Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

οικ.49540/2011

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3961/2011, 3860/2010, 2646/1998, 3106/2003, 3370/2005, 3868/2010
ΦΕΚ: 877/Β/17.05.2011

Συντονισμός δράσεων και υπηρεσιών παιδικής προστασίας.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

N.4675/2020

Πρόληψη, προστασία και προαγωγή της υγείας - ανάπτυξη των υπηρεσιών δημόσιας υγείας και άλλες διατάξεις.


Δ14/οικ.54116/796/2020

Ειδική Πιστοποίηση Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας του Ν.Π.Ι.Δ. ΜΕΤΑδραση - Δράση για τη Μετανάστευση και την Ανάπτυξη, ως φορέα παροχής υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.


51149/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΓΠ:Π2γ/οικ. 34029/2012 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών - Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Πιστοποίηση Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας Ιδιωτικού Τομέα μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα και ΜΚΟ Εθελοντικού Χαρακτήρα» (Β’ 1163). 


Δ1(δ)/ ΓΠ/οικ.22104/2018

Τροποποίηση της αριθμ. ΔΥΓ2/Γ.Π. οικ. 154949/2010 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ1918/Β΄/2010) «Όροι, προϋποθέσεις, όργανα και διαδικασία χορήγησης αδειών σκοπιμότητας και αδειών λειτουργίας για εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων ιοντιζουσών και μη ιοντιζουσών ακτινοβολιών», όπως έχει τροποποιηθεί με τις ΔΥΓ2/Γ.Π.οικ.40456/24-4-2012 (ΦΕΚ Β΄/ 1336/2012),ΓΠ/οικ92211/4.10.2013, (ΦΕΚ Β΄/2494/2013)υπουργικές αποφάσεις και τις διατάξεις του άρ-θρου 90 του ν. 4310/2014.


Υ7γ/ΓΠ/οικ.83272/2011

Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων χορήγησης άδει­ας άσκησης επαγγέλματος οδοντοτεχνίτη-Διαδικασία εξετάσεων οδοντοτεχνιτών.


Δ14/15219/229/2019

Ειδική πιστοποίηση Πρωτοβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας των Ν.Π.Ι.Δ.: α) Ένωση Γυναικών Σύμης, β) Σύλλογος Εθελοντών Κοινωνικής και Συναισθηματικής Στήριξης Ανθρώπων με Καρκίνο και των Οικογενειών τους «ΠΝΟΗ ΑΓΑΠΗΣ» και γ) Εταιρία Ανάπτυξης και Αξιοποίησης της Περιουσίας των Εκκλησιαστικών Νομικών Προσώπων της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού, Ανανέωση Πιστοποίησης Πρωτοβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας του Ν.Π.Ι.Δ.: Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες Ε.Σ.Π., Ειδική πιστοποίηση Δευτεροβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας των Ν.Π.Ι.Δ.: α) Σύλλογος Κοινωνικής Παρέμβασης «ΕΡΑΣΜΟΣ» και β) Σκέπη Πρόνοιας, Ανανέωση Πιστοποίησης Δευτεροβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας του Ν.Π.Ι.Δ.: Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Κινητικά και Νοητικά Υστερούντων Ατόμων «Η ΣΤΟΡΓΗ» και Ανανέωση Πιστοποίησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Κοινωνικής Φροντίδας του Ν.Π.Ι.Δ.: Πανελλήνια Οργάνωση Φροντίδας Ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδων Π.Ο.Φ.Ε.Κ.Ο.  


ΕΣ/ΤΜ.4/41/2010

Συντήρηση ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων Νοσοκομείου: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Τμήμα άγεται κατ’ αρχήν στην κρίση ότι ο περί μη τήρησης της διαδικασίας του άρθρου 50 παρ. 10 του ν. 3370/2005 λόγος διαφωνίας δεν ευσταθεί, αφού η Υ4β/Γ.Π.οικ.115194/Φ14-60/10.9.2007 απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με την οποία εγκρίθηκε η ανάληψη από ιδιώτη της συντήρησης των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Γενικού Νοσοκομείου ......., έφερε όλα τα αναγκαία κατά νόμο στοιχεία και περιελάμβανε τον προϋπολογισμό της υπό ανάθεση σύμβασης. Ωσαύτως απορριπτέος τυγχάνει ο λόγος, με τον οποίον προβάλλεται από το διαφωνούντα Επίτροπο ότι από την έκδοση της προαναφερόμενης απόφασης μέχρι τη σύναψη της από 14.8.2009 σύμβασης  με τη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρία είχε παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα, διότι, ενόσω η απόφαση του Υπουργού παρέμενε σε ισχύ, το Νοσοκομείο δεν κωλυόταν να προβεί στην ανάθεση της συντήρησης με τους καθοριζόμενους στην απόφαση αυτή όρους, καθώς και ο αναφερόμενος στο αντικείμενο της επίμαχης σύμβασης λόγος, εφόσον, όπως προεκτέθηκε, η διάταξη του άρθρου 50 παρ. 10 του ν. 3370/2005 δεν έχει την έννοια της υποχρέωσης της Αναθέτουσας Αρχής να συνάψει με τον ανάδοχο της συντήρησης σύμβαση μίσθωσης έργου. Αντιθέτως, βάσιμος παρίσταται ο λόγος διαφωνίας ότι η φερόμενη ως δικαιούχος εταιρία εξ αρχής δεν πληρούσε και εξακολουθεί να μην ανταποκρίνεται στον όρο για τη στελέχωση του συνεργείου συντήρησης, αφού, κατά τη ρητή διατύπωση της διακήρυξης του διαγωνισμού της 17.2.2009, ο ανάδοχος θα έπρεπε να διαθέσει στο Νοσοκομείο ηλεκτροτεχνίτες αμφότερων των Α΄ και Γ΄ ειδικοτήτων, ενόψει δε της δέσμευσης που η διακήρυξη αυτή, ως κανονιστική πράξη, συνεπάγεται για τη Διοίκηση και για τους διαγωνιζομένους, ο ισχυρισμός του Νοσοκομείου ότι, για την κάλυψη των αναγκών του, αρκούν οι ηλεκτροτεχνίτες μόνον της Α΄ ειδικότητας αλυσιτελώς προβάλλεται και δεν αίρει τη νομική πλημμέλεια, από την οποία πάσχει  εν προκειμένω τόσο η διαγωνιστική διαδικασία, όσο και η εκτέλεση της σύμβασης. Ως εκ του τελευταίου αυτού λόγου, επομένως, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


2724/2008

Βοήθεια στο σπίτι.


2/53213/0022/2014

Καθορισμός αποδοχών του προσωπικού που προσλαμβάνεται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου για τις παιδικές εξοχές - κατασκηνώσεις η λειτουργία των οποίων έχει ανατεθεί σε Δήμους.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ από την Αριθμ. 2/35174/ΔΕΠ/2015- ΦΕΚ 1260/Β/26.6.2015


ΝΟΜΟΘ.ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ-ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΚΩΝ (1140/1981,1284/1982,1902/1990,2084/1992,2042/1992,2430/1996,2556/1997,2646/1998,3106/2003,3232/2004,3518/2006)