Τύπος: Εγκύκλιοι
«Ημερομηνία λήξης λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΟΑΕΔ για την καταβολή της έκτακτης μηνιαίας αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης » ΑΔΑ: ΨΝΑΝ4691Ω2-ΑΡΡ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
οικ. 15241/2021
Έκτακτη αποζημίωση εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης για τους μήνες Ιανουάριο - Φεβρουάριο 2021.
18742/2021Καταβολή έκτακτης αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης για τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2021 ΑΔΑ:6ΛΔΧ4691Ω2-ΛΕΝ
18742/2021
Καταβολή έκτακτης αποζημίωσης εποχικά εργαζομένων του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου χωρίς δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης για τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2021 ΑΔΑ:6ΛΔΧ4691Ω2-ΛΕΝ
173837/2020
Παράταση μέχρι 31/08/2020 της προθεσμίας ηλεκτρονικής υποβολής των Α.Π.Δ. Ιουνίου 2020 και καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών της ίδιας μισθολογικής περιόδου για : α) εργαζόμενους ενταχθέντες τον μήνα Ιούνιο 2020 στο Μηχανισμό ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, β) εποχικά εργαζόμενους με δικαίωμα επαναπρόσληψης, για τους οποίους ανεστάλησαν οι συμβάσεις εργασίας τους τον Ιούνιο 2020 και γ) εποχικά εργαζόμενους χωρίς δικαίωμα επαναπρόσληψης, οι οποίοι επαναπροσλήφθησαν με μερική απασχόληση τον Ιούνιο 2020 από εργοδότες του τουριστικού και επισιτιστικού κλάδου. ΑΔΑ: 6564465ΧΠΙ-Α0Β
Οικ. 45866/2021
Χορήγηση αποζημίωσης ειδικού σκοπού σε εποχικά εργαζόμενους με δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο 2021.
76375/2020
«Ημερομηνία λήξης λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΟΑΕΔ για την καταβολή της εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης σε κάθε μη επιδοτούμενο μακροχρόνια άνεργο »ΑΔΑ:ΡΔ5Β4691Ω2-8Ο9
218767/2020
«Προσδιορισμός των ασφαλιστικών εισφορών και απεικόνιση της ασφάλισης στο πλαίσιο υλοποίησης:
• του Μηχανισμού ενίσχυσης της απασχόλησης «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»,
• των μέτρων οικονομικής ενίσχυσης εποχικά εργαζομένων, με ή χωρίς, δικαίωμα επαναπρόσληψης &
• των επιπρόσθετων μέτρων στήριξης εργαζομένων και εργοδοτών, που δραστηριοποιούνται σε τριτογενή τομέα και στους κλάδους των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών, ενταγμένων ή μη, στο Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ».ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΔΑ: ΨΔΛΧ46ΜΑΠΣ-ΡΥ1 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 39/2020
32518/10263/2020
Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας - μηχανισμού εκκαθάρισης ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του κλάδου υγείας των τέως Φ.Κ.Α. που εντάχθηκαν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- Ε.Φ.Κ .Α).
οικ.42574/Δ1.12685/2020
Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 32518/10263/ 10.8.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικρατείας για τη Δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας - μηχανισμού εκκαθάρισης ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του κλάδου υγείας των τέως Φ.Κ.Α. που εντάχθηκαν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. στον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e- Ε.Φ.Κ.Α.) (Β΄ 3484).
ΑΕΠΠ/1052/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, οι αιτούσες ενώσεις εταιρειών ζητούν την ακύρωση της Απόφασης 390/19.08.2019 με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό 2 του ηλεκτρονικού δημοσίου διαγωνισμού «Κατάρτιση και πιστοποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων εργαζομένων στις αγροτικές οργανώσεις της χώρας» (Διακήρυξη 01/2019). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και πιστοποίησης μέσω τηλεκατάρτισης (e-learning), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού, διεξαγωγής προγραμμάτων κατάρτισης, οργάνωσης εξετάσεων πιστοποίησης και διαχείρισης πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης, με προϋπολογισμένη δαπάνη 850.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσφέροντες κατηγορούν την Επιτροπή Διαγωνισμού για ελλειπή αιτιολόγηση και μη εμπεριστατωμένη βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών, ισχυριζόμενοι ότι η βαθμολόγηση ευνοεί άδικα την ανταγωνίστρια ένωση εταιρειών.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/124/2013
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι είναι απορριπτέος ως αβάσιμος ο λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου που αφορά στην μη αναφορά στην οικονομική προσφορά της αναδόχου, καθώς και στην υπογραφείσα σύμβαση των προβλεπόμενων στο άρθρο 68 (παρ. 1 και 2) του ν.3863/2010 στοιχείων σχετικά με την εξασφάλιση των εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, καθόσον, όπως αναφέρεται στο 28752/14.12.2012 έγγραφο του Διευθυντή της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου ... και πιστοποιείται με την ως άνω βεβαίωση του Ι.Κ.Α., η ανάδοχος δεν απασχόλησε ούτε απασχολεί προσωπικό για την εκτέλεση των ανατεθεισών εργασιών. Τέλος, απορριπτέος ως αβάσιμος είναι και ο δεύτερος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου, καθόσον οι καθαρίστριες σχολικών μονάδων που έχουν μεταφερθεί στο Δήμο ... (10 πλήρους/3 μερικής απασχόλησης) μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες καθαριότητας σε άλλους χώρους πέραν των σχολικών μονάδων μόνο κατά το χρονικό διάστημα μη λειτουργίας των σχολείων και ως εκ τούτου δεν επαρκούν - δεδομένης της έλλειψης υπηρετούντος προσωπικού του κλάδου Υ.Ε. 16 Εργατών Καθαριότητας Εσωτερικών Χώρων καθώς και της απαγόρευσης προσλήψεως προσωπικού (ν. 4093/2012, ΦΕΚ Α΄ 222) - για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας των δημοτικών κτιρίων στις τοπικές κοινότητες του Δήμου για ολόκληρο το χρονικό διάστημα των δέκα μηνών (από 20.6.2012 έως 19.4.2012) που αφορά η κρίσιμη σύμβαση. Κατ’ ακολουθίαν, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη, δεν πρέπει όμως αυτό να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2012, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.