Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

οικ. 31483 ΕΞ 2022

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3861/2010
ΦΕΚ: 5229/Β/10.10.2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 7358/16.03.2022 απόφασης του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας «Ανακαθορισμός Αρχών, Φορέων και Υπηρεσιών Επιθεώρησης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Διαφθοράς που συμμετέχουν στην ολομέλεια του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Ελέγχου και Λογοδοσίας (Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.)» (Β’ 1299). 

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

17680/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 7358/16.03.2022 απόφασης του Διοικητή της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.) «Ανακαθορισμός Αρχών, Φορέων και Υπηρεσιών Επιθεώρησης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Διαφθοράς που συμμετέχουν στην ολομέλεια του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Ελέγχου και Λογοδοσίας (Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.)» (Β’ 1299).


οικ. 7358/2022

Ανακαθορισμός Αρχών, Φορέων και Υπηρεσιών Επιθεώρησης, Ελέγχου και Καταπολέμησης της Διαφθοράς που συμμετέχουν στην ολομέλεια του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Ελέγχου και Λογοδοσίας (Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.).


οικ. 13698/2020

Συγκρότηση του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Ελέγχου και Λογοδοσίας (Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.) και Καθορισμός Αρχών, Φορέων και Υπηρεσιών Ελέγχου που συμμετέχουν σε αυτό.


οικ. 12584/2020

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Εθνικού Συντονιστικού Οργάνου Ελέγχου και Λογοδοσίας (Ε.Σ.Ο.Ε.Λ.). 


67616/2021

Καθορισμός αποζημίωσης των μελών των ελεγκτικών ομάδων και του υποστηρικτικού προσωπικού που συμμετέχουν σε ελέγχους ή ελεγκτικές εργασίες που περιλαμβάνονται στο Ετήσιο Πρόγραμμα Ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 179 του ν. 4820/2021 «Οργανικός Νόμος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και άλλες ρυθμίσεις» (Α΄ 130).


67573/2024

Τροποποίηση της υπ’  αρ. 67616/2021 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός αποζημίωσης των μελών των ελεγκτικών ομάδων και του υποστηρικτικού προσωπικού που συμμετέχουν σε ελέγχους ή ελεγκτικές εργασίες που περιλαμβάνονται στο Ετήσιο Πρόγραμμα Ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 179 του ν. 4820/2021 “Οργανικός Νόμος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και άλλες ρυθμίσεις” (Α’ 130)» (Β’ 6466). 


37025/2019

Καταβολή ειδικής αποζημίωσης σε υπαλλήλους των Δημοσιονομικών Υπηρεσιών Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) όλων των Νομών, για την έκτακτη απασχόλησή τους κατά την προπαρασκευή και διενέργεια των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 και των επαναληπτικών της 2ας Ιουνίου 2019, καθώς και των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 26ης Μαΐου 2019. 


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/325/2022

Παροχή Υπηρεσιων:Ζητείται η ανάκληση της 657/2021 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι απαραδέκτως υποβάλλονται προς έλεγχο τριάντα δύο (32) σχέδια συμβάσεων και η προηγηθείσα διαγωνιστική διαδικασία για την υπηρεσία «Ανάδειξη εργολάβων για τον από εδάφους ψεκασμό ελαιοδέντρων στα πλαίσια του Προγράμματος Συλλογικής Καταπολέμησης του Δάκου της Ελιάς έτους 2021 της Περιφερειακής Ενότητας ………», συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης 1.507.867,65 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α.).(....)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η ένδικη προσφυγή ανάκλησης ναι μεν πρέπει, κατά τα γενόμενα δεκτά ανωτέρω, να απορριφθεί, πλην το Τμήμα, μετά από σχετική συζήτηση μεταξύ των μελών του και αφού έλαβε υπόψη του ότι : α) κατά της ομοίου περιεχομένου 834/2019 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου δεν είχε ασκηθεί αίτηση ανάκλησης, ούτε είχε άλλως αχθεί σε ανώτερο δικαστικό σχηματισμό το ζήτημα της αντισυνταγματικότητας των προαναφερθεισών διατάξεων, β) ο Αντεπίτροπος της Επικρατείας έχει εκφραστεί υπέρ της αποδοχής αυτής και γ) η προσφεύγουσα Περιφέρεια υπέβαλε αίτημα παραπομπής της υπόθεσης στην Ολομέλεια ως μείζονος σπουδαιότητας για την προστασία των ελαιοπαραγωγών, έκρινε ότι πρέπει να υποβάλει ερώτημα στην Ολομέλεια, κατ’ άρθρο 328 παρ. 6 του ν. 4700/2020, περί της συνταγματικότητας ή μη των διατάξεων του άρθρου 44 παρ. 1 του ν. 4325/2015, όπως ισχύει, ώστε η Ολομέλεια να εκφέρει γνώμη επί του ως άνω ζητήματος.Παραπέμπει την υπόθεση στην Ολομέλεια του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣ/ΜΕΙΖ.ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/792/2022.


ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/520/2022

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ-ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ: Για να άρει την αμφιβολία ως προς το αν συνάδει με τη φύση του προσυμβατικού ελέγχου η θέση διαλυτικής αίρεσης επί θετικής κρίσης του Κλιμακίου περί την υπογραφή ελεγχόμενου σχεδίου σύμβασης(...)κατ’ εξαίρεση έγκριση της εκτέλεσης της σύμβασης κατόπιν διαπραγματεύσεων με την εταιρεία ..., χωρίς δημοσίευση προκήρυξης(...)Με βάση τα ανωτέρω, το Δικαστήριο θεωρεί ότι ο όρος, τον οποίο διατύπωσε, αμφιβάλλον, το Κλιμάκιο, στερείται αντικειμένου και ως εκ τούτου, ακόμη και αν συναινούσε σχετικώς η Ολομέλεια, θα ετίθετο από το Κλιμάκιο αλυσιτελώς. Επιπλέον, με βάση τη θεμελιώδη αρχή της ταχείας διεκπεραίωσης του προσυμβατικού ελέγχου και δοθέντος ότι το Κλιμάκιο κατά τα λοιπά έχει ολοκληρώσει τον έλεγχό του, το Δικαστήριο κρίνει ότι εξαντλήθηκε στην επίδικη υπόθεση η ελεγκτική δικαιοδοσία του Ελεγκτικού Συνεδρίου και συνεπώς επιβάλλεται, για να μην απολεσθεί περαιτέρω χρόνος εκ της αναπομπής στο Κλιμάκιο, να λάβει η Ολομέλεια, στηριζόμενη στα ανωτέρω, την τελειωτική απόφαση, αποφαινόμενη ότι η σύμβαση δεν κωλύεται να υπογραφεί.  


ΕΣ/ΤΜ.1(ΚΠΕ)/47/2019

Με βάση όσα κρίθηκαν με την προαναφερθείσα του 314/2017 Πράξη Κλιμακίου και σύμφωνα με όσα εκτίθενται υπό την προηγούμενη σκέψη, ο Δήμος όφειλε να καταγγείλει τη σχετική, από 20.6.2017, σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, η οποία ερείδεται επί της μη αναρτηθείσας στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» ανακοίνωσης (της ΣΟΧ2/19051/2.5.2017) και να επαναλάβει τη σχετική διαδικασία πρόσληψης από το στάδιο κατά το οποίο εντοπίστηκε η σχετική πλημμέλεια. Η συνέχιση δε της απασχόλησης της παιδαγωγού και η καταβολή σε αυτήν των αποδοχών της βάσει της ως άνω σύμβασης αποτελεί ζήτημα που εκφεύγει της παρούσας διαδικασίας προληπτικού ελέγχου  και θα πρέπει να εξετασθεί στο πλαίσιο του κατασταλτικού ελέγχου των δαπανών. Διότι με την αναγνώριση εκ μέρους του Κλιμακίου της συνδρομής λόγων συγγνωστής πλάνης των αρμόδιων για την εκταμίευση του δημόσιου χρήματος οργάνων του ελεγχόμενου φορέα, δεν υποκαταστάθηκε μέσω αυτής η ελλείπουσα νόμιμη βάση της πρόσληψης, αλλά επετράπη η εξόφληση του συγκεκριμένου μόνο (358/2017) χρηματικού εντάλματος και η καταβολή στην εργαζομένη των δεδουλευμένων αποδοχών της μηνός Ιουνίου 2017, χωρίς το Κλιμάκιο να επεκτείνει την κρίση του αυτή είτε για το σύνολο των ενταλμάτων που θα εκδοθούν για την ίδια αιτία, είτε μέχρι της κοινοποιήσεως της ανωτέρω πράξης. Συνακόλουθα, μη νομίμως ο Δήμος προχώρησε σε ανανέωση της ισχύος της κριθείσας, κατά τα ανωτέρω, μη νόμιμης σύμβασης εργασίας. Αβασίμως δε προβάλλεται από το Δήμο ότι με τη χορήγηση συγγνωστής πλάνης εκ μέρους του Κλιμακίου επετράπη όχι μόνο η συνολική λειτουργία της συμβατικής σχέσης, αλλά και η συνέχιση και ολοκλήρωση αυτής, στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος, καθώς τυχόν παραδοχή του ισχυρισμού αυτού θα συνιστούσε, κατά το στάδιο της ανανέωσης της σύμβασης, ανεπίτρεπτη αναγνώριση συγγνωστής πλάνης για δεύτερη φορά στο ίδιο νομικό πρόσωπο και για την ίδια αιτία και περιγραφή της οριστικότητας των κρίσεων του Κλιμακίου κατά το στάδιο του προληπτικού ελέγχου της αρχικής μισθοδοσίας της εργαζομένης, αναιρώντας την πρακτική αποτελεσματικότητα του ελέγχου αυτού.