Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΜΕΟ/ο/3616/2012

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3669/2008
ΦΕΚ: 3134/Β/27.11.2012
Έγκριση Κατευθυντήριων Γραμμών για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (Άρθρο 8 του Π.Δ. 104/2011).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.66/2022

Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στην Οδηγία (ΕΕ) 2019/1936 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 σχετικά με την τροποποίηση της οδηγίας 2008/96/ΕΚ για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών (ΕΕ L 305/1/26-11- 2019). Τροποποίηση του π.δ. 104/2011 (Α’ 237


190/2/16.06.2021

Υιοθέτηση των κατευθυντήριων γραμμών της Ευρωπαϊκής Αρχής Τραπεζών (ΕΒΑ/GL/2019/04) σχετικά με τη διαχείριση κινδύνων Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και Ασφάλειας.


1091/2020

Σχετικά με την έγκριση των κοινών διατάξεων για την Περιφέρεια Υπολογισμού Δυναμικότητας (ΠΥΔ) Ελλάδας - Ιταλίας για τον περιφερειακό συντονισμό επιχειρησιακής ασφάλειας σύμφωνα με το άρθρο 76 του Κανονισμού (ΕΕ) 2017/1485 της Επιτροπής της 2ας Αυγούστου 2017, για τη θέσπιση κατευθυντήριων γραμμών για τη λειτουργία του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής.


Π.Δ.104/2011

Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στην Οδηγία 2008/96/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Νοεμβρίου 2008 για τη διαχείριση της ασφάλειας των οδικών υποδομών.


312/2019

Έγκριση της κοινής πρότασης των Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς (ΔΣΜ), που αφορά τη μεθοδολογία για τον υπολογισμό των προγραμματισμένων ανταλλαγών που προκύπτουν από την ενιαία ενδοημερήσια σύζευξη, σύμφωνα με το άρθρο 56 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης.


208/2019

Έγκριση της κοινής πρότασης των Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς (ΔΣΜ) που αφορά τη μεθοδολογία για τον υπολογισμό των προγραμματισμένων ανταλλαγών που προκύπτουν από την ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας, σύμφωνα με το άρθρο 43 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης. 


απόφ.54/2019

Έγκριση της κοινής πρότασης των Διαχειριστών Συστημάτων Μεταφοράς (ΔΣΜ) της περιφέρειας υπολογισμού δυναμικότητας Ελλάδας - Ιταλίας (CCR GRIT) για τη μεθοδολογία που αφορά τη συντονισμένη αναδιανομή και αντίρροπη συναλλαγή, σύμφωνα με το άρθρο 35 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης. 


93/2018

Έγκριση της πρότασης των Ορισθέντων Διαχειριστών Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΟΔΑΗΕ/NEMO) για τα προϊόντα που είναι δυνατόν να λαμβάνονται υπόψη στην ενιαία σύζευξη επόμενης ημέρας (single day-ahead coupling products), σύμφωνα με το άρθρο 40 παρ. 1 του κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης.


55/2021

Έγκριση της μεθοδολογίας συντονισμένου υπολογισμού της δυναμικότητας εντός της περιφέρειας υπολογισμού δυναμικότητας Ελλάδας - Ιταλίας (GRIT CCR), σύμφωνα με τα άρθρα 20 και 21 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης.


239/2021

Καθορισμός διαδικασιών επαναφοράς (fallbackprocedures) για την περιφέρεια υπολογισμού δυναμικότητας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (SEECCR), σύμφωνα με το άρθρο 44 του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1222 της Επιτροπής, της 24ης Ιουλίου 2015, σχετικά με τον καθορισμό κατευθυντήριων γραμμών για την κατανομή της δυναμικότητας και τη διαχείριση της συμφόρησης.