Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Κ.Γ/Δ11/Γ 33499/2019
Καθορισμός τέλους διαδρομής και τέλους τερματικής εξυπηρέτησης έτους 2019 και ρυθμίσεις απαλλαγών.
ΥΠΑ/Δ3/Β/13904/5349/2017
Έγκριση της Αερολιμενικής Διάταξης με αριθμό 2.
Δ11/Γ/4694/4814/2016
Καθορισμός τελών πρακτικής σε πτήση εξέτασης .
ΥΠΑ/Δ3/Β/30633/9932/2015
Καθορισμός ύψους προστίμων και λοιπών κυρώσεων και διαδικασία επιβολής αυτών επί παραβάσεων των Αερολιμενικών Διατάξεων 1, 2 και 4.
Δ11/Γ/18233/9080/2018
Καθορισμός τέλους διαδρομής και τέλους τερματικής εξυπηρέτησης έτους 2018 και ρυθμίσεις απαλλαγών.
ΝΣΚ/211/2011
Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας – Παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους αερολιμένες της χώρας που δεν εμπίπτουν στις διατάξεις του ΠΔ 285/1998.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ενόψει των διατάξεων του άρθρου 91 του Ν 3842/2010 και της κατ εφαρμογή αυτών εκδοθείσης υπ αριθ. Δ3/Β/13279/3720/26-4-2010 Πρόσκλησης του Διοικητή της Υ.Π.Α. προς ορισμένες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης στους κρατικούς αερολιμένες (Handling Servicing), δύναται η Υ.Π.Α. να εισηγηθεί προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τη δραστηριοποίηση της εταιρείας GOLDAIR HANDLING σε συγκεκριμένους περιφερειακούς αερολιμένες για παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης των κατηγοριών 3 και 5 (διαχείρισης αποσκευών και εξυπηρέτησης στην πίστα) του Παραρτήματος του ΠΔ 285/1998, για τους οποίους αυτή εκδήλωσε μεν ενδιαφέρον με την υποβολή σχετικής αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, χωρίς όμως να προσκομίσει, συγχρόνως, σ' αυτούς τα προβλεπόμενα στην Πρόσκληση εφόδια κ.λπ. (ομοφ.)
Δ3/Γ/12041/2861/2011
Κανονισμός Ανεφοδιασμού αεροσκαφών με καύσιμα σε αεροδρόμια.
Δ15/Α/18070/1501/2011
Εθνικός Κανονισμός Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας.
ΥΠΑ/Δ2/Δ/30005/12541/2016
Κανονισμός Εκπαιδευτικών Κέντρων και αδειοδότησης χειριστών Συστημάτων Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών - ΣμηΕΑ (Unmanned Aircraft Systems-UAS).
ΝΣΚ/201/2015
Διεθνής αερολιμένας «Ελ. Βενιζέλος» - Έγκριση ανάθεσης υπεργολαβίας - Παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης καθαρισμού του εσωτερικού του αεροπλάνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Α) Δεν είναι δυνατόν να χορηγηθεί ή διατηρηθεί άδεια σε φορέα ο οποίος χρησιμοποιεί σε καθεστώς υπεργολαβίας, άλλο εγκεκριμένο φορέα για την παροχή υπηρεσιών προς χρήστες, καθόσον δεν ρυθμίζεται στις διατάξεις του κοινοτικού και του εφαρμοστικού εθνικού δικαίου, καθεστώς υπεργολαβίας στην παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης και ειδικότερα στον εσωτερικό καθαρισμό του αεροσκάφους, ούτε συνάγεται από αυτές. Β) Ο εθνικός νομοθέτης δεν μπορεί να προβλέψει τη δυνατότητα δραστηριοποίησης επιχειρήσεων που θα παρέχουν τις επίγειες υπηρεσίες προς τους χρήστες δια της υπεργολαβίας και όχι με δικά τους μέσα και εξοπλισμό, διότι κατ’ αυτό τον τρόπο διευρύνει τις κατηγορίες επιχειρήσεων που προβλέπει η Οδηγία 96/67 και πράττοντας αυτό εισάγει διατάξεις αντικείμενες προς το γράμμα της Οδηγίας. Γ) Εν όψει της υφιστάμενης εξουσιοδότησης εκ του άρθρου 24 του ν. 3913/2011, δεν μπορεί να γίνει τροποποίηση του ισχύοντος Β.Κ.Ε.Ε. ώστε να προβλεφθεί η δυνατότητα υπεργολαβίας στην παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης όσον αφορά τον εσωτερικό καθαρισμό του αεροπλάνου, χωρίς να προηγηθεί η θέσπιση διάταξης νόμου, οποία θα δίδει ειδική προς τούτο εξουσιοδότηση και θα θέτει και το πλαίσιο της ρύθμισης. (ομοφ.)