81818/2774/2022
Τύπος: Εγκύκλιοι
Αρμοδιότητες των Υπηρεσιών σχετικά με την εκτέλεση καθαρισμών στις κοίτες (ορεινές και πεδινές) χειμάρρων ΑΔΑ:6ΗΛΣ4653Π8-Ξ94
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΝ/ΔΔΕΥ/95856/2749/2020
Αρμοδιότητες των Δασικών Υπηρεσιών σχετικά με την εκτέλεση έργων και καθαρισμών στις ορεινές κοίτες χειμάρρων ΑΔΑ:Ψ2ΤΝ4653Π8-Θ5Π
ΕΑΔΗΣΥ/123/2023
Παροχή Υπηρεσιών Καθαρισμών Κτιρίων
οικ.22451/70/Φ.9.2/2017
«Διατάξεις σχετικά με τους ανελκυστήρες – Αρμοδιότητες Δήμων και Περιφερειών»(ΑΔΑ:60ΕΓ465ΧΙ8-ΣΦΞ)
ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/58132/623/2020
Διευκρινήσεις σχετικά με τις αρμοδιότητες των Συμβουλίων Αρχιτεκτονικής (Σ.Α.) - ορθή επανάληψη ΑΔΑ:6ΧΓΩ4653Π8-ΕΨ4
211994/2022
Διευκρινήσεις σχετικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία ΑΔΑ:6ΛΜΘ465ΧΘΞ-ΛΨΞ
ΔΙΔΚ/Φ.1.2/οικ.29633/2013
Τροποποίηση της αριθ. ΔΙΔΚ/Φ.1.2/οικ.22570/13.08.2013 (Β΄ 2039, ΑΔΑ: ΒΛΩ2Χ-ΧΝ8) κοινής υπουργικής απόφασης «Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με τις αρμοδιότητες, τη διάρθρωση, την οργάνωση και λειτουργία της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».
ΔΝΣβ'/οικ.58220/Φ.ΕΓΚΥΚΛ/2016
Έκδοση νόμων 4412/2016 (Α' 147) “Δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ) και 4413/2016 (Α' 148) “Ανάθεση και εκτέλεση συμβάσεων παραχώρησης - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/23/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014 σχετικά με την ανάθεση συμβάσεων παραχώρησης (ΕΕ L 94/1/28.3.2014) και άλλες διατάξεις”.(ΑΔΑ:6ΗΛΗ4653ΟΞ-ΚΟ1)
ΝΣΚ/201/2013
ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Ενέργειες και αρμοδιότητες σχετικά με πόρισμα ελέγχου του ΣΕΕΥΠ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. είναι αρμόδιος πλέον για τον χειρισμό περαιτέρω του πορίσματος του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας και νομιμοποιείται ενεργητικά για την άσκηση των ένδικων βοηθημάτων προς αναζήτηση των χρηματικών καταλογισμών.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/305/2017
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.Νόμιμη η ανάθεση σε τρίτο για την Διαμόρφωση Συστήματος Διαδικασιών Εσωτερικού Ελέγχου και Εκπαίδευσης Προσωπικού για τη Διενέργεια Εσωτερικού Ελέγχου. (..) Με δεδομένα αυτά και λαμβανομένων ειδικότερα υπόψη ότι ο Δήμος … υποχρεούται να συστήσει μονάδα εσωτερικού ελέγχου με επαρκές και ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό από υπαλλήλους του, ότι στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προγραμματισμού Οργάνωσης, Πληροφορικής & Τοπικής οικονομικής Ανάπτυξης δεν υπάγεται η διενέργεια εσωτερικών ελέγχων και ότι η σύνταξη του εγχειριδίου εσωτερικού ελέγχου απαιτεί πράγματι ειδικές γνώσεις και σχετική εμπειρία, νομίμως ο Δήμος ανέθεσε τις ως άνω υπηρεσίες σε τρίτο, καθόσον οι υπάλληλοί του δεν μπορούσαν να προβούν στην εκτέλεση των ως άνω υπηρεσιών. Και αυτό γιατί αντικείμενο των επίμαχων υπηρεσιών ήταν η εκπαίδευση των ίδιων των υπαλλήλων, η κατάρτιση και καθοδήγησή τους στη διεξαγωγή του ελέγχου, ακριβώς λόγω της μη εξειδίκευσής τους σε σχετικά ζητήματα.
ΝΣΚ/256/2019
Κυριότητα επί αρχαίου μεταγενέστερου του 1453 υπόγειου μνημείου. Κυριότητα επί του εδάφους επάνω από το μνημείο. Σχετικές με την κυριότητα αυτή αρμοδιότητες του ΥΠΠΟΑ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η κυριότητα αρχαίου υπόγειου μνημείου, χρονολογούμενου μετά το 1453 και αποκαλυφθέντος κατά την εκτέλεση αρχαιολογικής έρευνας ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο, σε περίπτωση δε αμφισβήτησης, η διεκδίκηση αυτής εμπίπτει στις αρμοδιότητες του ΥΠΠΟΑ. Η κυριότητα αυτή πηγάζει απευθείας από το νόμο και δεν επηρεάζεται ούτε εμποδίζει τυχόν ιδιωτική κυριότητα του εδάφους πάνω από το μνημείο, κατ’ εξαίρεση της διάταξης του άρθρου 1001 Α.Κ. Ο προσδιορισμός των ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων επί των ακινήτων ευρισκομένων πάνω από το υπόγειο μνημείο δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του ΥΠΠΟΑ, αλλά της Κτηματικής Υπηρεσίας του ΥπΟικ (ομόφ.).