×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/128/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Νομιμότητα κατοχής θέσεως υπαλλήλου της ΕΥΔΑΠ και διευθυντή επ' αμοιβή σε δημοτική επιχείρηση. Εφαρμογή ΥΚ επί υπαλλήλων της ΕΥΔΑΠ. Καταβολή προβλεπόμενης αμοιβής και αποζημίωσης σωρευτικά στον πρόεδρο δημοτικής επιχείρησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Είναι επιτρεπτή από το νόμο 1256/82 η κατοχή θέσεως υπαλλήλου της ΕΥΔΑΠ και δ/ντή επ αμοιβή σε δημοτική επιχείρηση. (ομόφωνα) Δεν είναι νόμιμη η σύμπτωση στο αυτό πρόσωπο προέδρου ή αντιπροέδρου και δ/ντή δημοτικής επιχείρησης. (πλειοψ.) Οι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ δεν υπάγονται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. (ομόφωνα) Είναι δυνατή μέχρις ενός ορίου η απόληψη σωρευτικώς της αποζημίωσης του άρθρου 278 παρ.3 του ΠΔ 410/95 και της αμοιβής της παρ.4 του άρθρου 3 της υπ αριθμ. 25027/9.4.1984 αποφάσεως του Υπ. Εσωτερικών. (μειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

30430/2024

Ορισμός ενός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης και Τηλεθέρμανσης Λαυρεωτικής (Δ.Ε.Υ.Α.ΤΗ.Λ.) για παροχή πλήρους απασχόλησης με αμοιβή στην επιχείρηση και καθορισμός αρμοδιοτήτων και ύψους αμοιβής αυτού.


3592/2024

Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Ρεθύμνης (Δ.Ε.Υ.Α.Ρ.) για πλήρη απασχόληση με αμοιβή στην επιχείρηση και καθορισμός αρμοδιοτήτων και ύψους αμοιβής, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 (Α΄ 191).


ΕλΣυν.Κλ.1/54/2015

Μεταφορά από επιχείρηση:Νόμιμη η καταβολή μηνιαίας μισθοδοσίας από Δήμο σε υπάλληλο Δημοτικής Ανώνυμης Εταιρείας, η οποία μεταφέρθηκε από τη Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία στο Δήμο, καθόσον η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία ως ν.π.ι.δ. εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 15 του ν. 4257/2014 (ΦΕΚ Α' 93/2014) και επομένως είναι νόμιμη η μεταφορά της ως άνω υπαλλήλου από την εν λόγω δημοτική ανώνυμη εταιρεία στο Δήμο.


2392/2024

Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΞΟΝΑ ΧΑΝΙΩΝ για πλήρη απασχόληση με αμοιβή στην επιχείρηση και καθορισμός αρμοδιοτήτων και ύψους αμοιβής, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 (Α΄ 191).


17125/2024

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 13445/21.02.2024 απόφασης «Ορισμός Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης Λαμίας (Δ.Ε.Υ.Α.Λ.), ως μέλους με πλήρη απασχόληση στην επιχείρηση και καθορισμός των αρμοδιοτήτων και της αμοιβής αυτού» (Υ.Ο.Δ.Δ. 203, ΑΔΑ: ΨΜΗΗΟΡ10-6ΔΣ), ως προς την καθοριζόμενη αμοιβή.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/336/2015

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από ΔΕΥΑ σε μέλος του ΔΣ της, για τις παρασχεθείσες στη δημοτική επιχείρηση υπηρεσίες του, με πλήρη απασχόλησή του, καθόσον, κατά παράβαση του άρθρου 3 του ν. 1069/1980 (ΦΕΚ Α΄ 191/1980), εντέλλεται η αμοιβή του ανωτέρω, για χρονικό διάστημα προηγούμενο της έκδοσης της απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης, με την οποία ορίστηκε ο ανωτέρω ως μέλος του Δ.Σ. με πλήρη απασχόληση και αμοιβή.


ΕλΣυν.Κλ.7/310/2015

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑ.Ανάθεση:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Δήμο σε εργοληπτικές επιχειρήσεις, ως απόρροια ανάληψης των υποχρεώσεων της αυτοδικαίως λυθείσας και τεθείσας σε εκκαθάριση Δημοτικής Επιχείρησης, καθόσον: α) η υποκατάσταση της Δημοτικής Επιχείρησης από τις ανωτέρω εργοληπτικές επιχειρήσεις στην εκτέλεση των ως άνω έργων είναι μη νόμιμη, όχι μόνο διότι δεν τηρήθηκε η διαδικασία για την επιτρεπόμενη από το ν. 1418/1984 υποκατάσταση του αναδόχου, αλλά προεχόντως διότι, μέσω αυτής της ανάθεσης εκ μέρους της Δημοτικής Επιχείρησης, καταστρατηγήθηκαν οι οικείες διατάξεις περί διενέργειας διαγωνισμών, β) κατά το χρόνο που ο Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης υπέγραψε τις επίμαχες συμβάσεις με τις ως άνω εργοληπτικές επιχειρήσεις, το Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης δεν είχε ακόμα αποδεχθεί τις οικείες αναθέσεις από το Δήμο και επομένως, κατά τον επίμαχο χρόνο, η Δημοτική Επιχείρηση δεν είχε την αρμοδιότητα να αναθέσει την εκτέλεση των έργων σε τρίτους και γ) δεν υπάρχουν πρωτόκολλα παραλαβής των έργων, που να έχουν εκδοθεί από την Δημοτική Επιχείρηση και με τα οποία να πιστοποιείται η καλή εκτέλεση των έργων εκ μέρους των αναδόχων, αλλά μόνο τα από 11.10.2012 και 1.2.2013 πρωτόκολλα οριστικής παραλαβής από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, με τα οποία πιστοποιείται η καλή εκτέλεση των έργων εκ μέρους της Δημοτικής Επιχείρησης, ενώ ούτε οι τελικές επιμετρήσεις και οι λογαριασμοί των έργων έχουν συνταχθεί από τους ανωτέρω αναδόχους, αλλά από την Δημοτική Επιχείρηση.


11567/2012

Λύση της κοινωφελούς δημοτικής επιχείρησης με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Τεχνών και Άθλησης Δήμου Θεσσαλονίκης (Κ.Ε.Τ.Α.)» Ν. Θεσ­σαλονίκης.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/111/2014

Αποζημίωση απόλυσης μεταφερθέντων υπαλλήλων

Νόμιμος ο συνυπολογισμός της προυπηρεσίας σε αμιγή δημοτική επιχείρηση, υπαλλήλου με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ. που είχε μεταφερθεί σε Δήμο,  για τον υπολογισμό της αποζημίωσης απόλυσής του, σύμφωνα με το άρθρο 29 του ν.4257/2014. Ομοια πράξη 169/2014 του ιδίου Κλιμακίου
Μη κανονική όμως  η δαπάνη που αφορά στην καταβολή της αποζημίωσης αυτής, κατ’αρθ.169 παρ.1 εδ.γ’ Κ.Δ.Κ., καθόσον στις επισυναπτόμενες βεβαιώσεις του προέδρου της δημοτικής επιχείρησης και του Δημάρχου αναφέρεται διαφορετικός χρόνος προϋπηρεσίας του εργαζόμενου στην ανωτέρω δημοτική επιχείρηση, με συνέπεια να είναι αμφίβολος ο ακριβής χρόνος προϋπηρεσίας που θα πρέπει να προσμετρηθεί, για τον υπολογισμό της επίμαχης αποζημίωσης.

25568/2024

Ορισμός μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Τριφυλίας με πλήρη απασχόληση στην Επιχείρηση Καθορισμός αρμοδιοτήτων και αμοιβής αυτού.