Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Υ7α/Γ.Ποικ.41704/2017

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4025/2011, 4461/2017

Εφαρμογή της παραγράφου 1 του άρθρου 35 του Ν. 4025/2011 και της παρ. 3 του άρθρου 51 του ν. 4461/2017.(ΑΔΑ:9ΟΘΘ465ΦΥΟ-Δ3Ξ) (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Γ3α/Γ.Π.οικ.43718/2017

Καθορισμός αποδοχών προσωπικού Τοπικών Ομάδων Υγείας (Τ.ΟΜ.Υ) κατ' εφαρμογή της παραγράφου 5α) του άρθρου 106 του ν. 4461/2017 (ΦΕΚ 38 Α').


Φ.130181/38595/2017

Οδηγίες για την εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν.4018/2011, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 109 του ν.4461/2017 (ΦΕΚ 38/Α/28-3-2017).(ΑΔΑ:7ΗΛΜ465ΧΘ7-Ι5Π) ΕΓΚ/40/2017


Π3α/Φ.32/ Γ.Π. οικ.141770/2011

ΘΕΜΑ: Σχετικά με το άρθρο 46 του Ν.4025/2011 και συναφή ζητήματα

Α2β/Γ.Π.οικ. 48427/2017

Καθορισμός κριτηρίων, μοριοδότησης και προσόντων κατά κλάδο και ειδικότητα που αφορούν στη διαδικασία πρόσληψης του προσωπικού των Τοπικών Ομάδων Υγείας, όπως ορίζεται στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 106 του ν. 4461/2017.


Φ80020/οικ.26004/Δ15.403/2017

Γνωστοποίηση ρυθμίσεων των παρ. 8 και 9 του άρθρου 94 του ν. 4461/2017 (Α΄38) με τις οποίες τροποποιήθηκαν αντίστοιχα το τρίτο, τέταρτο και πέμπτο εδάφιο της υποπερ. αα (μισθωτοί) και το πέμπτο, έκτο και έβδομο εδάφιο της υποπερ. ββ (αυτοτελώς απασχολούμενοι) της περ. α της παρ. 4 του άρθ. 35 του ν.4387/2016 (Α΄ 85).(ΑΔΑ:ΩΙ8Ρ465Θ1Ω-ΒΥΛ)


ΠΟΛ.1066/2015

Διευκρινίσεις επί των διατάξεων του άρθρου 51 του ν. 4305/2014 (ΦΕΚ 237 Α /31.10.2014), όπως ισχύει (ΑΔΑ:ΩΘ81Η-ΙΧ9) ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ


Φ.40021/οικ.15545/668/2017

Γνωστοποίηση διατάξεων του άρθρου 95 του ν.4461/2017 (Α΄ 38).(ΑΔΑ:6Λ04465Θ1Ω-Θ69)


Α3α/οικ.78003/2017

«Μετάθεση ιατρών βάσει του άρθρου 29 του ν.4461/2017 και ύπαρξη κενής οργανικής θέσης».(ΑΔΑ:ΩΛ59465ΦΥΟ-ΣΞΛ)


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/64/2016

Παροχή υπηρεσιών εσωτερικού ελέγχου:(...)Με τα δεδομένα αυτά, αβασίμως προβάλλεται από την Επίτροπο ότι η παραλαβή των επίμαχων υπηρεσιών θα έπρεπε να γίνει από την κατ’ άρθρο 25 του ν. 4025/2011 Επιτροπή Ελέγχου και όχι από την ειδικώς συγκροτηθείσα για το σκοπό αυτό τριμελή επιτροπή παραλαβής, δεδομένου ότι η άσκηση των καθηκόντων του εσωτερικού ελεγκτή και η καταβολή της συμφωνηθείσας αμοιβής του δεν κωλύεται από την τυχόν μη συγκρότηση και λειτουργία της Επιτροπής Ελέγχου, αφού αυτός διενεργεί τον έλεγχο χωρίς τη συνδρομή των λοιπών μελών της εν λόγω Επιτροπής, ενώ, σε κάθε περίπτωση, οι προαναφερθείσες διατάξεις του ν. 4025/2011 ουδόλως θέτουν ως προϋπόθεση για την καταβολή της αμοιβής του εσωτερικού ελεγκτή για ήδη παρασχεθείσες υπηρεσίες την προηγούμενη συγκρότηση και λειτουργία της Επιτροπής Ελέγχου ή την πιστοποίηση της πραγματοποίησης του ελέγχου από την Επιτροπή αυτή. Ενόψει των προεκτεθέντων, η μη συγκρότηση της Επιτροπής Ελέγχου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 4025/2011, συνιστά μεν παράλειψη εκ μέρους των οργάνων διοίκησης των μονάδων υγείας και των Διοικητών των οικείων Υγειονομικών Περιφερειών,  πλην αυτή δεν δύναται να αποτελέσει νομικό κώλυμα για την καταβολή της αμοιβής του εσωτερικού ελεγκτή σε εκτέλεση της σχετικώς συναφθείσας σύμβασης (πράξη ΙV Tμ. Ελ. Συν. 88/2015). Κατ’ ακολουθίαν των προεκτεθέντων, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/152/2017

Παροχή υπηρεσιών εσωτερικού ελεγκτή.(..)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, μη νομίμως ανατέθηκαν οι επίμαχες υπηρεσίες εσωτερικού ελέγχου, καθόσον δεν έχει ακόμη εκδοθεί από το Υπουργείο Υγείας ο προβλεπόμενος από το άρθρο 25 του ν. 4025/2011 «Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας των μονάδων υγείας σε θέματα διοικητικά, διαχειριστικά και λογιστικά». Τούτο, διότι κατά τις ρητές διατάξεις του ως άνω νόμου, το θεσμοθετούμενο με αυτές σύστημα εσωτερικού ελέγχου αποσκοπεί στην παρακολούθηση της τήρησης αυτού ακριβώς του Εσωτερικού Κανονισμού και, συνεπώς, η έκδοσή του αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση λειτουργίας του συστήματος εσωτερικού ελέγχου και, συνακόλουθα, της ανάθεσης των οικείων υπηρεσιών σε ιδιώτη εσωτερικό ελεγκτή, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 25 του ν. 4025/2011 (βλ. ΚΠΕΔ στο IV Τμ. Ελ.Συν. 55/2017), απορριπτομένων ως αβασίμων των περί του αντιθέτου προβαλλόμενων ισχυρισμών του Νοσοκομείου. (..)Ενόψει των ως άνω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο ένταλμα δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά παραδοχή του πρώτου λόγου της Επιτρόπου. Όμως, το Κλιμάκιο, συνεκτιμώντας ότι, με την ΓΠΔΥ5γ/οικ129854/22.11.2011 εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, κλήθηκαν τα Νοσοκομεία να εφαρμόσουν την προαναφερόμενη διάταξη του ν. 4025/2011 το ταχύτερο δυνατό, ότι στην εγκύκλιο αυτήν προβλέπονται –έως την έκδοση από το Υπουργείο Υγείας του «Εσωτερικού Κανονισμού»- αναλυτικά οι υποχρεώσεις του εσωτερικού ελεγκτή ...(..) κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα του Νοσοκομείου ενήργησαν χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων αλλά σε συμμόρφωση προς τις σαφείς οδηγίες που τους απηύθυναν οι εποπτεύουσες αυτά αρχές. (Συγγνωστή πλάνη)