ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) 1418/2007
Τύπος: Οδηγίες - Κανονισμοί Ε.E.
Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1418/2007 της Επιτροπής, της 29ης Νοεμβρίου 2007 , σχετικά με την εξαγωγή για αξιοποίηση ορισμένων αποβλήτων που περιέχονται στο παράρτημα ΙΙΙ ή ΙΙΙΑ του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1013/2006 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου προς ορισμένες χώρες στις οποίες δεν εφαρμόζεται η απόφαση του ΟΟΣΑ για τον έλεγχο των διασυνοριακών διακινήσεων αποβλήτων (Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1013/2006
Κανονισμός (EK) αριθ. 1013/2006 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Ιουνίου 2006 , για τις μεταφορές αποβλήτων.
2007/815/ΕΚ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 29ης Νοεμβρίου 2007 για την εφαρμογή της απόφασης αριθ. 573/2007/ΕΚτου Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τη θέσπιση στρατηγικών κατευθυντηρίων γραμμών για την περίοδο 2008-2013 [κοινοποιηθείσα υπό τον αριθμό Ε(2007) 5738]
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ)2013/1316
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) αριθ. 1316/2013 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 11ης Δεκεμβρίου 2013 για τη σύσταση της διευκόλυνσης «Συνδέοντας την Ευρώπη», την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 913/2010 και την κατάργηση των κανονισμών (ΕΚ) αριθ. 680/2007 και (ΕΚ) αριθ. 67/2010 (Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ)
Αριθμ. Η.Π. 48416/2037/Ε.103/2011
Μέτρα και όροι για την αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα σε γεωλογικούς σχηματισμούς-Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 29457/1511/2005 (B΄ 992) κοινής υπουργικής απόφασης, του Π.Δ. 51/2007 (Α΄ 54) και του Π.Δ. 148/2009 (Α΄ 190), σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 2009/31/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2009 «σχετικά με την αποθήκευση διοξειδίου του άνθρα¬κα σε γεωλογικούς σχηματισμούς και για την τροποποίηση της οδηγίας 85/337/ΕΟΚ του Συμβουλίου, των οδηγιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 200/60/ΕΚ, 2001/80/ΕΚ, 2004/35/ΕΚ και 2008/1/ ΕΚ και του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1013/2006.
ΕΣ/Τμ.6/3207/2013
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Μεταφορά και εξαγωγή των παλαιών τεφρών του Αποτεφρωτήρα Επικίνδυνων Ιατρικών Αποβλήτων.Αίτηση ανάκλησης της 74/2013 πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(...)Το Κλιμάκιο με την προσβαλλόμενη πράξη του έκρινε ότι κωλύεται η μεταξύ των αιτούντων υπογραφή σχεδίου σύμβασης με αντικείμενο τη «Μεταφορά και εξαγωγή των παλαιών τεφρών του Αποτεφρωτήρα Επικίνδυνων Ιατρικών Αποβλήτων», σε χρονικό διάστημα οκτώ μηνών, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 700.000,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), για τους εξής λόγους : Α. Κατά παράβαση των αρχών της αυτάρκειας, της εγγύτητας και της οικονομικότητας, με την 143/2012 απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του … επιλέχθηκε η μεταφορά τόσο της καθιζάνουσας όσο και της ιπτάμενης τέφρας στο εξωτερικό, χωρίς ειδική αιτιολογία, από την οποία να προκύπτει η αντικειμενική αδυναμία διάθεσης της καθιζάνουσας τέφρας σε πλησιέστερη εγκατάσταση στην Ελλάδα και απορρίφθηκε αναιτιολόγητα η 6118/2012 ένσταση της εταιρείας ... κατά του σχετικού όρου της διακήρυξης που επιβάλλει αποκλειστικά και μόνο τη μεταφορά της τέφρας στο εξωτερικό. Β. Κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας στο άρθρο 15 της οικείας διακήρυξης προβλέπεται ότι απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η συμμετοχή στο διαγωνισμό ενός οικονομικού φορέα σε περισσότερες από μία συμμετοχές (σχήματα διαγωνιζομένων) προς αποφυγή συμπαιγνιών. Γ. Κατά παράβαση των άρθρων 42 επ. του π.δ. 60/2007 απαιτείται στα άρθρα 21.4 και 26.2 της διακήρυξης τυπική παραλαβή θεωρημένων τευχών του διαγωνισμού από τον … καθώς και, κατόπιν συνεννόησης με την υπηρεσία και προηγούμενου προγραμματισμού, πραγματοποίηση επιτόπιας επίσκεψης στον αποτεφρωτήρα, επί ποινή αποκλεισμού από τη διαγωνιστική διαδικασία, καθόσον ο συγκεκριμένος όρος υπερβαίνει το αναγκαίο για την επίτευξη του στόχου της κατάθεσης αξιόπιστων και σοβαρών προσφορών μέτρο, ο δε απαιτούμενος προηγούμενος προγραμματισμός της επίσκεψης συμπτύσσει τη νόμιμη προθεσμία μεταξύ δημοσιεύσεων και χρόνου υποβολής προσφοράς. Δ. Μη νομίμως αποκλείστηκε από τη συνέχεια του διαγωνισμού η σύμπραξη των εταιρειών «…», η οποία δεν πραγματοποίησε την ως άνω, επί ποινή αποκλεισμού τεθείσα, προηγούμενη επιτόπια επίσκεψη στο χώρο των εγκαταστάσεων του αποτεφρωτήρα. Ε. Κατά παράβαση της αρχής της αμεροληψίας μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του … συμμετείχε στη σύνθεση της Επιτροπής Διαγωνισμού. ΣΤ. Κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 21 παρ. 5 του π.δ/τος 28/1980 η μοναδική παραδεκτά υποβληθείσα προσφορά έγινε δεκτή χωρίς αιτιολογία περί του συμφέροντα και ικανοποιητικού χαρακτήρα αυτής. Ζ. Ο όρος του άρθρου 12 της διακήρυξης περί δυνατότητας προσαύξησης του συμβατικού αντικειμένου παρίσταται αόριστος. Περαιτέρω, μη νομίμως προβλέπεται στα άρθρα 12, 19.3 και 30 της διακήρυξης ότι εν προκειμένω εφαρμόζεται κατ΄ αναλογία η περί δημοσίων έργων νομοθεσία, καθόσον πρόκειται για σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Εξάλλου, ο όρος του άρθρου 3 της ελεγχόμενης σύμβασης περί δυνατότητας παράτασης της χρονικής διάρκειας αυτής δεν περιλαμβάνεται στην οικεία διακήρυξη. Τέλος, ο όρος του άρθρου 12 της ελεγχόμενης σύμβασης περί δυνατότητας τροποποίησης αυτής παρίσταται αόριστος.(,,,)Ανακαλεί την 74/2013 πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(
ΣτΕ/160/2008
Διαγωνισμός για την ανάθεση της εκπονήσεως μελέτης. Αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της αποδοχής της προσφοράς της παρεμβαίνουσας. Με το περιεχόμενο αυτό η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν φαίνεται να παραβιάζει τις σχετικές με τη σύνταξη των οικονομικών προσφορών των διαγωνιζομένων διατάξεις του κανονιστικού πλαισίου του διαγωνισμού, ανερχομένη δε, για την επίδικη κατηγορία μελέτης 1 ή 2, σε 369.477,69 ευρώ (και όχι σε 5834 ευρώ, όπως εσφαλμένως υπολαμβάνει η αιτούσα), δεν παραβιάζει τα οριζόμενα, με το άρθρο 4 της αποφάσεως ΔΜΕΟ/α/οικ/1161/15.7.2005 του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Eργων (ΦΕΚ Β 1064), όρια (κατώτατο και ανώτατο) παραδεκτού των οικονομικών προσφορών. Δεν πιθανολογούνται, συνεπώς, σοβαρώς ως βάσιμοι οι περί του αντιθέτου ισχυρισμοί της αιτούσης εταιρείας, οι οποίοι πρέπει να απορριφθούν, όπως και η αίτηση στο σύνολό της, και να γίνει δεκτή η ασκηθείσα παρέμβαση. Κατά την άποψη, όμως, της Προέδρου, η αίτηση, εισαγομένη ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, είναι απορριπτέα προεχόντως λόγω της ιδιωτικής φύσεως της συμβάσεως στην οποία κατατείνει ο διαγωνισμός. Τούτο δε, εν όψει και της υπ' αριθ. 12/2007 αποφάσεως του Α.Ε.Δ. εκδοθείσης επί αποφατικής συγκρούσεως δικαιοδοσίας, διότι η συμβατική παροχή πάσης φύσεως μελετητικών υπηρεσιών τεχνικού εμπειρογνώμονος στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού της χωροταξίας και της οικιστικής αναπτύξεως, όταν μάλιστα δεν διέπεται από τις διατάξεις περί μελετών του ν. 1418/1984 ή άλλου νόμου εξασφαλίζοντος εξαιρετικό καθεστώς υπέρ του αντισυμβαλλομένου Δημοσίου, είναι συμβατική σχέση του κοινού αστικού δικαίου και απόκειται κατά πάντα, δηλαδή τόσο ως προς την εκτέλεση της συμβάσεως όσο και ως προς την προσυμβατική διαδικασία, στα πολιτικά δικαστήρια. Διά ταύτα Απορρίπτει την υπό κρίση αίτηση.»