Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.411/115/287956 Σ.3473/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4361/2016
ΦΕΚ: 2125/Β/11.07.2016

Εξειδίκευση - μοριοδότηση οικονομικών και κοινωνικών κριτηρίων, ρύθμιση λοιπών θεμάτων, που αφορούν στις τοποθετήσεις-μεταθέσεις όσων υπηρετούν στις Ένοπλες Δυνάμεις για εκπλήρωση της στρατεύσιμης και πρόσθετης στρατιωτικής τους υποχρέωσης και οργάνωση, συγκρότηση και λειτουργία των Επιτροπών Εξέτασης Κατ’ Εξαίρεση Τοποθετήσεων-Μεταθέσεων.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Υ.Α.420/81/81980/Σ.302/2005

Καθορισμός του χρηματικού ποσού εξαγοράς του υπολοίπου της στρατεύσιμης στρατιωτικής υποχρέωσης όσων υπηρέτησαν σε τακτικές ένοπλες δυνάμεις συμμαχικού κράτους ή κράτους - μέλους της Ευρωπαϊκής Ενωσης». 

Φ.411/12/362832/Σ.8977/2021

Καθορισμός Συμβουλίων Μεταθέσεων των Κλάδων και των Κοινών Σωμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων. Εξειδίκευση των κριτηρίων και λοιπών θεμάτων που αφορούν στις τοποθετήσεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις των αξιωματικών, ανθυπασπιστών και υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων.


Φ.411/4/300205 Σ.1944/2018

Τροποποίηση της Φ. 411/1/294483/Σ.797/6-2-2018 απόφασης ΥΕΘΑ «Καθορισμός Συμβουλίων Μεταθέσεων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Εξειδίκευση των κριτηρίων και λοιπών θεμάτων που αφορούν στις τοποθετήσεις, τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των αξιωματικών, ανθυπασπιστών και υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων» (Β’ 468) .


Φ.411/253437/Σ.2358/2013

Συμβούλια Μεταθέσεων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Εξειδίκευση των Κριτηρίων και λοιπών θεμάτων που αφορούν στις τοποθετήσεις, τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων.(Καταργήθηκε με την  αριθμ.Φ.411/1/294483/Σ.797/2018, ΦΕΚ 468 Β/14-2-2018.)


Φ.411/1/294483/Σ.797/2018

Καθορισμός Συμβουλίων Μεταθέσεων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων. Εξειδίκευση των κριτηρίων και λοιπών θεμάτων που αφορούν στις τοποθετήσεις, τις μεταθέσεις και τις αποσπάσεις των αξιωματικών, ανθυπασπιστών και υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων.

Φ.411/12/362832/Σ.8977/2021- ΦΕΚ: 5700/Β/8.12.2021 άρθρο 18 :Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η υπό στοιχεία Φ.411/1/294483/Σ.797/6.2.2018 απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας (Β΄ 468).


99258/E2/2021

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων με εξειδίκευση στη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό που υπηρετούν με οργανική θέση σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ΑΔΑ:9Ν9Δ46ΜΤΛΗ-7ΦΓ


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)34/2014

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εκτέλεση της παραπάνω εργασίας μη νομίμως ανατέθηκε σε ιδιώτη, καθόσον αυτή εμπίπτει στα συνήθη καθήκοντα και στις αρμοδιότητες του προσωπικού του ανωτέρω Δήμου, και συγκεκριμένα του Τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων, όπως προκύπτει από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας αυτού, και ως εκ τούτου, δεν δικαιολογείται η προσφυγή σε τρίτους για την εκτέλεσή της και η διενέργεια εκ του λόγου αυτού πρόσθετης δαπάνης. Περαιτέρω, το αντικείμενο της υπό κρίση σύμβασης όπως προκύπτει από την συνημμένη σ΄αυτή τεχνική έκθεση δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία, γεγονός άλλωστε που δεν αμφισβητεί ο Δήμος με το έγγραφο επανυποβολής, καθόσον, πρόκειται για συνήθεις και απλές ηλεκτρολογικές εργασίες, οι οποίες μάλιστα δεν ανέκυψαν αιφνιδίως, αλλά μπορούσαν, ενόψει του ότι η συγκεκριμένη εμποροπανήγυρης διεξάγεται κάθε χρόνο την ίδια περίπου χρονική περίοδο, να έχουν ενταχθεί σε προγραμματισμό, έτσι ώστε να επιτευχθεί η εκτέλεσή τους, ακόμα και σταδιακά, από το υπηρετούν προσωπικό, του οποίου όλες οι προβλεπόμενες από τον Ο.Ε.Υ. θέσεις είναι καλυμμένες. Εξάλλου, ο Δήμος ισχυρίζεται ότι η ανάθεση των εργασιών αυτών σε τρίτους ήταν αναγκαία, διότι, αφενός το προσωπικό ΤΕ με ειδικότητα ηλεκτρολόγου ασχολείται με τη σύνταξη μελετών, έργων-προμηθειών, τις επιβλέψεις έργων, ενώ συμμετέχει σε επιτροπές διαγωνισμών που διεξάγει ο Δήμος, αφετέρου ο ηλεκτρολόγος ΔΕ ασχολείται με τις τρέχουσες ανάγκες του Δήμου. Συνεπώς, το παραπάνω προσωπικό δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της ανωτέρω εργασίας, δοθέντος μάλιστα ότι απαιτείται συνεχής παρουσία ηλεκτρολόγου κατά τη διάρκεια της εμποροπανήγυρης κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες. Ο ισχυρισμός αυτός  είναι απορριπτέος, ως αβάσιμος αφού παρατίθενται, γενικώς και αορίστως τα τρέχοντα καθήκοντα του προσωπικού του αρμοδίου τμήματος, ενώ δεν  προσδιορίζεται, με επίκληση συγκεκριμένων στοιχείων, - ώστε να μπορεί να ελεγχθεί ο έγκαιρος και ορθός προγραμματισμός των υπηρεσιακών αναγκών του Δήμου, στο πλαίσιο της αρχής της αποτελεσματικότητας που πρέπει να διέπει τη δράση των οργάνων του - ποιες εργασίες (με εξειδίκευση του αριθμού τους, του αντικειμένου τους και του χρόνου χρέωσης και περαίωσής τους) είχαν ανατεθεί σε κάθε υπάλληλο, κατά το κρίσιμο διάστημα διεξαγωγής της εμποροπανήγυρης. Σε κάθε δε περίπτωση, η εκτέλεση της συγκεκριμένης εργασίας, η οποία είναι εκ της φύσεώς της περιορισμένης διάρκειας, θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί από τους εν λόγω υπαλλήλους σε συνεργασία με λοιπούς υπαλλήλους του δήμου με συναφή ειδικότητα, ήτοι των κλάδων ΔΕ Ηλεκτρολόγων – Μηχανολόγων και ΔΕ Ηλεκτροτεχνιτών, θέσεις στις οποίες υπηρετούν, σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ., δύο υπάλληλοι αντίστοιχα, καθώς και με την παράλληλη συνδρομή των εργατών γενικών καθηκόντων.