ΥΠΕΣ/30028/2011
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
30028/2011
ΘΕΜΑ: Κατάταξη προσωπικού, επιλογή προϊσταμένων και θέματα Διαχειριστικών Αρχών των τέως κρατικών Περιφερειών στις αιρετές Περιφέρειες από 1-7-2011
372/1709/1999
«Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σχετικών με θέματα κρατικών αυτοκινήτων και επικοινωνιών στις Περιφέρειες» .
372/1709/1999
«Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σχετικών με θέματα κρατικών αυτοκινήτων και επικοινωνιών στις Περιφέρειες» .
372/1709/1999
«Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σχετικών με θέματα κρατικών αυτοκινήτων και επικοινωνιών στις Περιφέρειες» .
372/1709/1999
«Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σχετικών με θέματα κρατικών αυτοκινήτων και επικοινωνιών στις Περιφέρειες» . (Εγκριση εγκατάστασης τηλεφωνικών συνδέσεων)
7270/2012
Αριθμ. Εγκυκλίου: 5 ΘΕΜΑ: Παράταση των συμβάσεων μεταφοράς μαθητών των Περιφερειών από 29-2-2012 έως και 30-6-2012 σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης των διαγωνισμών από τους οικείους δήμους.(βλ.και άρθρο 34 του ν.4053/2012-ΦΕΚ 44/Α/7.3.2012 "Άρθρο 34 Οι συμβάσεις που έχουν συνάψει οι περιφέρειες για τη μεταφορά μαθητών και παρατάθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 70 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180) παρατείνονται έως την 30ή Ιουνίου 2012."
ΔΔΑΔ Γ 1034581 ΕΞ 2022
Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Διεύθυνσης/ Υποδιεύθυνσης Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Τ.) Α΄ και Α΄- Β΄ Τάξης των Περιφερειών Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ΑΔΑ:ΨΠΟΞ46ΜΠ3Ζ-4ΩΖ
ΝΣΚ/305/2013
Επιλογή και τοποθέτηση σε θέσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων της Βουλής των Ελλήνων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 10 παρ.5 του Ν. 4024/2011, που ορίζουν κατάταξη υπαλλήλων σε ανώτερο βαθμό λόγω επιλογής και τοποθέτησης σε θέσεις προϊσταμένων, δεν εμπίπτουν οι περιπτώσεις επιλογής και τοποθέτησης: Α) προϊσταμένων επιπέδου Διεύθυνσης ή Γενικής Διεύθυνσης και Β) προϊσταμένων, χωρίς κρίση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου: α) των Γραφείων, που αναφέρονται στην παρ.7 του άρθρου 82 του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄) και β) των Διευθύνσεων που προβλέπονται από τους Ειδικούς Κανονισμούς της Βουλής.
ΝΣΚ/86/2018
Αντικατάσταση, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του «Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης» (Ε.Φ.Κ.Α.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η παραπομπή μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Ε.Φ.Κ.Α., με Βούλευμα, στο ακροατήριο του Τριμ. Πλημ/κείου Αθηνών, με την κατηγορία ότι ως μέλη, στο παρελθόν, του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του τέως Ι.Κ.Α., το οποίο ήταν αρμόδιο για την επιλογή των υποψηφίων για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων Διευθύνσεων-Υποδιευθύνσεων του τέως Ι.Κ.Α., ενεργώντας από κοινού και τελώντας σε κοινό δόλο παρέβησαν τα καθήκοντα της υπηρεσίας τους με σκοπό να ωφελήσουν και να βλάψουν άλλον, συνιστά σοβαρό υπηρεσιακό λόγο αντικατάστασής τους, διότι εύλογα δημιουργούνται αμφιβολίες σχετικά με την ορθή άσκηση των συναφών καθηκόντων, τα οποία τώρα έχουν, ως μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Ε.Φ.Κ.Α.. (ομόφ.)
ΣΤΕ 2817/2017
Οργανισμός Περιφέρειας...:Επειδή με την παράγραφο 7 του άρθρου 241 του ν. 3852/2010, η οποία πρέπει να ερμηνευθεί σύμφωνα με τον σκοπό του νόμου και τις πάγιες ρυθμίσεις των παραγράφων 1 έως 6 του ίδιου άρθρου, παρέχεται εξουσιοδότηση για την θέσπιση του αρχικού οργανισμού των περιφερειών, ο οποίος, αν και η εξουσιοδοτική διάταξη αναφέρεται σε «πρότυπο εσωτερικό οργανισμό», μπορεί, κατά την αληθή της έννοια, να θεσπισθεί είτε ως «πρότυπος», δηλαδή κοινός για το σύνολο των περιφερειών είτε αυτοτελώς για κάθε περιφέρεια με την αυτή, κατά βάση, για όλες τις περιφέρειες δομή και διάρθρωση.. Εξ άλλου κατά την έννοια της εξουσιοδοτικής διατάξεως του άρθρου 241 παράγραφοι 1 και 7 του ν. 3852/2010, στον οργανισμό οργάνωσης και λειτουργίας των περιφερειών προσδιορίζεται ανάλογα με το αντικείμενο των συγκεκριμένων οργανικών μονάδων και την ειδικότητα του κλάδου από ποιες κατηγορίες και από ποιους κλάδους κάθε κατηγορίας προέρχονται οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων κάθε υπηρεσίας, χωρίς να είναι υποχρεωτικό να προβλεφθεί ότι οι προϊστάμενοι προέρχονται από όλες τις κατηγορίες ή από όλους τους κλάδους κάθε κατηγορίας ..Περαιτέρω κατά την έννοια των συνταγματικών αρχών της ισότητας, της αξιοκρατίας και της κατοχυρούμενης στο άρθρο 103 του Συντάγματος αρχής της ορθολογικής οργανώσεως της Δημόσιας Διοικήσεως (ΣτΕ 16, 15/2015 Ολομέλεια) καθώς και των προαναφερθεισών διατάξεων και ιδίως του άρθρου 97 του κώδικα κατάστασης δημόσιων πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων και υπαλλήλων ν.π.δ.δ. και της προμνησθείσας νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως του ν. 3852/2010, το καθοριζόμενο προβάδισμα των κατηγοριών των υπαλλήλων παύει να ισχύει μόνον στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι οργανικές διατάξεις βάσει του αντικειμένου των συγκεκριμένων οργανικών μονάδων και την ειδικότητα του κλάδου των υπαλλήλων προβλέπουν την τοποθέτηση ως προϊσταμένου οργανικής μονάδας υπαλλήλου που έπεται κατά το προβάδισμα και όχι αδιακρίτως για όλες τις σχετικές οργανικές μονάδες.(..)Επειδή σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, ο προσβαλλόμενος οργανισμός παρανόμως προβλέπει την επιλογή διαζευκτικώς υπαλλήλων διαφορετικής κατηγορίας (ΠΕ ή TE) ως προϊσταμένων σε όλες τις αναφερθείσες οργανικές μονάδες (Διευθύνσεις και Τμήματα), καταργώντας αδιακρίτως το θεσπιζόμενο προβάδισμα με το άρθρο 97 του κώδικα κατάστασης δημόσιων πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων και υπαλλήλων ν.π.δ.δ...Δέχεται την κρινόμενη αίτηση και ακυρώνει το π.δ. 149/2010 (A' 242/27.12.2010) ως προς τις προσβαλλόμενες διατάξεις του (άρθρο 39 παράγραφοι 1 έως 5, 13 έως 17 και 21 και άρθρο 40 παράγραφοι 1 έως 8, 10, 12 έως 16, 42 έως 45, 49 έως 51, 55 έως 58, 67 και 70), σύμφωνα με το σκεπτικό.