×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

9181/2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4849/2021
ΦΕΚ: 433/Β/07.02.2022

Συνδυασμοί προϊόντων που πωλούνται στο υπαίθριο εμπόριο, αλλαγές και προσθήκες προϊόντων, στοιχεία που αναγράφονται στην πινακίδα που αναρτάται στο σημείο πώλησης και αντιστοίχιση ειδών παλαιότερων ρυθμίσεων που πωλούνται από επαγγελματίες πωλητές.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

9170/2022

Αριθμός των θέσεων, τομείς των διατιθέμενων προϊόντων ανά είδος στις λαϊκές αγορές και ειδικότεροι όροι δραστηριοποίησης πωλητών στο υπαίθριο εμπόριο.


14883/2023

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ’ αρ. 55332/27.05.2022 (Β’ 2660) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


55332/2022

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπό στοιχεία 21061/25-02-2022 (Β’ 980) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


10285/2024

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ’ αρ. 14883/16-02-2023 (Β’ 822) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων. 


21061/2022

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο.


95491/2024

Δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση, τη μεταβίβαση και την ανανέωση της άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητή και των αντίστοιχων θέσεων ή δικαιωμάτων δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο. Τροποποίηση της υπ’ αρ. 21061/25-02-2022 (Β’ 980) απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.


16469/2022

Ειδικότεροι όροι λειτουργίας των βραχυχρόνιων αγορών και είδη προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται ή παρέχονται σε αυτές. 


Π.Δ. 297/1997

Καθορισμός των όρων υγειονομικού ελέγχου και των υγειονομικών όρων που διέπουν το εμπόριο και τις εισαγωγές ορισμένων προϊόντων ζωικής προέλευσης σε συμμόρφωση προς την οδηγία 92/118/ΕΟΚ του Συμβουλίου και τροποποίηση των Π.Δ/των 243/1993 (Α.1Ο7) και 420/1993 (Α 179)


ΔΕΔ/Θεσ/438/2025

Η απόφαση 438/2025 απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή ενός φορολογούμενου που δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο ειδών υγιεινής, κατά της οριστικής πράξης διορθωτικού προσδιορισμού Φ.Π.Α. ύψους 8.053,09€ για τη φορολογική περίοδο 01.01.2018 - 31.12.2018. Ο προσδιορισμός έγινε από το 2ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης, βασιζόμενος σε έκθεση της Υ.Ε.Δ.Δ.Ε., η οποία διαπίστωσε μη έκδοση φορολογικών στοιχείων αξίας €41.607,60. Ο έλεγχος προσδιόρισε τα αδήλωτα έσοδα μέσω ανάλυσης τραπεζικών κινήσεων και εισπράξεων αντικαταβολών από εταιρείες ταχυμεταφορών. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών απέρριψε όλους τους ισχυρισμούς του προσφεύγοντος, συμπεριλαμβανομένων αυτών περί αοριστίας της έκθεσης ελέγχου και περί ακυρότητας του προστίμου λόγω μη συνυπολογισμού του κόστους κτήσης των πωληθέντων προϊόντων, κρίνοντας το πόρισμα του ελέγχου πλήρως αιτιολογημένο.


ΕΑΔΗΣΥ/1294/2022

Επειδή εν προκειμένω η παρεμβαίνουσα προς απόδειξη πλήρωσης της αξιούμενης κατ’ άρθρο 2.2.6 τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας Αριθμός απόφασης: 1294/2022 28 υπέβαλε, ως όφειλε κατ’ άρθρ. 2.2.9.2.Β.4 της Διακήρυξης, συμβάσεις με άλλους φορείς του Δημοσίου καθώς και τις αντίστοιχες βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης (βλ. ηλεκτρονικό αρχείο με τίτλο «8. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΚΑΛΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ.pdf»), στις οποίες πράγματι εμπεριέχεται πίνακας τιμών των προσφερόμενων προϊόντων. Ωστόσο, καταρχάς η προσφεύγουσα αορίστως προβάλλει τον επίμαχο λόγο, και τούτο διότι παραθέτει κατάλογο προϊόντων που είχε προσφέρει η παρεμβαίνουσα σε προγενέστερους διαγωνισμούς χωρίς να προσδιορίζει και να εντοπίζει με ποια προϊόντα του νυν διαγωνισμού ταυτίζονται. Περαιτέρω, και πέραν της άνω αοριστίας, από τις συμβάσεις που η παρεμβαίνουσα προσκομίζει καθίσταται σαφές ότι αφορούν παλαιότερους διαγωνισμούς άλλων φορέων του δημοσίου για προμήθεια προϊόντων καθαριότητας και ευπρεπισμού, ήτοι προϊόντα του αυτού είδους με τα προϊόντα της νυν διακήρυξης, δεν αναφέρονται όμως σε στοιχεία κόστους των προς προμήθεια ειδών, εξάλλου δε, από τα διδάγματα της κοινής πείρας προκύπτει ότι ο χρόνος που έχει μεσολαβήσει μεταξύ των παλαιότερων παραδόσεων σε σχέση με τον επίμαχο διαγωνισμό, μπορεί να έχει μεταβάλει οικονομικά δεδομένα που τυχόν ίσχυαν, και στοιχεία που είχαν ληφθεί υπόψη για την οικονομική προσφορά ακόμη και των ίδιων προϊόντων, αλλά δεν ισχύουν ή δεν μπορεί να ληφθούν υπόψη κατά το χρόνο υποβολής προσφοράς στον παρόντα διαγωνισμό, ούτε προκύπτει εκ των άνω συμβάσεων εάν τα παραδοθέντα κατά το παρελθόν προϊόντα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά και ιδιότητες με τα υπό προμήθεια είδη, ώστε πράγματι εάν ήθελε θεωρηθεί ότι δεν έχει αλλάξει το κόστος για την παρεμβαίνουσα, να δύναται η Επιτροπή του Διαγωνισμού να προϊδεαστεί για το τελικό αποτέλεσμα της οικονομικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας στον παρόντα διαγωνισμού (πρβλ ΑΕΠΠ 246/2018). Άρα, οι σχετικές αιτιάσεις της προσφεύγουσας περί πρόωρης αποκάλυψης οικονομικών στοιχείων στην τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας είναι απορριπτέες καταρχήν ως αόριστες αλλά και ως κατ’ ουσίαν αβάσιμες.