Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

οικ.ΔΠΠ 2917/2016

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4177/2013

«Γνωστοποίηση της τροποποίησης του άρθρου 20 του ν. 4177/2013 περί ειδικών κυρώσεων για μη συμμόρφωση συστημάτων μέτρησης/μετρητών ποσότητας καυσίμων και γνωστοποίησης της τροποποίησης Απόφασης του Υπ. Οικονομικών για τη νόμιμη χρησιμοποίηση υγραερίου κίνησης»(ΑΔΑ:778Μ4653Ο7-ΟΟΡ)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

42669/2020

Οδηγίες ως προς το μετρολογικό έλεγχο οργάνων μέτρησης καυσίμων σε πρατήρια ΑΔΑ:ΨΒΟΛ46ΜΤΛΡ-Μ1Ξ


ΔΠΠ 2048/2015

Εντατικοποίηση ελέγχων της σύννομης λειτουργίας αντλιών υγρών καυσίμων και διανομέων υγραερίου κίνησης (ΑΔΑ:6ΛΤΕ465ΦΘΗ-ΨΩΛ)


ΠΟΛ.1218/2018

Διασύνδεση των φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών (Φ.Η.Μ.) των πρατηρίων καυσίμων με τις αντλίες διάθεσης υγραερίου κίνησης ή πεπιεσμένου φυσικού αερίου για την έκδοση των παραστατικών πωλήσεων. Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών.  


33749/2015

Αντικατάσταση των παρ. 4 και 5 του άρθρου 115 «Σήμανση και τήρηση πινακίδων από τους κατόχους άδειας λιανικής εμπορίας υγρών καυσίμων και υγραερίου κίνησης και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) (πρατήρια)» της ΥΑ Α2−718/2014 (ΦΕΚ 2090/Β/2014).


350919/2022

Γνωστοποίηση δημοσίευσης στο ΦΕΚ Β΄ 5060/28-9-2022 της υπ’ αρ. 291957/2022 υπουργικής απόφασης, που αφορά στον καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση υγραερίου (LPG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, καθώς και των όρων και προϋποθέσεων ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας των εκ κατασκευής και εκ μετασκευής υγραεριοκίνητων οχημάτων. ΑΔΑ:Ψ781465ΧΘΞ-8ΕΘ


291957/2022

Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση υγραερίου (LPG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, καθώς και όροι και προϋποθέσεις ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας των εκ κατασκευής και εκ μετασκευής υγραεριοκίνητων οχημάτων.

351555/2022Δημοσίευση στο ΦΕΚ Β΄ 5060/28-9-2022 της υπ’ αρ. 291957/2022 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση υγραερίου (LPG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, καθώς και των όρων και προϋποθέσεων ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας των εκ κατασκευής και εκ μετασκευής υγραεριοκίνητων οχημάτων.»ΑΔΑ:Ω370465ΧΘΞ-ΩΗ3

350919/2022Γνωστοποίηση δημοσίευσης στο ΦΕΚ Β΄ 5060/28-9-2022 της υπ’ αρ. 291957/2022 υπουργικής απόφασης, που αφορά στον καθορισμό των τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση υγραερίου (LPG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, καθώς και των όρων και προϋποθέσεων ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας των εκ κατασκευής και εκ μετασκευής υγραεριοκίνητων οχημάτων. ΑΔΑ:Ψ781465ΧΘΞ-8ΕΘ


53402/2015

Σχετικά με την εφαρμογή της ΥΑ 33749/26.03.2015 (ΦΕΚ 623/Β/2015) «Αντικατάσταση των παρ. 4 και 5 του άρθρου 115: Σήμανση και τήρηση πινακίδων από τους κατόχους άδειας λιανικής εμπορίας υγρών καυσίμων και υγραερίου κίνησης και πεπιεσμένου αερίου (CNG) (πρατήρια) της ΥΑ Α2-718/2014 (ΦΕΚ 2090/Β/2014) (ΑΔΑ:ΩΥ52465ΦΘΘ-ΩΨ4)


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/166/2019

Αποζημίωσης κλιμακίων ελέγχου μέτρων και σταθμών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ο πρώτος προβαλλόμενος από τον Επίτροπο λόγος διαφωνίας είναι βάσιμος. Και τούτο διότι η παραγραφή της αξίωσης των φερόμενων ως δικαιούχων υπαλλήλων, κατά το χρονικό διάστημα από 5.2.2014 έως 29.12.2014, η οποία γεννήθηκε την 1.1.2015 και διακόπηκε στις 13.1.2015,με την κατάθεση της αίτηση πληρωμής τους, άρχισε να υπολογίζεται εκ νέου στις 13.7.2015, ήτοι μετά την παρέλευση έξι μηνών από την υποβολή της άνω αίτησης, λόγω της μη απάντησης της αρμόδιας αρχής, και παρήλθε στις 13.7.2017. Επομένως, κατά το χρόνο ενταλματοποίησης της δαπάνης (13.7.2018) η εν λόγω αξίωση είχε παραγραφεί. Αβάσιμος, ωστόσο, τυγχάνει ο δεύτερος λόγος διαφωνίας, με τον οποίο προβάλλεται ότι μετά την αντικατάσταση του άρθρου 8 του π.δ. 524/1978, με το άρθρο 43 του ν. 4177/2013 και λόγω της μη έκδοσης της εκεί προβλεπόμενης, κοινής  υπουργικής απόφασης, για τον καθορισμό του ύψους των τελών περιοδικού ελέγχου των οργάνων μέτρησης, η διάταξη περί επιβολής τελών παρέμεινε ανενεργής και δεν μπορεί να εφαρμοστεί η προγενέστερη, Φ2/670/2007 απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης «Καθορισμός τελών αρχικού και περιοδικού ελέγχου μέτρων και σταθμών», η οποία εκδόθηκε σε εκτέλεση της προϊσχύουσας εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 3 του ν. 3103/2003. Και τούτο διότι, όπως γίνεται παγίως δεκτό, η ρητή ή σιωπηρή, όπως εν προκειμένω, κατάργηση της τελευταίας εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 3 του ν. 3103/2003, από τη μεταγενέστερη εξουσιοδοτική διάταξη του άρθρου 43 του ν. 4177/2013, δεν συμπαρασύρει σε κατάργηση και τις κανονιστικές διοικητικές πράξεις που έχουν εκδοθεί σε εκτέλεσή της, εφόσον τούτο δεν ορίζεται ρητά στην νεότερη διάταξη ούτε οι ρυθμίσεις τoυς έρχονται σε αντίθεση με το νέο νομοθετικό καθεστώς (ΕΣ Ι Τμήμα πράξη 34/2011, ΚΠΕΔ στο Ι Τμήμα 205/2017).


ΕΣ/Α'ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΟΛΟΜ/178/2022

Προμήθεια καυσίμων κίνησης: Ζητείται η αναθεώρηση της 1277/2021 απόφασης του Εβδόμου Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Με την απόφαση αυτή απορρίφθηκε προσφυγή ανάκλησης της ήδη προσφεύγουσας κατά της 246/2021 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Δικαστηρίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της Α΄ Τροποποίησης της 12/20 συμφωνίας - πλαίσιο μεταξύ του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και της προσφεύγουσας για την προμήθεια καυσίμων κίνησης των πολεμικών πλοίων και των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος και της Ελληνικής Ακτοφυλακής μέχρι του ποσού των 90.000.000,00 ευρώ.(....)Σε κάθε περίπτωση ο λόγος αυτός είναι και αβάσιμος, καθότι δεν συντρέχουν σωρευτικά οι προϋποθέσεις που θέτει η διάταξη της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 132 του ν. 4412/2016. Ειδικότερα, η ανάγκη τροποποίησης προέκυψε λόγω περιστάσεων που φέρεται να συντρέχουν αποκλειστικά στο πρόσωπο της προσφεύγουσας (και όχι της αναθέτουσας αρχής), η οποία και τις επικαλέστηκε, ενώ και η τροποποίηση αυτή μεταβάλλει την συνολική φύση της σύμβασης, κατά τα εκτεθέντα σε προηγούμενες σκέψεις, ένεκα της ουσιώδους αύξησης του εργολαβικού ανταλλάγματος χωρίς αντίστοιχη αύξηση των υποχρεώσεων της προσφεύγουσας. Απορρίπτει την προσφυγή αναθεώρησης. 


ΕΣ/ΚΛΙΜ.ΣΤ/239/2022

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ:να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου τροποποίησης της 28977/22.6.2021 σύμβασης, μεταξύ του Δήμου … και της εταιρείας «… ΚΑΙ ΣΙΑ Α.Ε.», για την «Προμήθεια υγρών καυσίμων και πετρελαίου θέρμανσης για τις ανάγκες του Δήμου …», κατά το μέρος που αφορά την προμήθεια καυσίμων κίνησης (πετρελαίου κίνησης και βενζίνης αμόλυβδης).(....)Συνακόλουθα, στην ελεγχόμενη περίπτωση, δοθείσας και της φύσης της επίμαχης σύμβασης, που αφορά πάγια και διαρκή ανάγκη, η αναθέτουσα Αρχή όφειλε να είχε εκκινήσει εγκαίρως τη νέα διαγωνιστική διαδικασία, ώστε να είχε ολοκληρωθεί αυτή κατά τον εκ των προτέρων γνωστό χρόνο λήξης της αρχικής σύμβασης (22.6.2022). Εξάλλου, δεν προέκυψε από τα προσκομισθέντα ενώπιον του Κλιμακίου στοιχεία ότι η έγκαιρη εκκίνηση του νέου διαγωνισμού κατέστη ανέφικτη για λόγους που εκφεύγουν της σφαίρας επιρροής της αναθέτουσας Αρχής(....)Η μόνη δε διαφοροποίηση των δύο σχεδίων, ως προς το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο της σχεδιαζόμενης προμήθειας, έγκειται στη διαφορετική κατανομή, ανά έτος, των προς προμήθεια ποσοτήτων καυσίμων για τις ανάγκες του Δήμου … και, κατ’ επέκταση, της οικείας δαπάνης.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου τροποποίησης της ... σύμβασης, μεταξύ του Δήμου … και της εταιρείας «… ΚΑΙ ΣΙΑ Α.Ε.».

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1391/2022.