×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)16/2015

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1404/1983

Μη νόμιμη η καταβολή αποδοχών από ΤΕΙ σε εργαστηριακή συνεργάτιδα του Ιδρύματος, καθόσον η  ανωτέρω άσκησε καθήκοντα, χωρίς να έχει εκδοθεί η σχετική απόφαση ανάθεσης του Συμβουλίου του ΤΕΙ και χωρίς να έχει υπογραφεί σχετική σύμβαση (άρθρο 19 του ν. 1404/1983, ΦΕΚ Α΄ 173, οι διατάξεις του οποίου, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. Γ του άρθρου 4 του Ν. 2916/2001, ΦΕΚ Α΄ 114/2001 και τροποποιήθηκαν, μεταξύ άλλων, με το άρθρο 15 του Ν. 3794/2009, ΦΕΚ Α΄ 156/2009).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/376/2006

Προϋποθέσεις προαγωγής ανθυπασπιστών και υπαξιωματικών ΛΣ κατόχων πτυχίου ΤΕΙ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αξιωματικοί ΛΣ οι οποίοι κατά την έναρξη ισχύος του Ν 2916/2001 (=11-6-2001) έφεραν το βαθμό του ανθυπασπιστή ή υπαξιωματικού ΛΣ και ήταν κάτοχοι πτυχίου ΤΕΙ, δεν δύνανται να προαχθούν αναδρομικώς από την ημερομηνία αυτή με βάση τις διατάξεις του άρθρου 23 παρ.1 του Ν 4473/1965.


ΝΣΚ/488/2002

Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Εισαγωγή μελών Εκπαιδευτικού Προσωπικού των ΤΕΙ που κατέχουν προσωποπαγή θέση στα ΠΜΣ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η εισαγωγή στα ΠΜΣ των μελών ΕΠ των ΤΕΙ που κατέχουν προσωποπαγή θέση γίνεται κατά αριθμητική υπέρβαση του προβλεπόμενου αριθμού μεταπτυχιακών φοιτητών, σύμφωνα με την ισχύουσα διαδικασία επιλογής της παρ.2 του άρθρου 12 Ν 2083/92. Με τις φράσεις «… σχετική διαδικασία και κάθε σχετικό θέμα» που αναφέρονται στην παρ.8 του άρθρου 6 Ν 2916/2001 δεν υπονοείται παρέμβαση του αρμόδιου Υπουργού στην ισχύουσα διαδικασία επιλογής.


ΝΣΚ/375/2006

Προϋποθέσεις αναγνωρίσεως ως χρόνου μετοχικής σχέσεως στο ΜΤΝ και στο ΜΤΝ/ΕΛ-ΤΑΝ, χρόνου σπουδών μετόχου σε ΤΕΙ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δύναται να αναγνωρισθεί ως χρόνος μετοχικής σχέσεως στο Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού (ΜΤΝ) και τον Ειδικό Λογαριασμό του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Ναυτικού που λειτουργεί στο ΜΤΝ (ΜΤΝ/ΕΛ-ΤΑΝ), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 παρ.1 περ.β’ του ΝΔ 398/1974 (ΦΕΚ Α΄ 116), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 παρ.6 του Ν 2913/2001 (ΦΕΚ Α΄ 102) και του άρθρου 4 παρ.1 εδ.δ’ του Ν 2913/2001, που προστέθηκε με το άρθρο 7 παρ.2 του Ν 3257/2004 (ΦΕΚ Α΄ 143), σε συνδυασμό προς τις διατάξεις του Ν 2916/2001 (ΦΕΚ Α΄ 114), ο χρόνος σπουδών υπαξιωματικού του Λ.Σ. που απεφοίτησε από Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Τ.Ε.Ι.) προ της ενάρξεως ισχύος του Ν 2916/2001.


ΝΣΚ/233/2010

Μετατροπή της θέσης Καθηγήτριας Εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Πάτρας σε προσωποπαγή θέση Επίκουρης Καθηγήτριας – Προϋποθέσεις – Εφαρμογή των διατάξεων των παρ.1 ή 2 του άρθρου 21 του Ν 3794/2009.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι διατάξεις του άρθρου 21 του Ν 3794/2009 είναι εξαιρετικού χαρακτήρα ρυθμίσεις, δεν δύνανται να ερμηνευθούν διασταλτικώς και ως εκ τούτου δεν δύνανται να συμπεριληφθούν σ αυτές και άλλες κατηγορίες προσώπων που δεν υπάγονται ρητώς στην εφαρμογή τους. Η Καθηγήτρια Εφαρμογών του υπό κρίση ερωτήματος, η οποία υπηρετεί στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών και Φυσικής Αγωγής του Τ.Ε.Ι. Πάτρας δεν υπάγεται στις διατάξεις του ανωτέρω νόμου διότι, δεν είχε ενταχθεί σε θέση Καθηγήτριας Εφαρμογών Τ.Ε.Ι., σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.11 του άρθρου 1 του Ν 2621/1998, αλλά, με τη διάταξη της παρ.1 στοιχ.στ εδαφ.ββ του άρθρου 6 του Ν 2916/2001 και δεν είχε απονεμηθεί σ αυτή ο τίτλος και οι αποδοχές του Επίκουρου Καθηγητή.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/43/2018

Καταβολή αποζημίωσης διδασκαλίας:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 2 του παρόντος το Κλιμάκιο κρίνει ότι η απασχόληση των ανωτέρω υπαλλήλων της Περιφέρειας .. στο ΤΕΙ .., ως εκπαιδευτικό προσωπικό, για την κάλυψη διδακτικών αναγκών με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και οι παρεπόμενες εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες, κατά το βάσιμο λόγο διαφωνίας. Τούτο, διότι σύμφωνα με τις ειδικές διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 19 του ν. 1404/1983, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, για τη σύναψη σύμβασης προς κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών των ΤΕΙ κατά τις διατάξεις του ίδιου άρθρου από απασχολούμενους στο δημόσιο ή σε φορείς του δημόσιου τομέα με την ιδιότητα του μονίμου υπαλλήλου ή του συμβασιούχου, απαιτείται άδεια. Η άδεια αυτή χορηγείται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 31 του Κώδικα υπαλλήλων του δημοσίου και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και προηγείται σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου. Οι ειδικές αυτές ρυθμίσεις, τις οποίες και το ΤΕΙ .. έθεσε ως ισχύον και εφαρμοστέο νομοθετικό καθεστώς κατά την προκήρυξη των ανωτέρω θέσεων και την υπογραφή των συμβατικών κειμένων, ισχύουν ανεξάρτητα από συγγενείς ρυθμίσεις σχετικά με περιορισμούς ή όρους που διέπουν την υπηρεσιακή κατάσταση των υπαλλήλων του δημοσίου ή άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, όπως αυτές με τις οποίες ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με την πολυθεσία και την πολυαπασχόληση των υπαλλήλων. Επομένως, οι ισχυρισμοί που αναπτύσσονται στα μνημονευόμενα στην προηγούμενη σκέψη έγγραφα επανυποβολής των χρηματικών ενταλμάτων προς θεώρηση, αναφορικά προς τις διατάξεις των άρθρων ενδέκατο παρ. 3 του ν. 1305/1982 και 22 παρ. 3 του ν. 1400/1983,  σχετικά με τη δεύτερη θέση ή απασχόληση των υπαλλήλων του δημοσίου ή φορέων του δημοσίου τομέα, είναι απορριπτέοι ως νόμω αβάσιμοι. ..Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες και αυτά δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕΣ/Τ1/222/2007

Εκπαιδευτική άδεια καθηγητή ΤΕΙ.Μη δυνατότητα υπαγωγής στη διάταξη περί λήψης εκπαιδευτικής άδειας για συμμετοχή σε Ερευνητικό Πρόγραμμα (άρθρ. 20 Κεφάλαιο Δ΄ του ν. 1404/1983, όπως ισχύει λόγω υπέρβασης του πεντηκοστού πέμπτου (55ου) έτους της ηλικίας του.


ΝΣΚ/344/2006

Ισοτιμία ή μη τίτλων σπουδών των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων προς τα πτυχία ΤΕΙ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α) Οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ) σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Ν 3105/2003 είναι Σχολές Ανώτερης και όχι Ανώτατης Εκπαίδευσης και συνεπώς, δεν είναι ισότιμες προς τα ΤΕΙ μετά την μετατροπή τους σε ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης κατά τις διατάξεις του Ν 2916/2001. Β) Τα πτυχία των αιτούντων αναγνώριση της ισοτιμίας αλλοδαπού μεταπτυχιακού του τίτλου σπουδών, που αναφέρονται στο ιστορικό του ερωτήματος, προερχόμενα από τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και Αγίου Νικολάου Κρήτης και εκδοθέντα πριν από τη δημοσίευση του Ν 2919/2001, αποτελούν πτυχία ισότιμα κατ’ άρθρο 5 παρ.1 του Ν 1865/1989 προς τα πτυχία ΤΕΙ αντίστοιχης ειδικότητας (Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων), όπως τα ΤΕΙ λειτουργούσαν πριν από την μετατροπή τους σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, δηλαδή ως Σχολές Ανώτερης Εκπαίδευσης. Για την αναγνώριση της ισοτιμίας του αλλοδαπού μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών των ως άνω κατά το ιστορικό του ερωτήματος αποφοίτων των ΑΣΤΕ, έχει εφαρμογή η διάταξη του άρθρου 16 παρ.1β του Ν 2327/1995, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 7 παρ.2 του Ν 2909/2001.


ΝΣΚ/350/2010

Δυνατότητα απονομής του τίτλου του Ομότιμου Καθηγητή Τ.Ε.Ι. σε εξελθόντες της Υπηρεσίας πριν από τον Ν 2916/2001 – Αναλογική εφαρμογή της διάταξης των παρ.3 και 5 της περ.Δ΄ του άρθρου 4 του Ν 2916/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν μπορεί να εφαρμοσθεί αναλογικά η διάταξη των παρ.3 και 5 της περ.Δ΄ του άρθρου 4 του Ν 2916/2001 και να απονεμηθεί ο τίτλος του Ομότιμου Καθηγητή Τ.Ε.Ι. σε όσα μέλη της βαθμίδας Καθηγητή εξήλθαν της Υπηρεσίας πριν από την ισχύ του νόμου αυτού.


4262/Φ.20/2018

Οργάνωση Δομής και Λειτουργίας Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ) του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΤΕΙ) Κρήτης.


Φ.253/143554/Β6/2010

Πρόσβαση στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγονται στην κατηγορία «των πασχόντων από σοβαρές ασθένει­ες», σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού ει­σακτέων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 35 του ν. 3794/2009 (ΦΕΚ 156/Α΄).