×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΙΚΑ/Ε85/28/2014

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: ικα/ε85/28/2014
Εξέλιξη της νέας ελεγκτικής δράσης με την εφαρμογή του ειδικού λογισμικού RISK ANALYSIS Εσόδων – Ένταξη της διαδικασίας στις τακτικές δράσεις των Υπηρεσιών Εσόδων των Υποκαταστημάτων και Παραρτημάτων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Επόμενο Επιχειρησιακό Στάδιο.(ΑΔΑ: ΒΙΞ94691ΩΓ-0ΝΚ)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/87/2015

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Προσβολή πράξεων των Διευθυντών Υποκαταστημάτων του Ιδρύματος, οι οποίες εκδίδονται κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας του τέως ΟΠΑΔ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι ατομικές διοικητικές πράξεις που εκδίδονται από τους Διευθυντές των Υποκαταστημάτων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ επί ασφαλιστικών θεμάτων, κατ’ εφαρμογή της νομοθεσίας του τέως ΟΠΑΔ, υπόκεινται εις προσβολή δια ενδικοφανούς προσφυγής (ένσταση), ενώπιον της οικείας Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής (ΤΔΕ).


ΝΣΚ/257/2010

ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Απόδοση ή μη Αριθμού Μητρώου Ασφαλισμένου (ΑΜΑ) σε αλλοδαπούς άνευ αδείας παραμονής στη χώρα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι Υπηρεσίες Μητρώου των Υποκαταστημάτων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μπορούν να αποδίδουν Αριθμό Μητρώου Ασφαλισμένου (Α.Μ.Α.) στους αλλοδαπούς, οι οποίοι απασχολούνται χωρίς άδεια παραμονής στη χώρα, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 51 παρ. 1 και 3 του Ν 2910/2001 και του άρθρου 84 παρ. 1 και 3 του Ν 3386/2005, εφόσον εισήλθαν και διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα, γεγονός που αποδεικνύουν με οποιονδήποτε, από τους οριζόμενους στις εν λόγω διατάξεις, τρόπους.


ΝΣΚ/356/2011

Πορεία των διαγωνισμών που βρίσκονται σε εξέλιξη, λόγω σύστασης του νέου «Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.)» και ένταξης των Νοσοκομείων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η ένταξη των προμηθειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών ισχύει και για τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., ως καθολικό διάδοχο, καθ’ ο μέρος αφορά τις μεταφερόμενες και εντασσόμενες σ’ αυτόν υπηρεσίες, αρμοδιότητες και προσωπικό του Κλάδου Υγείας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με τις μονάδες υγείας του κ.λπ. Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν νομιμοποιείται κατ’ αρχάς να διενεργήσει διαγωνιστικές διαδικασίες για λογαριασμό του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. από 2-9-2011, σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Όμως, υπάρχει η εναλλακτική δυνατότητα, πέραν της όποιας νομοθετικής ρύθμισης, να γίνει αξιοποίηση των διατάξεων του άρθρου 2 του Ν 2286/1995, που αφορά στην έγκριση των προμηθειών με την ένταξή τους στο ενιαίο πρόγραμμα προμηθειών, να τροποποιηθεί το Ε.Π.Π., αφού προκληθεί η γνώμη της Επιτροπής Πολιτικής και Προγραμματισμού Προμηθειών και να χορηγηθεί το δικαίωμα στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να διενεργήσει τις νέες διαγωνιστικές διαδικασίες λόγω εξαιρετικής περίπτωσης και για συγκεκριμένους λόγους, επειδή δεν έχει ακόμη καταρτιστεί ο οργανισμός του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


ΝΣΚ/77/2014

Συμμετοχή ως μέλους από την τάξη των ασφαλισμένων (εκπρόσωπος ασφαλισμένων) στις Τοπικές Διοικητικές Επιτροπές (ΤΔΕ) των Υποκαταστημάτων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως αντιπρόσωπος των ασφαλισμένων στις ΤΔΕ μπορεί να ορισθεί ασφαλισμένος, στο πρόσωπο του οποίου συντρέχει ενεργός σχέση εξηρτημένης εργασίας και δεν αρκεί μόνο η ιδιότητα του εμμέσου ασφαλισμένου στο Ίδρυμα ή του Προέδρου του εργατοϋπαλληλικού κέντρου ή του ανέργου εγγεγραμμένου στα μητρώα του ΟΑΕΔ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/353/2011

Υλοποίηση διαγωνισμών προμήθειας ειδών ή παροχής υπηρεσιών Νοσοκομείων και Μονάδων Υγείας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ενόψει της ένταξης αυτών στο ΕΣΥ και στην θέσπιση του νέου φορέα Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αντίστοιχα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Νομιμοποιείται η Διεύθυνση Προμηθειών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ να αποστείλει στους φορείς υποδοχής και εφόσον οι ίδιοι συμφωνούν τους διαγωνισμούς προμήθειας διαφόρων ειδών ή παροχής υπηρεσιών που βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν έχει προκύψει αποτέλεσμα έως την ένταξή τους. Ασφαλής τρόπος θα ήταν και η νομοθετική ρύθμιση του ζητήματος που έχει ανακύψει είτε με Κοινή Υπουργική Απόφαση, είτε αυτοτελώς δια νόμου ή Προεδρικού Διατάγματος.


ΝΣΚ/415/2011

Δυνατότητα ή μη ολοκλήρωσης των διαγωνισμών προμηθειών αγαθών, παροχής υπηρεσιών, ή εκτελέσεως εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη, ή για τη διενέργεια νέων διαγωνισμών, που αφορούν τον νέο φορέα Ε.Ο.Π.Υ.Υ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν μπορούν, κατά τρόπο αμφίπλευρο, να αξιοποιηθούν ούτε η διάταξη του άρθρου 22 παρ.1 εδαφ.ζ’ του Ν 3918/2011, προκειμένου να χορηγηθεί ειδική εξουσιοδότηση από τον νέο φορέα Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας» (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για να συνεχίσει τις εκκρεμείς διαγωνιστικές διαδικασίες ή να ξεκινήσει νέες, ούτε η διάταξη του άρθρου 82 του Ν 2084/1992, προκειμένου να αποδεχθεί το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ την ως άνω ειδική εξουσιοδότηση, δοθέντος ότι καμία από τις διατάξεις αυτές δεν αναφέρεται σε διαγωνισμούς που βρίσκονται σε εξέλιξη, ή σε διενέργεια νέων διαγωνισμών, αλλά μόνο σε συμβάσεις μίσθωσης έργου εκτελέσεως εργασιών ή παροχής υπηρεσιών (εργολαβίες). Και τούτο, γιατί η εξουσιοδότηση πρέπει να είναι ειδική, ορισμένη και συγκεκριμένη και όχι γενική, αφηρημένη και αόριστη, να αναφέρεται ρητώς σε διαγωνισμούς που είναι σε εξέλιξη, ή σε νέους διαγωνισμούς, να ορίζει συγκεκριμένα τον φορέα που μπορεί να τους διενεργήσει και το χρονικό πλαίσιο εντός του οποίου μπορούν να διενεργηθούν οι διαγωνισμοί αυτοί. Οι εν λόγω προϋποθέσεις της ειδικής εξουσιοδότησης στην προκειμένη περίπτωση δεν υφίστανται και ως αναγκαίο επακόλουθο τούτων η με αριθ. 11/2/31-8-2011 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., εστερείτο νομίμου ερείσματος να παράσχει εξουσιοδότηση προς το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, προκειμένου αυτό να ολοκληρώσει διαγωνισμούς που είναι σε εξέλιξη και αφορούν τη λειτουργία του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.


ΝΣΚ/197/2015

Ανάθεση καθηκόντων Αναπληρωτή Προϊσταμένου του Τμήματος Γραμματείας της Υποδιοικητή ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Β. Τ. στον Ο.Χ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Δεν δύναται να οριστεί σε κενή οργανική θέση ως Αναπληρωτής Προϊστάμενος στο Τμήμα Γραμματείας Υποδιοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ Δ/0 και με βαθμό Δ΄, επειδή πρέπει να τηρηθεί το προβάδισμα των βαθμών και στην αρμόδια Διεύθυνση Γραμματείας της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ υπηρετούν υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ με βαθμό ανώτερο του Δ΄, δηλαδή τρεις (3) υπάλληλοι κατηγορίας ΠΕ και με Β΄ βαθμό. 2) Δεν είναι δυνατή η ανάθεση καθηκόντων Αναπληρωτή Προϊσταμένου του Τμήματος Γραμματείας της Υποδιοικητή ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Β. Τ. στον Ο.Χ., ο οποίος έχει βαθμό Δ2 κατηγορίας ΠΕ, κατά τα ανωτέρω υπό στοιχ. 1 προαναφερθέντα. 3) Είναι όμως δυνατή η ανάθεση καθηκόντων Αναπληρωτή Προϊσταμένου, σε υπάλληλο κατηγορίας ΠΕ και με Β΄ βαθμό και μάλιστα σε εκείνον που έχει περισσότερο χρόνο στο βαθμό αυτό, από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Γραμματείας της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. 4) Αρμόδιο καθ’ ύλην όργανο για την τοποθέτηση υπαλλήλου ως Αναπληρωτή Προϊσταμένου ήταν και είναι ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Γραμματείας της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ενώ είναι καθ’ ύλην αναρμόδια όργανα προς το σκοπό αυτό ο Διοικητής του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και η Υποδιοικητής του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Β.Τ. 5) Θα προσμετρηθεί ως προϋπηρεσία για την υπηρεσιακή εξέλιξη του Ο.Χ. ο χρόνος άσκησης των καθηκόντων του, ως Αναπληρωτής Προϊστάμενος Τμήματος, από 24-12-2014, βάσει του ουσιαστικού και όχι του τυπικού κριτηρίου, επειδή του ανατέθηκαν εν τοις πράγμασι (de facto) συγκεκριμένα καθήκοντα Αναπληρωτή Προϊσταμένου, τα οποία αποδεικνύονται ανεπιφύλακτα από διοικητικά έγγραφα που υπάρχουν στον Υπηρεσιακό του φάκελο, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι δεν έλαβε χώρα νομότυπα η ανάθεση των καθηκόντων του αυτών από την Υποδιοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η πράξη της οποίας δεν ήταν αιτιολογημένη και δεν υπήρξε κρίση Υπηρεσιακού Συμβουλίου, αλλά και σε κάθε περίπτωση δεν συνέτρεχαν για την ανάθεση των καθηκόντων αυτών οι νόμιμες προς τούτο προϋποθέσεις και ο Ο.Χ. δικαιούται περαιτέρω το προβλεπόμενο για τη θέση Αναπληρωτή Προϊσταμένου επίδομα από την έναρξη της αναπλήρωσης. ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/170/2011

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ – Διαγωνισμός προσλήψεως – Προθεσμία – Εφαρμογή σχετικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Είναι νόμιμη η πρόσληψη των επιτυχόντων (των κατηγοριών ΤΕ Οικονομικών και ΔΕ Οικονομικών) του εν λόγω διαγωνισμού σε θέσεις επίσης μόνιμου προσωπικού αντίστοιχης ειδικότητας του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, κατ εφαρμογή των συνταγματικών διατάξεων (άρθρο 103 Σ), των διατάξεων του άρθρου 12 παρ.3 του Ν 3899/2010, και των αντίστοιχων διατάξεων του Οργανισμού του Ιδρύματος, διότι, κατ ουσίαν, πρόκειται για κατάταξη σε «τακτικές» (οργανικές) νομοθετημένες θέσεις που πληρούν πάγια και διαρκή και μάλιστα λειτουργική και όχι πρόσκαιρη ανάγκη, η δε πρόσληψή τους ακολουθεί υποχρεωτικά τους όρους, το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο της κατηγορίας ΔΕ ή ΤΕ αντίστοιχα, του εν λόγω Ιδρύματος. Β) Το δε ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εξετάζοντας τις εκπρόθεσμες αιτήσεις των ως άνω επιτυχόντων, οφείλει, κατ αρχήν, να απορρίψει εκείνες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου για αναστολή της προθεσμίας υποβολής τους, εκτός εάν οι ενδιαφερόμενοι αποδείξουν προσηκόντως και αξιολογηθεί και εκτιμηθεί αναλόγως από τον αρμόδιο Φορέα Υποδοχής, ότι στο πρόσωπό τους συνέτρεχαν όντως λόγοι ανωτέρας βίας, ανεξαρτήτως του ότι, το εν λόγω Ίδρυμα, σταθμίζοντας τις άμεσες και επείγουσες ανάγκες του σε προσωπικό των εν λόγω ειδικοτήτων, παρατείνει, κατόπιν νομοθετικής εξουσιοδότησης, με νεότερη διάταξη, την ανωτέρω αποκλειστική προθεσμία υποβολής των εν λόγω αιτήσεων πρόσληψης. (ομοφ.)


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)145/2014

Υπερωρίες.(....)Με δεδομένα τα πραγματικά αυτά περιστατικά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι αποφάσεις ανάληψης της δαπάνης των υπερωριών μηνός Απριλίου 2014 αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο τον επόμενο ημερολογιακό μήνα, επομένως, δεν ίσχυαν κατά το χρόνο που πραγματοποιήθηκαν οι κρίσιμες υπερωρίες. Ως εκ τούτου, η δαπάνη αυτή δεν είναι κανονική, αφού πραγματοποιήθηκε χωρίς να έχει δεσμευθεί η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, κατά παράβαση των άρθρων 21 του ν. 2362/1995 και 2 παρ. 2 του π.δ/τος 113/2010. Ομοίως, η απόφαση συγκρότησης του συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης, αναρτήθηκε στο διαδίκτυο μετά την πραγματοποίηση των υπερωριών, συνεπώς, η κρίσιμη υπερωριακή εργασία παρασχέθηκε από προσωπικό που δεν είχε νομίμως ορισθεί προς τούτο, και για το λόγο αυτόν η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, οι δε περί του αντιθέτου ισχυρισμοί της εκδούσας το χρηματικό ένταλμα Υπηρεσίας πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/165/2018

Εκτέλεση του συγχρηματοδοτούμενου, από  το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, έργου "Καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής και εισφοροαποφυγής στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ" (ήδη Ε.Φ.Κ.Α.), Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι το αντικείμενο του ελεγχόμενου διαγωνισμού φέρει εξειδικευμένο χαρακτήρα και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που δικαιολογούν την αναλογική εφαρμογή της παρ. 4 του άρ. 38 του π.δ. 118/2007 και καθιστούν επιτρεπτή τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής διεξαγωγής αυτού. Ειδικότερα, το αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών πληροφορικής, όπως αυτό προκύπτει από την απόφαση ένταξης της σχετικής Πράξης στο συγχρηματοδοτούμενο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, τη διακήρυξη, τις τεθείσες τεχνικές προδιαγραφές (πίνακας συμμόρφωσης C.4.5.1.), τα κριτήρια ποιοτικής επιλογής των υποψηφίων φορέων (άρθρο Β.2.6.), τα κριτήρια τεχνικής αξιολόγησης και βαθμολόγησης των τεχνικών προσφορών των διαγωνιζομένων (άρθρο Β4.1.4.), τις γενικές απαιτήσεις του νέου πληροφοριακού συστήματος, των ενοτήτων αυτού (άρθρα Α3.3.4. και Α3.3.5.) και τη μεθοδολογία υλοποίησης του έργου (άρθρο Α4), απαιτεί (το αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών) συναφή εμπειρία και ειδική γνώση των δεδομένων του προκηρυχθέντος έργου, το οποίο είναι σύγχρονο ως προς την αρχιτεκτονική του, το δε ζητούμενο τεχνολογικό και λειτουργικό μοντέλο είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένο. Τούτο διότι, χαρακτηρίζεται από μεγάλο εύρος τόσο σε ποιοτικό επίπεδο, λόγω της ανάγκης εξαγωγής πληροφοριών και από άλλους, εκτός ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ήδη Ε.Φ.Κ.Α.), φορείς, που χρήζουν ανάλυσης με ειδικά εργαλεία, μορφοποίησης και συντονισμού για τους χρήστες, όσο και σε ποσοτικό επίπεδο, λόγω του μεγάλου εύρους των πληροφοριών, των ζητούμενων ελέγχων και των εκτεταμένων διασταυρώσεων, ενώ χαρακτηρίζεται και από ιδιαίτερη βαρύτητα ως προς τους στόχους του, αφού αποβλέπει στη δραστική μείωση της εισφοροδιαφυγής και εισφοροαποφυγής και την αύξηση των εσόδων του Φορέα μέσω των αποτελεσματικών ελέγχων σε ασφαλισμένους και εργοδότες. Περαιτέρω, τόσο από τις δοθείσες διευκρινίσεις προς τους ενδιαφερόμενους να συμμετάσχουν φορείς, όσο και από συνταχθέντα πρακτικά αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, αλλά και τις εισηγήσεις αναφορικά με τις ασκηθείσες προδικαστικές προσφυγές των υποψηφίων, προκύπτει ότι μόνο μία εξειδικευμένη σε θέματα πληροφορικής επιτροπή θα μπορούσε να φέρει με επιτυχία εις πέρας τη διαγωνιστική διαδικασία. Επομένως, τα ιδιαίτερα αυτά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον επίμαχο διαγωνισμό δικαιολογούν τη συγκρότηση της Έκτακτης Ειδικής Επιτροπής  διεξαγωγής του, αποτελούμενης από μέλη που προέρχονται από το χώρο της πληροφορικής και έχουν αποδεδειγμένα ειδικές γνώσεις και εγνωσμένη εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο (βλ. σχετικά βιογραφικά), προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη επιλογή αναδόχου και η αποτελεσματική υλοποίηση του εν λόγω κρίσιμου για την οικονομία της χώρας έργου. Συνεπώς, κατά τον κρίσιμο χρόνο συγκρότησης της ως άνω Επιτροπής συνέτρεχαν, κατά την κρίση του Κλιμακίου, οι εκ του νόμου απαιτούμενες ουσιαστικές προϋποθέσεις για τη συγκρότησή της, αποτελούμενης από στελέχη εξειδικευμένα και επιλεγμένα βάσει των ειδικών απαιτήσεων του συγκεκριμένου έργου, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα. Ως εκ τούτου, η οικεία απόφαση συγκρότησης της ορισθείσας επιτροπής αξιολόγησης παρίσταται αιτιολογημένη και ο σχετικός λόγος διαφωνίας είναι αβάσιμος και απορριπτέος. Περαιτέρω όμως, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον η συγκρότηση της ως άνω Επιτροπής πάσχει, εκ του λόγου ότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, δεν προηγήθηκε της σχετικής απόφασης του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ΑΠ Ο24/5/19.6.2014) η απαιτούμενη από τις κρίσιμες ως άνω διατάξεις (σκέψη ΙΙ) έγκριση του τότε εποπτεύοντος Υπουργού Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, γεγονός άλλωστε που συνομολογεί και ο Ε.Φ.Κ.Α.. Όμως το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως ότι α) η αρμόδια Διεύθυνση Γραμματείας του πρώην ΙΚΑ-ΕΤΑΜ πριν τη συγκρότηση της Επιτροπής αυτής ζήτησε εγκαίρως με έγγραφό της την έγκριση του αρμόδιου Υπουργού τονίζοντας τον επείγοντα χαρακτήρα της έκδοσής της λόγω της ορισθείσας ημερομηνίας διενέργειας του διαγωνισμού, β) η ίδια ως άνω Διεύθυνση κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του διαγωνισμού επανήλθε δύο φορές με έγγραφά της αιτουμένη και πάλι την έκδοση της σχετικής έγκρισης, χωρίς όμως τούτο να καταστεί εφικτό και γ) ο εν λόγω διαγωνισμός ήταν, εν πάση περιπτώσει, σε γνώση του αρμόδιου Υπουργείου, δοθέντος του ότι οι υπηρεσίες του μερίμνησαν για την ένταξη της Πράξης στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της νέας προγραμματικής περιόδου 2014-2020, κρίνει ότι στην προκειμένη περίπτωση τα αρμόδια όργανα του Ε.Φ.Κ.Α., αφού εξήντλησον  τις επιβαλλόμενες διοικητικές ενέργειες για τη λήψη της επίμαχης έγκρισης συγγνωστώς και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων υπέλαβαν ότι μπορούσαν να ακολουθήσουν τη διαδικασία της συγκρότησης του ως άνω συλλογικού οργάνου χωρίς την προηγούμενη έγκριση του αρμοδίου Υπουργού.