Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

91779/Δ3/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3699/2008, 1966/1991
ΦΕΚ: 3028/Β/21.07.2020

Ιδρύσεις, Προαγωγές και Καταργήσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ιδρύσεις και Καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., από το σχολικό έτος 2020-2021, Μετονομασίες Τμημάτων Ένταξης λόγω συγχώνευσης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

102535/Δ3/2019

Ιδρύσεις, Προαγωγές και Καταργήσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μετατροπή και Μετονομασία των υφιστάμενων Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων σε Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.), καθορισμός Τομέων και Ειδικοτήτων σε αυτές και ιδρύσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., από το σχολικό έτος 2019-2020.


55874/Δ3/2023

Τροποποίηση - Συμπλήρωση της υπό στοιχεία 103691/Δ3/26-8-2022 (Β’ 4583) κοινής υπουργικής απόφασης «Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και Προαγωγές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022-2023».


103691/Δ3/2022

Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. - Λ.και προαγωγές Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2022-2023.


102255/Δ3/2021

Ιδρύσεις, προαγωγές και υποβιβασμοί Σχολικών  Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕ- ΑΕ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ιδρύσεις και Καταργήσεις Τομέων και Ειδικοτήτων σε ήδη υφιστάμενα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ., από το σχολικό έτος 2021-2022.


Φ.10/83371/Δ1/2019

Ιδρύσεις, Προαγωγές, Υποβιβασμοί και Καταργήσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων.


Φ.10/90544/MA/Δ1/2020

Ιδρύσεις, προαγωγές και συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2020-2021.

Φ.10/ΜΑ/123564/Δ1/2020- ΦΕΚ: 4101/Β/24.9.2020 Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.10/77673/Δ1/ 22.6.2020 (Β’ 2813) κοινής απόφασης των Υφυπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων Υποβιβασμοί, Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2020-2021 και της με υπό στοιχεία Φ.10/90544/MA/Δ1/10.7.2020 (Β’ 2889) κοινής απόφασης των Υφυπουργών Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων Ιδρύσεις, Προαγωγές και Συγχωνεύσεις Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2020-2021.


66079/Δ3/2018

«Καθορισμός εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας των κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στις Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης»


101390/Δ3/2018

«Ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Γυμνασίων Ε.Α.Ε. και των Λυκείων Ε.Α.Ε., των Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων, των Ειδικών Επαγγελματικών Λυκείων ,των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ) και των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Ε.Ε.Ε.ΕΚ., για το σχολικό έτος 2018-2019».(ΑΔΑ:91114653ΠΣ-20Φ)


49152/Ν4/2019

Εξειδίκευση εποχικών αναγκών μεταφοράς των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) με ιδιοκτησιακό καθεστώς και δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης σε σχολικά λεωφορεία και προσδιορισμός του αριθμού του προσωπικού που απαιτείται για την κάλυψή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 9 του ν. 3812/2009, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.


66082/Δ3/2018

Τροποποίηση της με αρ. πρωτ. 27922/Γ6/08-03-2007 (449 Β΄) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων: α) Του εκπαιδευτικού προσωπικού, που υπηρετεί σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑ) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης), και σε προγράμματα ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη και παροχή διδασκαλίας στο σπίτι). β) Του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού βοηθητικού προσωπικού, που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.