Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΠΡΑΚΤΙΚΑ/22/2004

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: εσ/πρακτικα/22/2004

Προγραμματικές Συμβάσεις μεταξύ Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Επιχειρήσεων αυτών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/113/2007

Απαλλαγές δανείων Ο.Τ.Α. Οι συμβάσεις συνομολόγησης δανείων των Δήμων, Κοινοτήτων, Ν.Π.Δ.Δ., Συνδέσμων, αμιγών επιχειρήσεων αυτών και των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, απαλλάσσονται από την εισφορά του Ν 128/1975, όπως κάθε φορά αυτή ισχύει.


ΥΑ 54706/2012

Καθορισμός της διαδικασίας λύσης και εκκαθάρισης αμιγών επιχειρήσεων των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και διαμερισμάτων.

ΝΣΚ/193/2001

Προγραμματικές συμβάσεις. Δυνατότητα σύναψης μεταξύ Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και νομαρχιακής επιχείρησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η διάταξη του τελευταίου εδαφίου της παρ.1 του άρθρου 35 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (κωδικοποίηση με το άρθρο μόνο του ΠΔ 410/1995), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 25 του Ν 2738/1999, ορίζοντας ότι στις προγραμματικές συμβάσεις επιτρέπεται και η συμμετοχή επιχειρήσεων των ΟΤΑ, των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων κλπ, έχει την έννοια ότι και οι νομαρχιακές επιχειρήσεις εν γένει μπορούν να συμμετέχουν σε προγραμματική σύμβαση, είτε από κοινού με τους φορείς που ορίζονται στο πρώτο εδάφιο της εν λόγω παραγράφου, είτε με την ιδιότητα του αντισυμβαλλομένου των φορέων αυτών. Η πιο πάνω ανώνυμη εταιρία (ΒΑΕΠΑΕ), αφού στο μετοχικό κεφάλαιο αυτής μετέχει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Βοιωτίας κατά ποσοστό άνω του 35% και η εν λόγω ΝΑ, μαζί με Συνεταιρισμό, διατηρεί την πλειοψηφία των μετοχών (51%), αποτελεί νομαρχιακή επιχείρηση, σύμφωνα με τις συνδυαζόμενες διατάξεις των άρθρων 80 του Κώδικα Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και 291 παρ.1 περ.β του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα. Συνεπώς, συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις για τη σύναψη της πιο πάνω προγραμματικής σύμβασης.


ΝΣΚ/323/2012

Λύση και εκκαθάριση αμιγών επιχειρήσεων των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και διαμερισμάτων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Για τις αμιγείς επιχειρήσεις των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και των νομαρχιακών διαμερισμάτων, που η απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου για τη λύση τους ελήφθη πριν την ισχύ της προβλεπόμενης από την παράγραφο 2 του άρθρου 199 του Ν. 3852/2010 κανονιστικής απόφασης (30.12.2011), τυγχάνει άμεσης εφαρμογής η διάταξη του τελευταίου εδαφίου της πρώτης παραγράφου του ιδίου άρθρου. 2) Για τις ίδιες επιχειρήσεις, αν η απόφαση με την οποία ετέθησαν σε εκκαθάριση εξεδόθη πριν την ισχύ της ως άνω κανονιστικής απόφασης, εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις του άρθρου 15 του Π.Δ. 331/1996. 3) Οι πάσης φύσεως οφειλές των υπό εκκαθάριση αμιγών επιχειρήσεων αναλαμβάνονται, στο σύνολό τους, από τις αυτοδικαίως υπεισελθούσες στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των καταργουμένων νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων και νομαρχιακών διαμερισμάτων περιφέρειες. (ομοφ.)


ΔΙΑΔΠ/28842/2005

Καθορισμός ωρών εργασίας στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Περιφερειών, Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, Νομαρχιακών διαμερισμάτων των Ενιαίων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων, των Δήμων και Κοινοτήτων, στα οποία απασχολούνται τρεις (3) τουλάχιστον υπάλληλοι.


2/12533/0026/2015

Κοινοποιήση διατάξων σχετικά με τη με τη δυνατότητα συμμετοχής των επιχειρήσεων Ο.Τ.Α. σε προγραμματικές συμβάσεις


ΓΛΚ/1527/2007

Αρμοδιότητες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων


ΠΔ 341/2001

Κτηματολόγιο νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων


2/4045/0094/2005

Εκτέλεση προυπολογισμού Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.


ΠΔ 369/1995

'Ενωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας