×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/405/2021

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ζητείται η ακύρωση: 1) του 998/Γρ. ΓΓΙΦ/998/30.11.2017 εγγράφου της Γενικής Γραμματέως Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εσωτερικών, 2) του συνημμένου στο ως άνω έγγραφο χρηματικού καταλόγου και 3) κάθε άλλης, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης. Το Δικαστήριο επισημαίνει ότι, μετά την έκδοση των υπ’ αριθμ. 2204/2017, 2205/2017 και 2206/2017 αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες απορρίφθηκαν αντίστοιχες αιτήσεις ακυρώσεως της ήδη εκκαλούσας κατά των αναφερόμενων στη σκέψη 3 πράξεων (αποφάσεων), η ουσία της υπόθεσης έχει κριθεί αμετάκλητα. Περαιτέρω, οι προσβαλλόμενες εν προκειμένω πράξεις, ήτοι το 998/Γρ. ΓΓΙΦ/998/30.11.2017 έγγραφο και ο οικείος χρηματικός κατάλογος, που είναι συνημμένος στην 1490/30.11.2017 τριπλότυπη περιληπτική κατάσταση βεβαίωσης χρέους, εντάσσονται στο πλαίσιο συμμόρφωσης προς τις ως άνω αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, με σκοπό την έναρξη της διοικητικής εκτέλεσης με την έκδοση, από την αρμόδια ΔΟΥ ...., πράξης ταμειακής βεβαίωσης του ποσού των 104.839,02 ευρώ, ως και σχετικής ατομικής ειδοποίησης χρεών σε βάρος της εκκαλούσας, ενέργειες οι οποίες έχουν ήδη λάβει χώρα (βλ. σκ. 5).Με βάση το ιστορικό που εκτέθηκε στις προηγούμενες σκέψεις, η επίδικη υπόθεση έχει ως υποκείμενη σχέση ακυρωτική διαφορά, απορρέουσα από τις υπ’ αριθμ. 2204/2017, 2205/2017 και 2206/2017 αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, περαιτέρω δε, οι εν προκειμένω προσβαλλόμενες πράξεις, ανεξαρτήτως της εκτελεστότητάς τους ή μη, εντάσσονται στη διαδικασία διοικητικής εκτέλεσης του - επικυρωθέντος με τις προαναφερθείσες δικαστικές αποφάσεις - χρέους των 104.839,02 ευρώ, ως προπαρασκευαστικές της 4210/6.12.2017 πράξης ταμειακής βεβαίωσης.Συνακόλουθα, το κρινόμενο ένδικο βοήθημα, ανεξαρτήτως του ρητού χαρακτηρισμού του από την προσφεύγουσα ως «έφεση», συνιστά, κατ’ ορθό χαρακτηρισμό αυτού, ανακοπή κατά το άρθρο 217 επ. του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, η οποία πρέπει να παραπεμφθεί, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 2 του ίδιου Κώδικα, στο αρμόδιο κατά τόπο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/297/2003

Χρόνος παραγραφής προστίμων Κ.Φ.Σ., Κ.Β.Σ. Άρση κατάσχεσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Υπό το καθεστώς του Ν. Δ/τος 321/1969 τα πρόστιμα Κ.Φ.Σ. ή Κ.Β.Σ. υπόκεινται σε πενταετή παραγραφή, υπό το καθεστώς δε του Ν 2362/1995 το πρόστιμο Κ.Β.Σ. υπόκειται σε εικοσαετή παραγραφή. β) Επειδή η παραγραφή του χρέους του οφειλέτη από πρόστιμα Κ.Φ.Σ. και Κ.Β.Σ. έχει συμπληρωθεί πριν την επιβολή κατάσχεσης από το Δημόσιο σε περιουσία του και αυτός δύναται να προβάλει νομίμως στο δικαστήριο, κατά οποιασδήποτε περαιτέρω πράξης της διοικητικής εκτέλεσης, την παραγραφή του χρέους ως αποσβεστικό λόγο της κατ’ αυτού απαιτήσεως του Δημοσίου, με αποτέλεσμα η για το λόγο αυτό ακύρωση αυτής της εκτελεστικής πράξης, να μην μπορεί να επιστηρίξει νόμιμη συνέχιση της κατ’ αυτού διοικητικής εκτέλεσης, ενδείκνυται η διαγραφή του χρέους του οφειλέτη από τις βεβαιωτικές καταστάσεις του Ταμείου και η άρση της επιβληθείσας στην περιουσία του κατάσχεσης.


Π.Δ.95/2019

Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 103/1999 «Κανόνες και πρότυπα ασφαλείας για τα επιβατηγά πλοία σύμφωνα με την Οδηγία 98/18/ΕΚ του Συμβουλίου της 17ης Μαρτίου 1998» (Α΄110), σε συμμόρφωση με την Οδηγία (ΕΕ) 2017/2108 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 15ης Νοεμβρίου 2017 (ΕΕ L 315/40/30.11.2017)


136255/683/2016

Καθορισμός λεπτομερειών εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 67 του N. 998/1979, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 39 του N. 4280/2014.

52749/2019:Οι 744 και 745/2019 αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας ΑΔΑ:ΩΞ6Ο4653Π8-ΘΞΗ


ΝΣΚ/164/2018

Ζητήματα εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 76 του ν. 4443/2016 και του άρθρου 15 του ν. 4483/2017, μετά την έκδοση απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου, περί αναδοχής από το Δήμο χρέους, υπό εκκαθάριση Α.Ε. τουριστικής ανάπτυξης Ο.Τ.Α., προς το Ελληνικό Δημόσιο. Περίληψη   :  Με δεδομένο ότι η λύση της Α.Ε. τουριστικής ανάπτυξης Ο.Τ.Α. υπό την επωνυμία «Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Νάουσας– Ανώνυμη Εταιρεία Ο.Τ.Α. (Ε.Τ.Α.)» και η θέση αυτής υπό εκκαθάριση επήλθε διά της καταχωρίσεως, στις 7-8-2017, στο ΓΕ.ΜΗ. σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου της Ηρωικής Πόλεως Νάουσας περί λύσης της, ενώ, επίσης, το Δημοτικό Συμβούλιο είχε λάβει την απόφαση περί αναδοχής του χρέους της παραπάνω Α.Ε. προς το Ελληνικό Δημόσιο, στις 27-12-2017, οπότε είχε ήδη τεθεί σε ισχύ το άρθρο 15 του ν. 4483/2017, δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 76 του ν. 4443/2016, αλλά εφαρμοστέες, ως ειδικότερες, τυγχάνουν οι διατάξεις της παραγράφου 2 περ. γ’ του άρθρου 15 του ν. 4483/2017. Μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί αναδοχής του χρέους, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4483/2017, ο Δήμος αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει το χρέος της ως άνω ανώνυμης εταιρείας, χωρίς να διαγράφεται αυτό από την εταιρεία, η όποια διαγραφή θα χωρεί μόνο μετά την εκάστοτε καταβολή από το Δήμο. (ομόφ.).Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή


Υ73/2020

Ανάθεση στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης της διοικητικής και οικονομικής υποστήριξης του Ιδιαίτερου Γραφείου του Υπουργού Επικρατείας, Κυριάκου Πιερρακάκη


ΝΣΚ/306/2002

Δικαστικοί λειτουργοί. Συμμετοχή στα συμβούλια και τις επιτροπές των άρθρων 8, 14, 63, 64 και 73 του Ν 998/79.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η, ως άνω, συμμετοχή είναι επιτρεπτή στα συμβούλια και στις επιτροπές των άρθρων: 8, 14, 63 και 73 του Ν 998/79 και μη επιτρεπτή στην επιτροπή του άρθρου 64 του Ν 998/79. (πλειοψ.)


157196/3204/2017

Καθορισμός τύπου του τίτλου κυριότητας της παρ. 11 του άρθρου 47 και του τύπου διαπιστωτικής πράξης της παρ. 2 του άρθρου 47Β , του ν. 998/1979, ως ισχύει.


ΥΠΕΝ/ΔΠΔ/6438/471/2024 Οδηγίες χειρισμού θεμάτων που ανέκυψαν κατ’ ακολουθίαν της υπ’ αριθμ. 710/2020 απόφασης της Ολομελείας του ΣτΕ. ΑΔΑ:9ΡΗΛ4653Π8-ΙΧ7(…)Περαιτέρω με την ως άνω απόφαση κρίθηκαν ακυρωτέες ως αντισυνταγματικές και οι σχετικές κανονιστικές διατάξεις των κυα 156586/2798/2017, 157196/3204/2017 και 158298/3670/2017.


ΝΣΚ/96/2005

Προϋποθέσεις χορηγήσεως «βεβαιώσεως τελεσιδικίας» της διοικητικής διαδικασίας του άρθρου 14 παρ.1, 2, 3 και 4 του Ν 998/1979 «Περί προστασίας των δασών και των δασικών εν γένει εκτάσεων της χώρας».(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Για να τελεσιδικήσει η διαδικασία του άρθρου 14 παρ.1, 2, 3 και 4 του Ν 998/1979 θα πρέπει η πράξη του δασάρχη περί χαρακτηρισμού μιας εκτάσεως ως δασικής ή μη να περιέχει όλα τα υπό του νόμου απαιτούμενα στοιχεία, να είναι προσηκόντως αιτιολογημένη, η δε με επιμέλεια του ενδιαφερομένου ανακοίνωση και η δημοσίευση της σχετικής πράξεως πρέπει να περιέχουν και γνωστοποίηση των ενδίκων βοηθημάτων που μπορούν να ασκηθούν κατ αυτής, την αρμόδια αρχή και τη σχετική προθεσμία. (πλειοψ.)


2/60752/0004/2010

Εξουσιοδότηση του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (Ο.Δ.ΔΗ.Χ.) ως εντολοδόχου του Ελληνικού Δημοσίου.

158298/3670/2017

Εφαρμογή των άρθρων 47 (παρ. 5-14) και 47Β του ν. 998/1979 σε περιοχές αναρτημένων δασικών χαρτών.


ΥΠΕΝ/ΔΠΔ/6438/471/2024 Οδηγίες χειρισμού θεμάτων που ανέκυψαν κατ’ ακολουθίαν της υπ’ αριθμ. 710/2020 απόφασης της Ολομελείας του ΣτΕ. ΑΔΑ:9ΡΗΛ4653Π8-ΙΧ7(…)Περαιτέρω με την ως άνω απόφαση κρίθηκαν ακυρωτέες ως αντισυνταγματικές και οι σχετικές κανονιστικές διατάξεις των κυα 156586/2798/2017, 157196/3204/2017 και 158298/3670/2017.