Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

80062/Γ7/2006

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:
ΦΕΚ: 1201/Β/31.08.2006

Κριτήρια και διαδικασία επιλογής για την ανάθεση διδασκαλίας των μαθημάτων μουσικής ειδίκευσης και για την άσκηση στα εργαστήρια μουσικών σχολείων σε εμπειροτέχνες ιδιώτες

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/64978/0022/2006

Καθορισμός ύψους ωριαίας αντιμισθίας εμπειροτεχνών ιδιωτών για τη διδασκαλία μαθημάτων μουσικής ειδίκευσης και άσκησης στα εργαστήρια των Μουσικών σχολείων. (όπως συµπληρώθηκε με την αριθμ. Αριθµ. 2/46098/0022/2007 (ΦΕΚ 1765 Β/4-9-07))


144236/Δ2/2018

Αναθέσεις μαθημάτων μουσικής παιδείας Μουσικών Σχολείων .


94541/Δ2/2015

Αναθέσεις μαθημάτων Μουσικού Γυμνασίου και Γενικού Μουσικού Λυκείου στους εκπαιδευτικούς γενικής παιδείας των Μουσικών Σχολείων και ρύθμιση θεμάτων απόδοσης μουσικών ειδικεύσεων σε εκπαιδευτικούς κλάδου Μουσικής της Γενικής Α/θμιας και Β/μιας Εκπαίδευσης καθώς και σε εκπαιδευτικούς των Μουσικών Σχολείων.(Καταργήθηκε με την Αριθμ. 144236/Δ2/2018, ΦΕΚ-4202/Β/25.09.2018)


2/78713/0022/2008

Καθορισμός αποζημίωσης των Επιτροπών Επιλογής μαθητών για την Α΄ Τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων.


66346/Γ7/2005

Προκήρυξη και διαδικασία υποβολής αιτήσεων και επιλογής υποψηφίων για την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων, στα Μουσικά Σχολεία και στα Τμήματα Προαιρετικής Μουσικής Παιδείας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


50694/Δ1/17452/2018

Ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ) Μαθητείας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) και οδηγίες εφαρμογής


Φ.7/50345/Δ1/2024

«Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος και Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου – Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024» ΑΔΑ:6Α3Σ46ΝΚΠΔ-0ΜΥ


136536/Ε1/2020

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Κλάδων Μουσικής (ΠΕ79 και ΤΕ16) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης Μουσικών Σχολείων για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών τρίμηνης (κατ΄ελάχιστον) διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19 (άρθρο 35 του ν. 4722/2020 (ΦΕΚ 177 Α΄), κατά το σχολικό έτος 2020-2021.ΑΔΑ: 6Μ5Ψ46ΜΤΛΗ-12Ζ


33317/2014

Ανάθεση διδασκαλίας μαθημάτων ειδικότητας στις Πειραματικές Σ.Ε.Κ. Καλαμακίου και Ηρακλείου Κρήτης, σε εκπαιδευτικούς επιλεγμένους από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, δυνάμει του άρθρου 7 της υπ’ αριθμ. 1320/Δ5.1/15-01-2014 ΚΥΑ»(ΑΔΑ: ΒΙ044691Ω2-772)


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/51/2016

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Προσήκον μέτρο-Αρχή οικονομοκότηταςΜε δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει, κατ’ αντιστοιχία των λόγων διαφωνίας, τα ακόλουθα: Α. Όπως προκύπτει από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Ν.Π.Δ.Δ. «...» οι κύριες αρμοδιότητες του Γραφείου Φιλαρμονικής και του Γραφείου Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης είναι η λειτουργία της Φιλαρμονικής του νομικού προσώπου και η διδασκαλία χορωδιακών τμημάτων (παιδική και ενηλίκων). Επομένως, στα συνήθη καθήκοντα των δεκαοχτώ μουσικών που υπηρετούν με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στο εν λόγω νομικό πρόσωπο εμπίπτει η διδασκαλία και μουσική επιμέλεια των χορωδιακών τμημάτων, ενώ στα συνήθη καθήκοντα του αρχιμουσικού που υπηρετεί επίσης με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου εμπίπτει και η ενορχήστρωση μουσικών έργων, απορριπτομένου συνεπώς του προβληθέντος με τα έγγραφα επανυποβολής των χρηματικών ενταλμάτων ισχυρισμού ότι οι υπηρετούντες υπάλληλοι δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για την εκτέλεση των ανατεθεισών υπηρεσιών. Σε κάθε περίπτωση, η αιτιολογία ως προς την αναγκαιότητα ανάθεσης σε τρίτους εργασιών που εμπίπτουν στα συνήθη καθήκοντα των υπηρετούντων υπαλλήλων πρέπει να αναφέρεται στην απόφαση ανάθεσης των υπηρεσιών(..).Β. Η αμοιβή για τον πρώτο ως άνω πάροχο των υπηρεσιών της ενορχήστρωσης μουσικών έργων - διδασκαλίας και μουσικής επιμέλειας της μεικτής χορωδίας Ν. ... με το ποσό των 10.000 ευρώ για διάστημα τεσσάρων μηνών καθώς και η αμοιβή του δεύτερου και τρίτης ως άνω για τις υπηρεσίες της διδασκαλίας και διεύθυνσης 50μελούς χορωδίας και ενορχήστρωσης μουσικών έργων - διδασκαλίας και μουσικής επιμέλειας 40μελούς παιδικής χορωδίας με το ποσό των 5.000 ευρώ για τον καθένα για διάστημα τριών μηνών υπερβαίνει προδήλως, κατά την κοινή πείρα, το προσήκον μέτρο και αντιβαίνει στην αρχή της οικονομικότητας, η οποία ως μερικότερη εκδήλωση της γενικής αρχής της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης, επιβάλλει την εκπλήρωση των σκοπών των δημοτικών νομικών προσώπων με την κατά το δυνατόν ελάχιστη επιβάρυνση του προϋπολογισμού τους..(..).Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες και τα χρηματικά εντάλματα δεν πρέπει να θεωρηθούν.