ΥΠΑΠΚΠ/14017/2009
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Α34/270/2007
Χορήγηση νέας προθεσμίας για αναγνώριση του χρόνου παραμονής εκτός Υπηρεσίας επαναπροσληφθέντων με τις διατάξεις του αρ. 25 του ν.2190/94
ΙΚΑ/Α34/270/9/2015
Χορήγηση νέας προθεσμίας ενός έτους για αναγνώριση του εκτός υπηρεσίας χρόνου επαναπροσληφθέντων με τις διατάξεις των παρ.7 του άρθρου 25 του Ν.2190/94, 25 του άρθρου 14 του Ν.2266/94 και 4 του άρθρου 3 του Ν.2349/95(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: 34)(ΑΔΑ:7ΣΧ64691ΩΓ-ΞΒ6)
ΕΛ.Συν.Κλ.Τμ.1/293/2016
Αποζημίωση λόγω συνταξιοδότησης:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην υπό στοιχ. ΙΙ. νομική σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, συνυπολογίστηκε για τον καθορισμό του ποσού της αποζημίωσης λόγω συνταξιοδότησης, ως χρόνος υπηρεσίας της ως άνω υπαλλήλου και ο χρόνος κατά τον οποίο αυτή παρέμεινε εκτός υπηρεσίας, χωρίς η κρίση αυτή να διαφοροποιείται εκ του γεγονότος ότι ο χρόνος αυτός αναγνωρίστηκε για την υπηρεσιακή της εξέλιξη ή ως συντάξιμος, κατόπιν καταβολής εισφορών. Και τούτο, διότι οι προβλεπόμενες στις ειδικές ρυθμίσεις των παραγράφων 6 και 7 του άρθρου 25 του ν. 2190/1994 δυνατότητες αναγνώρισης του χρόνου αυτού αποκλειστικά για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας του υπαλλήλου ή ως συνταξίμου δεν μπορεί να εκληφθούν ως εισάγουσες κανόνα εμπεριέχοντα και τη δυνατότητα υπολογισμού χρόνου εκτός υπηρεσίας για την καταβολή του εν λόγω, προνοιακού χαρακτήρα, βοηθήματος, σε κάθε δε περίπτωση, ο χρόνος αυτός δεν συνιστά πράγματι παρασχεθείσα υπηρεσία, κατά την πρόβλεψη του ν. 3518/2006, για τον υπολογισμό του ύψους του εν λόγω βοηθήματος
ΝΣΚ/163/2003
Εξαγορά του επί συμβάσει και του εκτός υπηρεσίας χρόνου στην ασφάλιση του Τ.Π.Δ.Υ. από απολυθέντες επί συμβάσει υπαλλήλους, που επανήλθαν στην υπηρεσία του Δημοσίου (άρθρο 25 παρ.7 Ν 2190/1994).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι ως άνω υπάλληλοι έχουν δυνατότητα αναγνώρισης με εξαγορά του επί συμβάσει και του εκτός υπηρεσίας χρόνου στην ασφάλιση του Τ.Π.Δ.Υ. για εφάπαξ βοήθημα υπό τις εξής προϋποθέσεις: α) εφόσον έχει αναγνωρισθεί ο χρόνος αυτός ως συντάξιμος, β) το προσωπικό των υπηρεσιών στις οποίες υπηρετούσαν ως επί συμβάσει υπάλληλοι υπάγεται στην ασφάλιση του Τ.Π.Δ.Υ., γ) ο εκτός υπηρεσίας χρόνος να μη συμπίπτει με χρόνο ασφάλισης που διανύθηκε σε οποιονδήποτε άλλο ασφαλιστικό φορέα και δ) να μην έχει παρέλθει η προβλεπομένη από την νομοθεσία του Ταμείου τασσομένη προθεσμία για την υποβολή της αίτησης. Την αυτή δυνατότητα αναγνώρισης έχουν και μετά την 1.1.1983 προσληφθέντες υπάλληλοι, για τους οποίους ο επί συμβάσει χρόνος προσμετράται στον συντάξιμο χρόνο του Δημοσίου, εφ’ όσον τα πρόσωπα αυτά πληρούν επίσης όλες τις ανωτέρω προϋποθέσεις.
ΝΣΚ/128/2020
α) Εάν η υπ’ αριθμ. 1000.0/51304/2019/04-07-2019 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εμπίπτει στις απαγορευτικές διατάξεις του άρθρου 28 του ν. 2190/1994 ως πράξη που επιφέρει υπηρεσιακή μεταβολή και ως εκ τούτου καταργείται αυτοδικαίως. β) Εάν η αναφερόμενη στις διατάξεις της παραγράφου 3α του άρθρου 31 του ν. 4256/2014, όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 268 του ν. 4555/2018, «αναγνώριση του χρόνου πραγματικής θαλάσσιας υπηρεσίας» δύναται να αφορά στην αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη.(...)α) Η υπ’ αριθμ. 1000.0/51304/2019/04-07-2019 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δεν αποτελεί πράξη που απαγορεύεται σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 28 του ν.2190/1994 (ομόφωνα). β) Η αναφερόμενη στην παράγραφο 3 του άρθρου 268 του ν. 4555/2018 «αναγνώριση του χρόνου πραγματικής θαλάσσιας υπηρεσίας» δεν αφορά αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη (κατά πλειοψηφία).
ΕΣ/Τ4/173/2003
Δημοσίευση ανακοίνωσης που περιλαμβάνει στοιχεία πέραν των οριζομένων ως υποχρεωτικών στο άρθρο 21 παρ.9 του Ν.2190/1994.
ΔΙΠΠ/Φ.ΑΣ.5/οικ.23483/2004
Aναπροσαρμογή των παραβόλων υποβολής αίτησης και ένστασης που προβλέπονται από τις διατάξεις του N. 2190/1994, όπως ισχύει.
ΝΣΚ/419/2006
Υποχρέωση ή μη καταβολής, από τη Βουλή των Ελλήνων, εργοδοτικών εισφορών στο Τ.Σ.Α.Υ., για τους γιατρούς που απασχολεί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αρίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Βουλή των Ελλήνων υποχρεούται να καταβάλλει εργοδοτικές εισφορές του κλάδου ασθενείας στο Τ.Σ.Α.Υ. για τους γιατρούς που απασχολούνται σ’ αυτήν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου και για τους οποίους επιτρέπεται, από τη σύμβαση εργασίας τους, να διατηρούν ιδιωτικό ιατρείο.
IKA/Α23/263/3/1992
ΘΕΜΑ: "Συνέχιση της ασφάλισης στο ΙΚΑ κατά το χρόνο αποχής των μισθωτών από την εργασία τους για λόγους ασθένειας. Υπολογισμός εισφορών .Υπόχρεος καταβολής" ΕΓΚ/68/1992
ΝΣΚ/22/2000
ΙΚΑ. Υπόχρεος καταβολής εισφορών ΙΚΑ για οικοδομικές εργασίες επικαρπωτή σε ακίνητο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Α.Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Ηλιάκης, Νομικός Σύμβουλος Εφόσον ο επικαρπωτής ακινήτου κατασκευάσει επ αυτού πτηνοτροφείο και δη για λογαριασμό του προς άσκηση των επ αυτού δικαιωμάτων του εκ της επικαρπίας, είναι υπόχρεος για την καταβολή των εισφορών του ΙΚΑ, που βαρύνουν τον "κύριο του έργου" εργοδότη.
