×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.50/262/158434/ Γ1/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: φ.50/262/158434/

Υποστήριξη των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και Ολοήμερων Νηπιαγωγείων – Στελέχωση με εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 και ΠΕ 60 , που προσλήφθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων : Υποστήριξη των Ολοήμερων Σχολείων (Β) –ΑΠ1 – ΑΠ2 -ΑΠ3 του Ε. Π. «Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2014-2015 (ΑΔΑ:ΩΖΔΛ9-ΞΑΔ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/24646/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε. Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


2/931/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης της Κεντρικής Επιστημονικής Ομάδας Εργασίας, στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων» στον Άξονα Προτεραιότητας 2 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


Ε Γ 362/2018

Καθορισμός όρων και διαδικασίας προεπιλογής των ερευνητικών προτάσεων που θα χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές - κύκλος Β’» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».


Aριθμ. 2/67197/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


ΕΓ137/2019

Τροποποίηση κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 5949/τ.Β’/31.12.2018): «Καθορισμός όρων και διαδικασίας προεπιλογής των ερευνητικών προτάσεων που θα χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της πράξης «Υποστήριξη ερευνητών με έμφαση στους νέους ερευνητές - κύκλος Β'» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».


Φ.25α/220800/Δ4/2018

Σχέδια δράσης στο πλαίσιο της επέκτασης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων ΕΠΑΛ», με κωδ. ΟΠΣ 5010706, του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020 και χρηματοδότηση των ΕΠΑ.Λ. μέσω των σχολικών επιτροπών


Aριθμ. 2/66929/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποζημίωσης ομάδας εργασίας Εκπαιδευτικών, τα ψηφιακά διδακτικά σενάρια των οποίων χαρακτηρίζονται ως βέλτιστα, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 “Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς” της οριζόντιας πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


2311/2015

Σύσταση: 1) Ομάδας Αξιολογητών για την βαθμολόγηση ψηφιακών σεναρίων διδασκαλίας και 2) Ομάδας Εκπαιδευτικών, τα σενάρια των οποίων θα κριθούν ως βέλτιστα και αξιοποιήσιμα από την εκπαιδευτική κοινότητα, από ένα σύνολο υποβληθέντων σεναρίων, στο πλαίσιο του Υποέργου 4 «Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς» της οριζόντιας Πράξης «Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007−2013.


ΝΣΚ/219/2013

Δυνατότητα ή μη πρόσληψης και απασχόλησης τραπεζοκόμων στα Ολοήμερα Σχολεία (νηπιαγωγεία, δημοτικά).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στις διατάξεις των Ν. 1566/1985, 2525/1997, του Π.Δ/τος 200/1998, καθώς και του Π.Δ/τος 201/1998 δεν προβλέπεται η παροχή σίτισης των μαθητών, που φοιτούν σε δημόσια σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Απεναντίας, στις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 243 του Ν. 3463/2006 και της παρ.2 του άρθρου 103 του Ν. 3852/2010 προβλέπεται η λειτουργία κυλικείων στα ανωτέρω σχολεία, η διαχείριση των εσόδων των οποίων είναι έργο της αρμόδιας σχολικής επιτροπής. Ως εκ τούτου, αφού στις κείμενες διατάξεις δεν υφίστανται θεσμοθετημένες ανάγκες σίτισης των μαθητών των ανωτέρω σχολείων δεν είναι επιτρεπτή, ούτε εφικτή η πρόσληψη και απασχόληση τραπεζοκόμων, για την κάλυψη αναγκών σίτισης των μαθητών των ολοήμερων σχολείων (νηπιαγωγείων, δημοτικών).


28727/Ζ1/2021

Χρηματοδότηση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων για την απόδοση υποτροφιών σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021, για τη διεξαγωγή επικουρικού διδακτικού έργου σε προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.)Καθορισμός του ύψους της υποτροφίας και ρύθμιση επιμέρους ζητημάτων διαχείρισης, παρακολούθησης και υλοποίησης των πράξεων που θα ενταχθούν για χρηματοδότηση, στο πλαίσιο της πρόσκλησης ΕΔΒΜ143 με τίτλο «Υποστήριξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των ΑΕΙ κατά το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 με την ενσωμάτωση ενισχυτικής διδασκαλίας επιπρόσθετα των κύριων διαλέξεων» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 20142020», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.).