Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Γ2α/Γ.Π.οικ.28076/2021

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2292/1995, 3868/2010
ΦΕΚ: 1893/Β/11.05.2021

Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία Υ4α/οικ.18421/14-2-2011 κοινής υπουργικής απόφασης «Πλαίσιο συνεργασίας Νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ. με τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων» (Β΄ 257).

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ2α/ΓΠ/οικ.28902/2023

Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία Υ4α/οικ.18421/14-2-2011 κοινής υπουργικής απόφασης «Πλαίσιο συνεργασίας Νοσοκομείων του ΕΣΥ με τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων» (Β' 257) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπό στοιχεία Γ2α/Γ.Π.οικ.28076/ 6-5-2021 (Β' 1893) όμοια.


Γ2α/Γ.Π.οικ. 76964/2021

Τροποποίηση και συμπλήρωση της υπό στοιχεία Υ4α/οικ.18421/14-2-2011 κοινής υπουργικής απόφασης «Πλαίσιο συνεργασίας Νοσοκομείων του ΕΣΥ με τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων» (Β’  257), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπό στοιχεία Γ2α/ Γ.Π.οικ.28076/6-5-2021 (Β’ 1893) όμοια.


Υ4α/οικ.18421/2011

Πλαίσιο συνεργασίας των Νοσοκομείων και Κέντρων Υγείας του ΕΣΥ με τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και τις Υγειονομικές Υπηρεσίες των Ενόπλων Δυνάμεων.


Φ.700/115/406122/Σ.367/2019

Υγειονομική περίθαλψη των εν αποστρατεία δικαστικών λειτουργών του Δικαστικού Σώματος των ενόπλων δυνάμεων, καθώς και των μελών των οικογενειών των εν ενεργεία και των εν αποστρατεία δικαστικών λειτουργών του Δικαστικού Σώματος των ενόπλων δυνάμεων στα στρατιωτικά νοσοκομεία.


Φ.400/11/406168/Σ.374/2019

Ρύθμιση θεμάτων των υγειονομικών συμβουλίων των Ενόπλων Δυνάμεων και των επιστημονικών συμβουλίων των στρατιωτικών νοσοκομείων και καθορισμός της διαδικασίας και των κριτηρίων επιλογής των διευθυντών κλινικών, τμημάτων εργαστηρίων, μονάδων εντατικής θεραπείας και διακλαδικών ή με διακλαδική στελέχωση υγειονομικών δομών των στρατιωτικών νοσοκομείων, καθώς και των τομεαρχών, εποπτών και προϊσταμένων για την πλήρωση των προβλεπόμενων θέσεων στα στρατιωτικά νοσοκομεία από αξιωματικούς Υγειονομικού Νοσηλευτικής.


Φ.700/27/596474 Σ.786/2022

Παροχή δικαιώματος υγειονομικής περίθαλψης στους πολιτικούς υπαλλήλους του Πυροσβεστικού Σώματος και στα μέλη των οικογενειών τους, σε όλα τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία των Ενόπλων Δυνάμεων


Π.Δ.37/2023

Τροποποίηση του π.δ. 18/2015 «Κύρωση του Διακλαδικού Κανονισμού Στολών του στρατιωτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων» (Α΄ 14).


Φ.700/6/500064/2023

Χορήγηση δικαιώματος υγειονομικής εξέτασης και νοσηλείας στα μέλη των οικογενειών των μαθητών παραγωγικών σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων (Ε.Δ.) και στους συνταξιούχους που εργάστηκαν στην Πολεμική Αεροπορία (Π.Α.) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου και στα μέλη των οικογενειών τους στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία (Σ.Ν.).


ΕΣ/ΤΜ.4/2/2017

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ:..ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 125/2016 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών(....)Ενόψει των ανωτέρω, το Τμήμα, μετά από νέα έρευνα της υπόθεσης, κρίνει ότι δεν συντρέχει νόμιμος λόγος να αποστεί από όσα δέχθηκε το Κλιμάκιο με την 125/2016 πράξη του, στις ορθές σκέψεις και αιτιολογίες της οποίας παραπέμπει προς αποφυγήν επαναλήψεων. Ειδικότερα, όσον αφορά το ζήτημα της μη διενέργειας και ολοκλήρωσης ανοικτών διαγωνισμών κατά τα προηγούμενα έτη, αβασίμως επικαλείται το Νοσοκομείο τις ευθύνες τρίτων φορέων της δημόσιας διοίκησης, προκειμένου να δικαιολογηθεί η προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, δεδομένου ότι οι επικαλούμενες περιστάσεις (μη διενέργεια διαγωνισμών από το Π.Γ.Ν. ... για τα ΠΠΥΥ 2012 και 2013, δυστοκία στη σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών του ανοικτού διαγωνισμού του ΠΠΥΥ 2014, με συνέπεια την καθυστέρηση προκήρυξης του διαγωνισμού, καθώς επίσης και καθυστέρηση έγκρισης αυτών από την Ε.Π.Υ.) δεν προκύπτει ότι οφείλονται σε απρόβλεπτους εξωγενείς παράγοντες αλλά ανάγονται στη σφαίρα ευθύνης των οργάνων υπηρεσιών υγείας, στις οποίες περιλαμβάνονται, ενόψει της αρχής της ενότητας της Διοίκησης, τόσο οι υπηρεσίες που είναι αρμόδιες να προγραμματίζουν κεντρικά και να διενεργούν τις σχετικές διαδικασίες ανάθεσης όσο και οι νοσοκομειακές μονάδες για λογαριασμό των οποίων υλοποιούνται οι διαδικασίες αυτές.(...)Ο ισχυρισμός αυτός πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος, διότι με την επικαλούμενη διάταξη νομιμοποιούνται  σύμφωνα με όσα προεκτέθηκαν, δαπάνες για παροχή υπηρεσιών σε νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ., στο πλαίσιο απευθείας αναθέσεων -παρατάσεων συμβάσεων με ήδη εγκατεστημένους αναδόχους, που οφείλονται είτε σε καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των διαδικασιών κεντρικού προγραμματισμού υπηρεσιών της Επιτροπής Προμηθειών Υγείας, λόγω των οποίων δεν μπορούν να δρομολογηθούν εγκαίρως οι διαδικασίες ανάδειξης των νέων αναδόχων, είτε σε καθυστερήσεις κατά την εξέλιξη των νέων διαγωνιστικών διαδικασιών, που οφείλονται σε άσκηση ενδίκων βοηθημάτων εκ μέρους των διαγωνιζομένων, υπό την αναγκαία όμως προϋπόθεση, ότι οι επίμαχες υπηρεσίες παρέχονται από τους αναδόχους είτε στις προϋφιστάμενες συμβατικές τιμές είτε στις οικείες τυχόν καταγεγραμμένες τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών της Ε.Π.Υ., εφόσον οι τιμές του Παρατηρητηρίου είναι χαμηλότερες αυτών των προϋφιστάμενων συμβάσεων, μετά τη λήξη τους (βλ. Πράξεις IV Τμ. Ελ. Συν. 15/2014), περιστάσεις που δεν επικαλείται, ούτε αποδεικνύει το αιτούν ότι συντρέχουν εν προκειμένω. Άλλωστε, με την ως άνω διάταξη δεν δύνανται να νομιμοποιηθούν λοιπές περιπτώσεις παράνομων δαπανών, που απαιτούνται για την εξόφληση υποχρεώσεων νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ., πλην των ανωτέρω, όπως είναι εν προκειμένω ο επάλληλος λόγος μη θεώρησης του χρηματικού εντάλματος, λόγω της μη διενέργειας προσυμβατικού ελέγχου του οικείου σχεδίου σύμβασης από την αρμόδια υπηρεσία Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ούτε άλλωστε η επίκληση από το αιτούν της 85/2007 γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετη κρίση, καθώς αυτή προεχόντως δεν δεσμεύει το Ε.Σ., αλλά και σε κάθε περίπτωση αφορά προμήθεια των Ενόπλων Δυνάμεων, όπου έλκονται σε εφαρμογή διάφορες των εφαρμοστέων εν προκειμένω διατάξεων.  Τέλος, ενόψει του ότι με την κρινόμενη αίτηση δεν προβάλλεται λόγος ανάκλησης που να πλήττει τον ως άνω υπό στοιχ. 2 κριθέντα από το Κλιμάκιο λόγο μη νομιμότητας της επίμαχης δαπάνης, παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση της επικαλούμενης συνδρομής συγγνωστής πλάνης στα αρμόδια όργανα του αιτούντος.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η αίτηση του Γενικού Νοσοκομείου ... «...» πρέπει να απορριφθεί.