×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Αριθ. 3422.27Η/07/03/2003

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 158/1969
ΦΕΚ: 139/Β/11.02.2003

Αναπροσδιορισμός ειδικού τέλους διέλευσης δια των προκυμαίων οχημάτων πάσης φύσης με προορισμό λιμένα εξωτερικού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Αριθ. 3422.26/09/94/1994

Αναπροσαρμογή των τελών χρήσης λιμένα Ν.Δ. 3878/1958 στα εισιτήρια εξωτερικού και τέλους διέλευσης δια των προκυμαίων οχημάτων πάσης φύσης με προορισμό λιμένες του εξωτερικού (Ν.Δ. 44/73).


3422.26/26/1994,

Αναπροσδιορισμός ειδικού τέλους διέλευσης δια των προκυμαιών οχημάτων πάσης φύσεως με προορισμό λιμένα εξωτερικού.

Η παρούσα καταργήθηκε με την Αριθ. 3422.27Η/07/03/2003 - ΦΕΚ: 139/Β/11.02.2003 


Αριθ. 3422.27/12/03/2003

Τροποποίηση της αριθμ. 3422.27/07/03/27-1-2003 ΚΥΑ περί αναπροσδιορισμού ειδικού τέλους διέλευσης δια των προκυμαίων οχημάτων πάσης φύσεως με προορισμό λιμένα εξωτερικού".


ΝΣΚ/129/2006

Υποχρέωση καταβολής ειδικού τέλους διελεύσεως από τις προκυμαίες για τα ρυμουλκούμενα οχήματα, που επιβιβάζονται σε πλοία με προορισμό λιμένες εξωτερικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στην έννοια των «πάσης φύσεως οχημάτων» για τα οποία υφίσταται υποχρέωση καταβολής ειδικού τέλους διελεύσεως δια των προκυμαίων, με βάση τις διατάξεις της υπ’ αριθ. 3422.27Η/07/03 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, περιλαμβάνονται και τα ρυμουλκούμενα.


Αριθ. 3422.26/28/95/1995

Αναπροσδιορισμός πάγιου ανταποδοτικού τέλους χρήσης λiμένος σε επιβάτες Επιβατηγών και Επιβατηγών Οχηματαγωγών πλοίων διεθνών πλόων και κρουαζιερόπλοιων που εκτελούν κρουαζιέρες μεταξύ Ελληνικών λιμένων.


78053/6496/15/2016

Διευκρινίσεις σχετικά με τις περιπτώσεις οχημάτων που απαλλάσσονται από την καταβολή του ειδικού τέλους εκπρόθεσμου τεχνικού ελέγχου, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 58144/614/1992 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 138Β’) (ΑΔΑ:78Η94653ΟΞ-ΑΞ1)


3131.2.3/93/1993

Εγκριση του Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Πειραιά με αριθμό 177 "Σύστημα αναφοράς πλοίων λιμένα Πειραιά.


ΣΤΕ/2525/2022

ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ:Επειδή, κατά της προμνησθείσης 684/2017 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Τριπόλεως η εφεσίβλητη, και ήδη αναιρεσείουσα, Εταιρεία άσκησε την κρινόμενη αίτηση αναιρέσεως, με την οποία πλήττει το σύνολο των κρίσεών της, μεταξύ των οποίων και η προεκτεθείσα κρίση. Ειδικότερα, προβάλλεται ότι κατά την έννοια της διατάξεως της Κ.Υ.Α. 3422.27Η/07/03/27.1.2003, κατ’ εφαρμογήν της οποίας εκδόθηκε η επίδικη καταλογιστική πράξη, δεν διευρύνθηκαν κατ’ είδος τα οχήματα επί των οποίων, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 του Ν.Δ. 44/1973, επιβάλλεται το ένδικο τέλος. Προβάλλεται περαιτέρω ότι, και υπό την ισχύ της εν λόγω Κ.Υ.Α., το ένδικο τέλος επιβάλλεται μόνον επί των οχημάτων που διέρχονται από προκυμαία λιμένος και επιβιβάζονται σε πλοία, με προορισμό λιμένα εξωτερικού, «διά της ιδίας αυτών δυνάμεως», και όχι συρόμενα ή ρυμουλκούμενα. Συναφώς προς τον λόγο αυτόν αναιρέσεως προβάλλεται, προς υποστήριξη του κατ’ άρθρο 53 του Π.Δ. 18/1989 (αρ. 12 Ν. 3900/2010) παραδεκτού της προβολής του, ο ισχυρισμός ότι δεν απαντά νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας επί του προμνησθέντος ζητήματος, αν κατά την έννοια της διατάξεως της ως άνω Κ.Υ.Α. εν συνδυασμώ προς την διάταξη 1 παρ. 4 του Π.Δ. 44/1973, το ένδικο τέλος δύναται να επιβληθεί και επί οχημάτων τα οποία διέρχονται από προκυμαία λιμένος και επιβιβάζονται σε πλοία, με προορισμό λιμένα του εξωτερικού, όχι «διά της ιδίας αυτών δυνάμεως», αλλά συρόμενα ή ρυμουλκούμενα. Ο ισχυρισμός αυτός είναι βάσιμος και ως εκ τούτου ο λόγος αναιρέσεως τον οποίο συνοδεύει, προβάλλεται παραδεκτώς και είναι εξεταστέος, παρίσταται δε και βάσιμος κατά τα ανωτέρω (σκ. 6) κριθέντα.Επειδή, μετά την αποδοχή της υπό κρίση αιτήσεως αναιρέσεως και την εξαφάνιση της αναιρεσιβαλλομένης αποφάσεως, και δεδομένου ότι η υπόθεση είναι εκκαθαρισμένη κατά το πραγματικό, το Δικαστήριο εκδικάζει την από 15.6.2015 έφεση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κορινθίων, την οποία κάνει δεκτή, και κρίνει εξαφανιστέα την 29/2015 απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Κορίνθου, διότι, ως βασίμως προβάλλεται με την υπό κρίση έφεση, το ένδικο τέλος ουδέποτε καταργήθηκε σε ό,τι αφορά την διά της προκυμαίας λιμένος διέλευση οχημάτων που επιβιβάζονται σε πλοίο με προορισμό λιμένα εσωτερικού, και ως εκ τούτου εσφαλμένως το Διοικητικό Πρωτοδικείο Κορίνθου έκρινε αντιθέτως, και επί της εσφαλμένης αυτής κρίσεως ήχθη στην κρίση περί παραβιάσεως διατάξεων της Κοινοτικής νομοθεσίας. Περαιτέρω, κατόπιν της εξαφανίσεως της πρωτοδίκου αποφάσεως κατ’ αποδοχήν της εφέσεως, το Δικαστήριο εκδικάζει την από 20.3.2008 προσφυγή της Εταιρείας, η οποία στρέφεται κατά α) της ...2007 αποφάσεως της Λιμενικής Επιτροπής του Λιμενικού Ταμείου Κορινθίας, καθ’ ο μέρος με αυτή επιβλήθηκε το ένδικο τέλος, κατά τα ανωτέρω εκτεθέντα και β) της ...2008 αποφάσεως της αυτής Λιμενικής Επιτροπής, με την οποία αποφασίσθηκε η εκ νέου επίδοση της προμνησθείσης αποφάσεως στην Εταιρεία. Εκ των δύο αυτών πράξεων η δεύτερη, ως εκ του περιεχομένου της, στερείται εκτελεστού χαρακτήρα και άρα προσβάλλεται απαραδέκτως, η δε πρώτη, μόνη παραδεκτώς προσβαλλόμενη, είναι ακυρωτέα, για τον λόγο για τον οποίο έγινε δεκτή η ανωτέρω κριθείσα αίτηση αναιρέσεως.


3131.2.2/93/1993

'Εγκριση του Ειδικού Κανονισμού Λιμένα Πειραιά με αριθμό 176 "περί κινήσεως και αγκυροβολίας πλοίων  στο λιμένα Πειραιά".


2122/25/2003

Έγκριση του Γενικού Κανονισμού Λιμένα με αριθμό 33 Αντικατάσταση άρθρου 5 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα αριθ. 14 «περί φόρτωσης οχημάτων στα οχηματαγωγά πλοία».