×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΟΠΥΥ/13800/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 13800/2014
Σχετικά με την 59/2014 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας(ΑΔΑ: ΒΙΗΔΟΞ7Μ-ΜΓ3)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/448/2007

Πολιτογράφηση. Προϋπόθεση η ιδιότητα του πολιτογραφούμενου ως αλλοδαπού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Διαρκούσης της ισχύος αποφάσεως της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία ανεστάλη η εκτέλεση της προσβληθείσης πράξεως της Διοικήσεως, η οποία συνάπτεται με ανάκληση της Ελληνικής Ιθαγένειας, εξακολουθούν να απορρέουν, έστω και προσωρινά, έννομα αποτελέσματα από την ανακληθείσα απονεμητική απόφαση, με συνέπεια να μη συντρέχει η ιδιότητα του αλλοδαπού, η οποία και αποτελεί προϋπόθεση προς πολιτογράφηση, κατ’ άρθρο 5 Κ.Ε.Ι.


ΕΑΔΗΣΥ/362/2023

Με την προδικαστική προσφυγή της, η οποία καθίσταται εκ νέου εκκρεμής ενώπιον της ΕΑΔΗΣΥ μετά την έκδοση της παραπάνω απόφασης Συμβουλίου της Επικρατείας με αριθμό 2643/2022, η προσφεύγουσα ζητά να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της … με αριθμό 485/2021 (Πρακτικό 19/26.04.2021 ΑΔΑ: …), με την οποία εγκρίθηκε το επισυναπτόμενο στην απόφαση αυτή Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού με ημερομηνία 15.04.2021. 


ΣΤΕ/3254/2010

Παροχή υπηρεσιών φύλαξης...Επειδή, υπ’ αυτά τα δεδομένα η αιτιολογία της πληττομένης βαθμολογήσεως της αιτούσης με 100 βαθμούς στο κριτήριο Α2, αλλά και ως προς το κριτήριο Α3 είναι μη νόμιμη, όπως βασίμως προβάλλεται με την κρινόμενη αίτηση (δεδομένου ότι δεν αμφισβητείται η εξ 100 βαθμολογία που δόθηκε στην αιτούσα για το κριτήριο Β2). Τούτο δε, διότι η επιτροπή ενστάσεων και ακολούθως το Δ.Σ. όχι μόνον δεν εξέφεραν ειδική κρίση για την βαθμολόγηση των διαγωνιζομένων στο κριτήριο Α2, όπως ήταν υποχρεωμένα από την 1121/2008 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά παραμέρισαν και άφησαν ανεφάρμοστες (υπολαμβάνοντάς τις, ακριβώς, ως ανεπίδεκτες εφαρμογής, όπως συνάγεται από το πρακτικό της επιτροπής) τις σχετικές ρυθμίσεις της διακηρύξεως τόσον ως προς το ανωτέρω κριτήριο, όσο και ως προς το κριτήριο Α3 (ως προς την αξιολόγηση του οποίου το Νοσοκομείο με την ήδη προσβαλλομένη πράξη του όσον αφορά την αιτούσα, έβη - κατά τα προεκτεθέντα - πέραν των υποχρεώσεων που υπείχε από την 1121/2008 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών, η οποία είχε απορρίψει τις αιτιάσεις της Ε.Π.Ε. … ως προς το κριτήριο αυτό). Σε αυτήν την αντίληψη στηρίζεται η δοθείσα ενιαίως για όλους τους διαγωνιζομένους βαθμολογία 100 στα επίμαχα κριτήρια. Οι ρυθμίσεις, όμως, της διακηρύξεως υποχρέωναν αντιθέτως τα όργανα του Νοσοκομείου να προβούν σε ουσιαστική κρίση, με εκτίμηση των προσόντων τους, για όσους διαγωνιζομένους υπήρχε σχετική υποχρέωση από την προηγηθείσα απόφαση της Επιτροπής Αναστολών · και αν μεν κάποια προσφορά υπερεκάλυπτε τα κατά την διακήρυξη κριτήρια, να της δώσουν αιτιολογημένα βαθμολογία άνω του 100, ενώ αν υπελείπετο, να την βαθμολογήσουν αιτιολογημένα με 99 έως 80 βαθμούς. Πρέπει, συνεπώς, να γίνει δεκτός ως βάσιμος ο σχετικός λόγος για μη νόμιμη αιτιολογία, που προβάλλεται με την υπό κρίσιν αίτηση και ν΄ ακυρωθεί η από 2.4.2009 πράξη του Δ. Σ. του Νοσοκομείου (υπό στοιχεία «έκτακτο θέμα 5ο» της 6ης συνεδριάσεώς του), με το πιο πάνω περιεχόμενο όσον αφορά την βαθμολογία της αιτούσης στα κριτήρια Α2 και Α3, ενώ παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση των λοιπών προβαλλομένων λόγων. Η δε υπόθεση πρέπει ν΄ αναπεμφθεί στο καθ’ ου Νοσοκομείο, προκειμένου να κρίνει αιτιολογημένα τους σχετικούς με την βαθμολογία της αιτούσης ισχυρισμούς της προδικαστικής προσφυγής της «…», μόνον όμως ως προς το κριτήριο Α2, σύμφωνα με την υποχρέωση που υπείχε σχετικώς με τα κριθέντα με την 1121/2008 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας. 


ΕλΣυν.Κλ.ΣΤ/109/2014

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Με την 32/11.4.2013 απόφαση της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας (Ε.Π.Υ.) του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έγινε αποδεκτή η εκχώρηση των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων της εταιρείας «….», που απορρέουν από την κατακύρωση του διαγωνισμού που προκηρύχθηκε με την διακήρυξη 2/2010 της Ε.Π.Υ. με σκοπό τη σύναψη συμφωνιών-πλαίσιο, διετούς διάρκειας, για την προμήθεια των οριζομένων σ’ αυτήν ειδών (εμφυτεύσιμων συσκευών καρδιακού ρυθμού-βηματοδοτών και απινιδωτών), στην εταιρεία …. Κατά της απόφασης αυτής η εταιρεία «…..», με την οποία είχε υπογραφεί η 2-1010-Δ2-2012 συμφωνία πλαίσιο, κατέθεσε αφενός αίτηση ασφαλιστικών μέτρων ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου …, η οποία απορρίφθηκε ως απαράδεκτη με την 659/2013 απόφασή του και αφετέρου αίτηση ακύρωσης και αίτηση αναστολής του άρθρου 52 του π.δ.18/1989 ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας. Η Επιτροπή Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με την 86/2014 απόφασή της, προέβη αφενός σε ορθό νομικό χαρακτηρισμό της ως άνω αιτήσεως ως αιτήσεως ασφαλιστικών μέτρων του ν.3886/2010 και αφετέρου σε χωρισμό του δικογράφου κρατώντας την εκδίκαση τμήματος αυτής και αναβάλλοντας περαιτέρω την συζήτησή της προκειμένου να καταβληθεί από την αιτούσα συμπληρωματικό παράβολο, παραπέμποντας παράλληλα το απολειπόμενο τμήμα αυτής στο καθ’ ύλην αρμόδιο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών..


ΝΣΚ/58/2006

Ολοκλήρωση της διαδικασίας διαγωνισμών με κατακύρωση του αποτελέσματος σε διαγωνιζόμενη εταιρία, παρά την αντίθετη σκέψη απόφασης της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας, στο διατακτικό της οποίας γίνεται μνεία του σκεπτικού της.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διοίκηση, συμμορφούμενη προς το διατακτικό αποφάσεων της Ε.Α. του Σ.τ.Ε., υποχρεούται να μην προβεί σε κατακύρωση του αποτελέσματος διαγωνισμών σε διαγωνιζόμενη, μέχρι την έκδοση αποφάσεων επί των αιτήσεων ακύρωσης που έχουν ασκηθεί από την εταιρεία αυτή. (πλειοψ.)


ΣΤΕ/ΕΑ/127/2015

Προμήθεια οχημάτων...Με το ως άνω περιεχόμενο η προσβαλλομένη, παρά τα κριθέντα με την 57/2015 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας περί μη συμμορφώσεως της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρείας προς απαράβατο όρο της διακηρύξεως, έκρινε εκ νέου αυτήν ως τεχνικώς αποδεκτή κατ' επίκληση μεν επιπλέον χωρίων της, χωρίς, όμως, να βεβαιώνεται ούτε και σε κάποιο από αυτά ρητώς και ανενδοιάστως, όπως απητείτο ρητώς από τη διακήρυξη επί ποινή αποκλεισμού του διαγωνιζομένου, ότι το προσφερόμενο από την ως άνω εταιρεία όχημα είχε τη δυνατότητα να συμπληρώσει μία πλήρη διαδρομή με επιστροφή σε συνθήκες υπολειτουργίας του συστήματος έλξεως σε ποσοστό 75%. Η έλλειψη δε αυτή ρητής μνείας στην προσφορά της παρεμβαίνουσας περί πληρώσεως της επίμαχης απαιτήσεως της διακηρύξεως δεν μπορούσε, εν πάση περιπτώσει, να υποκατασταθεί, καθ' ερμηνεία της εν λόγω προσφοράς, από το λοιπό περιεχόμενο αυτής ούτε να συναχθεί εμμέσως από άλλα στοιχεία της, ενόψει και της μνημονευομένης στη σκέψη 8 αρχής της τυπικότητας κατά τη σύνταξη των προσφορών στα πλαίσια δημοσίων διαγωνισμών. Επομένως, κατά τον σοβαρώς πιθανολογούμενο ως βασίμως προβαλλόμενο λόγο, κατά παράβαση του απορρέοντος από την ως άνω απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας δεδικασμένου ενέμεινε η αναθέτουσα αρχή στην αποδοχή της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας παρά την διαπιστωθείσα από το Δικαστήριο πλημμέλεια αυτής, η οποία την καθιστούσε απορριπτέα. Επειδή, ενόψει των ανωτέρω, πρέπει, κατά την κρίση της Επιτροπής Αναστολών, α) να γίνει δεκτή η κρινομένη αίτηση, παρελκούσης ως αλυσιτελούς της εξετάσεως των λοιπών αιτιάσεων, και να ανασταλεί η εκτέλεση της 1318(δ)/7-5-2015 πράξεως της αναθέτουσας αρχής, καθ'ό μέρος απέρριψε την προδικαστική προσφυγή της αιτούσας κατά της τεχνικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας, και β) να απορριφθεί η παρέμβαση


346940/2023

Έκδοση αποφάσεων της Επιτροπής Αναστολής του Συμβουλίου της Επικρατείας. ΑΔΑ:9192465ΧΘΞ-ΤΕ8


ΙΚΑ/Ε33/513/2014

Οδηγίες εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 59 του ν. 4264/2014 σχετικά με την αναστολή μέτρων αναγκαστικής είσπραξης των οφειλετών που είχαν υπαχθεί σε καθεστώς προσωρινού διακανονισμού προς το Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.(ΑΔΑ: ΒΙΙ64691ΩΓ-ΧΞ8)


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/191/2025

Η Πράξη 191/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προληπτικό έλεγχο νομιμότητας της ανάδειξης αναδόχου (εταιρεία "..Α.Ε.") και του σχεδίου σύμβασης για το έργο "ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΑ ΚΑΡΒΑΛΗ - ΤΟΞΟΤΕΣ" της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., με συμβατικό τίμημα 140.597.820,77 ευρώ. Το Κλιμάκιο αναβάλλει την οριστική του κρίση, καθώς εκκρεμούν ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας αιτήσεις ακύρωσης κατά των αποφάσεων κήρυξης αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Ζητείται η προσκόμιση της ειδικής μελέτης εκτίμησης και αντιμετώπισης κινδύνων ασφαλείας, την εκπόνηση της οποίας διέταξε η 38/2025 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του ΣτΕ, λόγω της γειτνίασης του έργου με μονάδα εμπίπτουσα στην οδηγία SEVESO.


Π.Δ.88/2015

Τροποποίηση του Π.δ. 49/2005 “Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2002/59/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Ιουνίου 2002 «Δημιουργία κοινοτικού συστήματος παρακολούθησης της κυκλοφορίας των πλοίων και ενημέρωσης»” (Α΄ 66), με κύριο σκοπό τη συμμόρφωση προς την Οδηγία 2014/100/ΕΕ της Επιτροπής, της 28ης Οκτωβρίου 2014.