Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Αριθ. 31405/ΔΔ&ΠΚΠ2317/2001

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2860/2000
ΦΕΚ: 1270/Β/02.10.2001

Σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας με τίτλο «Υπηρεσία Διαχείρισης και Παρακολούθησης Ταμείου Συνοχής» σύμφωνα με το άρθρο 19 του Ν.2860/2000.  (Ν. 4314/2014, ΦΕΚ-265 Α/23-12-2014,άρθρο 53,παρ.4: Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης και Παρακολούθησης Λοι­πών Αναπτυξιακών Προγραμμάτων που είχε συσταθεί με την απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Δι­οίκησης και Αποκέντρωσης και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αριθμ. 31405/ΔΔ&ΠΚΠ 2317/20.9.2001 (Β' 1270)  «Σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας με τίτλο «Υπηρεσία Διαχείρισης και Παρακολούθησης Ταμείου Συνοχής», σύμφωνα με το άρθρο 19 του ν. 2860/2000», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Οι αρμοδιότητες και οι υποχρε­ώσεις της Ειδικής Υπηρεσίας, σε ό,τι αφορά στον ΕΟΧ, μεταφέρονται στο αυτοτελές τμήμα ΕΟΧ του Υπουργεί­ου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, από έναρξη ι­σχύος του π.δ. 116/2014 (Α' 185). Οι Μονάδες Β και Γ συγχωνεύονται με την Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού της Εφαρμογής των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, στην ο­ποία μεταφέρεται και το σύνολο του προσωπικού της κα­ταργούμενης Ειδικής Υπηρεσίας, καθώς και τα δικαιώμα­τα και οι υποχρεώσεις αυτής )

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

οικ.34577/12/2001

Καθορισμός των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού που μετακινείται ή αποσπάται, σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2α του Ν. 2860/2000, στην Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος “ΠEPIBAΛΛON”.


Αριθ. 35336/2649/2001

Καθορισμός των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού που σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2α του Ν. 2860/2000 μετακινείται ή αποσπάται στην Υπηρεσία Συντονισμού της Εφαρμογής των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων.


1310/Γ΄ ΚΠΣ 310/2001

Σύσταση στην Περιφέρεια Αττικής Ειδικής Υπηρεσίας με τίτλο "Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής".


Ρ1/77900/1246/2001

Σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών με τίτλο “Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος, Σιδηρόδρομοι, Αστικές Συγκοινωνίες, Αεροδρόμια”.(Καταργήθηκε με την 53683/ΕΥΘΥ459/2015, ΦΕΚ 981 Β/28-05-2015.)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/21/2020

Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη. Και τούτο διότι, ανεξαρτήτως του εάν η θητεία του φερόμενου στο ένταλμα ως δικαιούχου στη θέση του Προϊσταμένου της Μονάδας Β΄ Παρακολούθησης και Διαχείρισης της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Περιφέρειας (Ε.Υ.Δ.Ε.Π.) ... είναι εκ του νόμου διετής, όπως προβάλλει η Επίτροπος, η Περιφέρεια ... αποδεχομένη, στην προκειμένη περίπτωση, τις επίμαχες υπηρεσίες του υπαλλήλου θεωρούσε ότι εκείνος νομίμως ασκούσε καθήκοντα Προϊσταμένου της επιμέρους αυτής μονάδας της Ειδικής Υπηρεσίας. Τούτο, άλλωστε, προκύπτει από την πληθώρα εγγράφων που προσκομίζονται, στα οποία ο ως άνω υπάλληλος προσδιορίζεται με την ιδιότητα του Προϊσταμένου της προαναφερόμενης μονάδας της Ε.Υ.Δ.Ε.Π. ..., από τις αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας ... περί παράτασης της απόσπασης του υπαλλήλου στην Υπηρεσία, για την έκδοση των οποίων λήφθηκαν υπόψη τα άρθρα 7 του ν. 2860/2000 και 6 και 18 του ν. 3614/2007 που αφορούν στη στελέχωση των θέσεων των Προϊσταμένων της Υπηρεσίας, καθώς και από τις προεκτεθείσες αποφάσεις του Προϊστάμενου της Ε.Υ.Δ.Ε.Π. .., σύμφωνα με τις οποίες, ενώ επικαιροποιείται η κατανομή του υπηρετούντος προσωπικού στις μονάδες της, ο συγκεκριμένος υπάλληλος κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα εξακολουθούσε να ασκεί καθήκοντα Προϊσταμένου της Μονάδας Β1΄ της Υπηρεσίας. Εξάλλου, μετά την αυτοδίκαιη μετάταξη του εν λόγω υπαλλήλου στην αιρετή Περιφέρεια ..., δυνάμει του ν. 3852/2010, εκδόθηκαν αποφάσεις της Περιφερειάρχη ..., στην οποία υπάγεται πλέον η Ε.Υ.Δ.Ε.Π. ..., κατ’ επίκληση, ομοίως, των ως άνω διατάξεων για την οργάνωση και τη στελέχωση της Υπηρεσίας, από τις οποίες συνάγεται ότι η οικεία Περιφερειάρχης υπολαμβάνει ότι ο συγκεκριμένος υπάλληλος, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα, νομίμως ασκούσε τα καθήκοντα του Προϊσταμένου της ανωτέρω μονάδας της Υπηρεσίας. Ενόψει τούτων, κατ’ εκτίμηση των συγκεκριμένων πραγματικών περιστατικών, κρίνεται ότι η Περιφέρεια ... παρατείνοντας την απόσπαση του ανωτέρω στην Ε.Υ.Δ.Ε.Π. ... καθ’ όλη τη διάρκεια της άσκησης των καθηκόντων του, κατ’ ουσίαν ανανέωνε την θητεία του εν λόγω υπαλλήλου ως Προϊσταμένου στην Μονάδα Β1΄ της Ειδικής Υπηρεσίας.


41545/ΓΚΠΣ 280/2000

Σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας με τίτλο "Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας".(Αντικαταστάθηκε με την υπ'αρ.32675/ΕΥΘΥ/331/2015, ΦΕΚ-713/Β/24.04.2015.)

32675/ΕΥΘΥ/331/2015- ΦΕΚ: 713/Β/2015 -Αναδιάρθρωση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του ΕΠ Περιφέρειας Θεσσαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 7 του Ν. 4314/2014 και αντικατάσταση της αριθμ. 41545/Γ΄ΚΠΣ/280ΚΥΑ/08.12.2000 (ΦΕΚ 1501/Β΄) ΚΥΑ, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.


ΝΣΚ/64/2019

Καταβολή του ειδικού επιδόματος και υπερωριακής αποζημίωσης σε μετακινηθέντες υπαλλήλους του ΥΠΑΑΤ στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 (ΕΥΕ ΠΑΑ).(...)Μη νομίμως αρνείται η Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης (ΜΟΔ ΑΕ) να καταβάλλει το ειδικό επίδομα του άρθρου 21 ν. 4469/2017, καθώς και την αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης του άρθρου 48 παρ. 9 του ν. 4314/2014 σε υπαλλήλους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, οι οποίοι υπηρετούν στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 (ΕΥΕ ΠΑΑ), για το λόγο ότι κατά τη μετακίνησή τους στην υπηρεσία αυτή είχε διατυπωθεί αρνητική γνώμη από την επιτροπή αξιολόγησης του άρθρου 7 παρ. 2α του ν. 2860/2000. Οι, παρά την αρνητική γνώμη, αποφάσεις του Υπουργού για τη μετακίνηση, ως υποστατές, έχουν το τεκμήριο της νομιμότητας. Επιπλέον, η γνώμη της επιτροπής είναι απλή, διότι δεν χαρακτηρίζεται ως σύμφωνη στις σχετικές διατάξεις, ούτε δεσμεύει τον Υπουργό στις αποφάσεις του, οι οποίες είναι νόμιμες εφόσον έχουν επαρκή αιτιολογία για την απόκλισή τους από την απλή γνώμη.


125583/2022

Αναδιάρθρωση της Ειδικής Υπηρεσίας Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΥ - ΧΜ ΕΟΧ), του άρθρου 53Α του ν. 4314/2014 και τροποποίηση της υπ’ αρ. 589/2017 (ΥΑ 58969 ΕΥΧΜΕΟΧ738 Β’2012) «Διάρθρωση της Ειδικής Υπηρεσίας Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΥ - ΧΜ ΕΟΧ)», του άρθρου 53Α του ν. 4314/2014.


331/306Γ΄ΚΠΣ/2001

Διαδικασία αξιολόγησης για το προσωπικό του ά.7 παρ.2α του ν.2860/2000

99400/ΕΥΘΥ 727/2017,ΦΕΚ-3354/Β/22.09.2017:Από τη δημοσίευση της παρούσας η κοινή υπουργική απόφαση 331/306 Γ’ ΚΠΣ, 5.1.2001 (Β’ 109) που ορίζει τη διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής προϊσταμένων της παρ. 2 α του άρθρου 7 του ν. 2860/2000, όπως έχει τροποποιηθεί με την παρ. 1.α του άρθρου 18 του ν. 3614/2007 εξακολουθεί να ισχύει έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας για την τοποθέτηση των προϊσταμένων των Ειδικών Υπηρεσιών του άρθρου 1 κατ’ εφαρμογή των οριζομένων στην παρούσα.


58969 ΕΥΧΜ-ΕΟΧ 738/2017

Διάρθρωση της Ειδικής Υπηρεσίας Προγραμματισμού, Συντονισμού και Παρακολούθησης της υλοποίησης των Χρηματοδοτικών Μηχανισμών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΥ - ΧΜ ΕΟΧ), του άρθρου 53Α του ν. 4314/2014