Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΔΑΔ/2434/17146/1999

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2085/1992, 2362/1995
ΦΕΚ: 1756/Β/17.08.1999

Περί καθορισμού δικαιολογητικών που απαιτούνται για τη χορήγηση επιδότησης αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Χορήγηση επιδότησης αγοράς / ανέγερσης κατοικίας σε προβληματική περιοχή.


ΔΙΔΑΔ/4020/οικ 23301/2005

Καθορισμός δικαιολογητικών που απαιτούνται για τη χορήγηση επιδότησης αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή ( άρθρο 10 του ν . 3320/2005 ΦΕΚ 48/ τ . Α΄ /23.2.2005).ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡ.2 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 24 ΤΟΥ Ν.4002/2011 ΑΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΔΙΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ (22/8/2011)


ΕΣ/Τ1/23/2007

Για να δικαιωθούν επιδότησης αγοράς κατοικίας οι υπάλληλοι των ΟΤΑ που υπηρετούν σε προβληματική περιοχή θα πρέπει η κατοικία να βρίσκεται στην περιοχή της χωρικής αρμοδιότητας του Δήμου ή της κοινότητας που υπηρετούν.


2/23334/0020/2000

«Επιδότηση αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή (άρθρο 9, παρ. 4 του Ν. 2085/92, ΦΕΚ 170Α)».


ΔΙΔΑΔ/5243/2007

Δικαίωμα επιδότησης αγοράς κατοικίας σε υπαλλήλους που υπηρετούσαν στην προβληματική περιοχή πριν το 1992


ΔΙΔΑΔ/24387/2010

Θέμα: Δικαίωμα επιδότησης αγοράς/ανέγερσης κατοικίας σε προβληματική περιοχή και υπάλληλοι που έχουν διοριστεί μετά τη δημοσίευση του ν.3320/2005


ΝΣΚ/557/2001

Περίληψη Ερωτήματος: Ερωτάται αν δικαιούται το προβλεπόμενο από το άρθρο 9 παρ. 4 του Ν. 2085/92 ευεργέτημα της επιδοτήσεως της αγοράς κατοικίας υπάλληλος ο οποίος αγοράζει η ανεγείρει την κατοικία του όχι στην προβληματική περιοχή που υπηρετεί, αλλά σε άλλη περιοχή που επίσης έχει καθορισθεί ως προβληματική, και υπό τον όρο ότι τόσο η περιοχή της εργασίας όσο και ή περιοχή της αγοράς ή ανέγερσης κατοικίας εντάσσονται στη χωρική αρμοδιότητα της ίδιας ενιαίας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.Απάντηση θετική.

ΕΣ/Τ1/54/2009

Επιδότητηση αγοράς κατοικίας.Παραγραφή.Ούτε η ολοκλήρωση των οικοδομικών εργασιών είτε κατά τη διάρκεια είτε μετά την παρέλευση της πενταετίας από την τοποθέτηση του υπαλλήλου στην προβληματική περιοχή ούτε η παρέλευση της πενταετίας αυτής αρκούν για τη γέννηση της αξίωσης χορήγησης της επιδότησης καθώς, κατά το νόμο, απαιτείται περαιτέρω και η δήλωση του υπαλλήλου ότι θα παραμείνει στην προβληματική περιοχή ακόμη επί μια δεκαετία. Χωρίς δε, τη συνδρομή και της τελευταίας αυτής προϋπόθεσης δεν μπορεί να νοηθεί ούτε γέννηση της αξίωσης ούτε πολύ περισσότερο να τεθεί ζήτημα έναρξης της παραγραφής αυτής. Την επιδότηση για ανέγερση κατοικίας σε προβληματική περιοχή δικαιούνται όλοι οι υπάλληλοι, που πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις, περιλαμβανομένων και αυτών που τοποθετήθηκαν στην προβληματική περιοχή μέχρι τη θέση σε ισχύ του, ήτοι μέχρι τις 23.2.2005 (βλ. άρθρο 10 ν.3320/2005). Και τούτο, ανεξαρτήτως του εάν η τοποθέτηση τους έλαβε χώρα είτε πριν τις 11.11. 1992, δηλαδή, πριν την έναρξη ισχύος του ν.2085/1992.


2/70716/0026/2005

ΘΕΜΑ : " Επιδότηση αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή» -Κατοχή πεπαλαιωμένης κατοικίας


ΔΙΔΑΔ/19286/2006

Επιδότηση αγοράς κατοικίας σε προβληματική περιοχή.