ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/47426/6888/2018
Τύπος: Αποφάσεις
Τροποποίηση της αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/27623/1752/25.4.2018 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Καθορισμός του τρόπου, των όρων, των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και των τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή των τοπογραφικών διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων γεωμετρικών μεταβολών στη βάση δεδομένων του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Έναρξη ισχύος των υποχρεώσεων και των συνεπειών των παραγράφων 1 και 3 του άρθρου 40 του ν. 4409/2016 (Α΄ 136)» (Β΄ 2216).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/27623/1752/2018
Καθορισμός του τρόπου, των όρων, των προϋποθέσεων, της διαδικασίας και των τεχνικών προδιαγραφών για την ηλεκτρονική υποβολή των τοπογραφικών διαγραμμάτων και των διαγραμμάτων γεωμετρικών μεταβολών στη βάση δεδομένων του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) με την επωνυμία «Ελληνικό Κτηματολόγιο» - Έναρξη ισχύος των υποχρεώσεων και των συνεπειών των παραγράφων 1 και 3 του άρθρου 40 του ν. 4409/2016 (Α΄ 136).
ΥΠΕΝ/ΔΝΕΠ/110243/4885/2019
Καθορισμός της μορφής και του περιεχομένου του Τοπογραφικού Διαγράμματος Γεωμετρικών Μεταβολών που προσαρτάται σε δικόγραφα του ν. 2664/1998 (Α' 275) ενώπιον Δικαστηρίων που επιφέρουν μεταβολές στα κτηματολογικά διαγράμματα - Δήλωση συντάκτη Μηχανικού - Έναρξη ισχύος υποχρεώσεων και συνεπειών.
ΥΠΕΝ/Δ ΥΔ Ρ/38979/1154/2022
Καθορισμός πηγών χρηματοοικονομικών πόρων για την εκτέλεση των καθηκόντων της αρμόδιας αρχής του ν. 4409/2016.
25693/2013
Έγκριση Κανονισμού Προεκτιμώμενων Αμοιβών της «Κτηματολόγιο Α.Ε.» για μελέτες προσαρμογής κτηματολογικών διαγραμμάτων λόγω επαναπροσδιορισμού της θέσης και των ορίων των γεωτεμαχίων.
ΝΣΚ/451/2010
Δικαίωμα σύνταξης των εις το ερώτημα αναφερόμενων τοπογραφικών διαγραμμάτων έχουν: α) Οι αγρονόμοι τοπογράφοι μηχανικοί και οι πολιτικοί μηχανικοί των ΑΕΙ και β) Οι πολιτικοί υπομηχανικοί, υπό τους περιορισμούς που θέτει το Β.Δ/γμα 769/1972.
ΥΠΕΝ/Δ ΥΔ Ρ/49550/1405/2022
Διαδικασία για την ουσιαστική συμμετοχή σε τριμερή διαβούλευση μεταξύ της Αρμόδιας Αρχής, των διαχειριστών και των ιδιοκτητών Μη Παραγωγικών Εγκαταστάσεων, και των εκπροσώπων των εργαζομένων με αντικείμενο τον καθορισμό προτύπων και πολιτικών για την πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων κατ’ εφαρμογήν της παρ. 8 του άρθρου 6 του ν. 4409/2016 (Α’ 136).
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/90/2014
. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά σε εκπόνηση τοπογραφικών διαγραμμάτων κατά παραδοχή του πρώτου λόγου διαφωνίας είναι μη νόμιμη, καθόσον πρόκειται για παροχή υπηρεσίας, που σαφώς δεν εμπίπτει στις περιοριστικά αναφερόμενες δαπάνες που χρηματοδοτούνται νομίμως από τον προϋπολογισμό δημοσίων επενδύσεων (Σ.Α.Τ.Α.). Και τούτο, διότι η σύνταξη των εν λόγω τοπογραφικών αποτυπώσεων, όπως προκύπτει από την τεχνική περιγραφή των εργασιών αυτών, δεν αφορά στην κατασκευή συγκεκριμένων, σαφώς προσδιορισμένων, έργων υποδομής που έχει προγραμματίσει να εκτελέσει ο δήμος, αλλά οι αποτυπώσεις αυτές ανάγονται σε ένα προγενέστερο στάδιο προπαρασκευαστικών εργασιών, οι οποίες δεν συνδέονται ακόμη με την υλοποίηση συγκεκριμένων έργων. Εξάλλου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη και για το δεύτερο λόγο διαφωνίας δοθέντος ότι ο φερόμενος ως δικαιούχος του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος δεν έχει δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικών διαγραμμάτων. Και τούτο, διότι οι προβλέπουσες τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων της σχολής του Τ.Ε.Ι. της ειδικότητάς του (πολιτικοί μηχανικοί έργων υποδομής) διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 1 του π.δ. 318/1994 ακυρώθηκαν από το Συμβούλιο της Επικρατείας ενώ δεν έχει εκδοθεί ακόμη το απαιτούμενο, σε εκτέλεση της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 7 του Συντάγματος, προεδρικό διάταγμα, με το οποίο να καθορίζονται κατά τρόπο ειδικό και συγκεκριμένο τα είδη των επαγγελματικών πράξεων που δύνανται να ασκούν οι εν λόγω πτυχιούχοι Τ.Ε.Ι..
ΠΟΛ 1086/2011
Οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 και 4 του ν.2523/1997 στην περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής δήλωσης μεταβολών – μετάταξης, περιοδικής και εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.ΠΑ. από υποκείμενους στο φόρο που εντάχθηκαν στο κανονικό καθεστώς Φ.Π.Α. με τις διατάξεις των παραγράφων 3, 4 του άρθρου 62 του ν. 3842/2010
ΕλΣυν/Τμ.7/238/2011
Απεθείας ανάθεση μελετών.Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα αναπτύχθηκαν στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, η εκπόνηση των ως άνω 9 τοπογραφικών διαγραμμάτων μη νομίμως ανατέθηκε απευθείας επιμερισμένη στους ως άνω δύο μελετητές, δοθέντος ότι: α) οι ανατεθείσες εργασίες είναι πανομοιότυπες και ανήκουν στην ίδια κατηγορία μελετών, β) η ανάθεσή τους έγινε από την ίδια αρχή σε μελετητές της ίδιας ειδικότητας, γ) οι αποφάσεις ανάθεσής τους ελήφθησαν ταυτόχρονα, όπως και ταυτόχρονα υπεγράφησαν τα οικεία συμφωνητικά ανάθεσής τους, δ) τα αποτυπωθέντα Ο.Τ. εντάσσονται στην ενιαία εδαφική περιφέρεια του Δήμου ..., ο οποίος δεν διαιρείται περαιτέρω σε δημοτικά διαμερίσματα, στ) υφίσταται ταυτότητα του σκοπού για τον οποίο ανατέθηκαν, ήτοι η τροποποίηση της χρήσης των υπό αποτύπωση Ο.Τ., ασχέτως εάν οι αποτυπώσεις αυτές χρησιμοποιηθούν μεταγενέστερα κατά τη δημοπράτηση των έργων κοινής ωφέλειας, όπως αλυσιτελώς προβάλλει εν προκειμένω ο Δήμος υποστηρίζοντας τη νομιμότητα της κατάτμησή τους, ζ) η προϋπολογιζόμενη δαπάνη όλων των αποτυπώσεων, ανερχόμενη (χωρίς συνυπολογισμό του αναλογούντος Φ.Π.Α). στο ποσό των 23.041,00 ευρώ, υπερβαίνει το τιθέμενο από τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 209 του ν. 3463/2006, όριο μέχρι του οποίου επιτρέπεται η απ΄ευθείας ανάθεση, που στη συγκεκριμένη περίπτωση ανέρχεται στο ποσό των 11.423,00 ευρώ χωρίς τον αναλογούντα Φ.Π.Α. ήτοι στο 30% του ποσού των 38.078,00 ευρώ που αντιστοιχεί στην αμοιβή του πτυχίου Α της κατηγορίας 16 σύμφωνα με την Δ15/οικ/19263/2009 απόφαση του Υπουργού, η οποία ίσχυε κατά τον κρίσιμο χρόνο ανάληψης των επίμαχων δαπανών.