×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/144/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δικαίωμα οικονομικής επιβράβευσης σε διακεκριμένους μεταμοσχευμένους ή αιμοκαθαρόμενους αθλητές – Κληρονομητό ως μη αυστηρά προσωποπαγές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το δικαίωμα για οικονομική επιβράβευση που χορηγείται στους μεταμοσχευμένους και αιμοκαθαρόμενους αθλητές είναι κληρονομητό ως μη αυστηρά προσωποπαγές. (πλειοψ.) Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΝΣΚ, ως ζήτημα μείζονος σημασίας. Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 252/2015 Γνωμ. Β΄Ολομ.ΝΣΚ.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/252/2015

Κληρονομητό δικαιώματος οικονομικής επιβράβευσης, που χορηγείται σε διακριθέντες μεταμοσχευμένους ή αιμοκαθαιρόμενους αθλητές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το δικαίωμα για οικονομική επιβράβευση που χορηγείται σε διακριθέντες μεταμοσχευμένους ή αιμοκαθαιρόμενους αθλητές είναι κληρονομητό ως μη αυστηρά προσωποπαγές (πλειοψ.). Παραπομπή από την υπ'αριθμ. 144/2015 Γνωμ. Τμ.ΣΤ΄ ΝΣΚ. ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/258/2019

Εάν σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και υπό τα δεδομένα πραγματικά περιστατικά, κληρονομείται το δικαίωμα για χορήγηση οικονομικής επιβράβευσης, που παρέχεται κατά το άρθρο 34 παρ.2, σε συνδυασμό με την παρ. 8 του άρθρου 31 του ν. 2725/1999.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το δικαίωμα για οικονομική επιβράβευση που χορηγείται σε προπονητές, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 34, σε συνδυασμό με την παρ. 8 του άρθρου 31 του ν. 2725/1999, είναι κληρονομητό, ως μη αυστηρά προσωποπαγές (ομόφ.).


8905/2004

Παροχή οικονομικής επιβράβευσης σε διακρινόμενους μεταμοσχευμένους και αιμοκαθαιρόμενους αθλητές και προπονητές αυτών.


ΥΠΠΟΑ/412303/16909/9162/2018

Καθορισμός ύψους οικονομικής επιβράβευσης διακρίσεων έτους 2017, προϋποθέσεις, απαιτούμενα δικαιολογητικά, διαδικασία και κάθε άλλο συναφές θέμα για την εκκαθάριση και την καταβολή αυτής σε μεταμοσχευμένους ή αιμοκαθαιρόμενους αθλητές και προπονητές αυτών.


ΕΣ/Τ1/142/2007

Οι αθλητές που σημειώνουν μία από τις εξαιρετικές αγωνιστικές διακρίσεις του ν. 2725/1999 επιτρέπεται να διορίζονται, κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων, σε κενές θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα, ύστερα από αίτησή τους και εφόσον έχουν τα απαιτούμενα για την αιτούμενη θέση προσόντα. Το ως άνω ευεργέτημα χορηγείται σε όλους τους αθλητές που πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και δεν περιορίζεται μόνο σε όσους πέτυχαν τη διάκρισή τους μετά τη δημοσίευσή του (βλ. 190/2005 πράξη I Τμ. Ε.Σ.).


ΝΣΚ/397/2012

Χορήγηση ή μη σε δημόσιους υπαλλήλους άδειας, προκειμένου να ασκήσουν ιδιωτικό έργο ή εργασία με αμοιβή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του Ν. 3528/2007.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εμπίπτει ή όχι η άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος στην κατά το άρθρο 31 του Ν. 3528/2007 (Υ.Κ.) έννοια του ιδιωτικού έργου ή εργασίας με αμοιβή, για την οποία, υπό τις τιθέμενες στο άρθρο αυτό προϋποθέσεις, δύναται να χορηγηθεί, μετά από σύμφωνη και αιτιολογημένη γνώμη του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, σχετική άδεια σε δημόσιους υπαλλήλους (ισοψηφία). Παραπομπή του υπό κρίση ερωτήματος στην Ολομέλεια του Ν.Σ.Κ., ως νομικό ζήτημα μείζονος σημασίας.


ΝΣΚ/327/2014

Α.Ε.Ι. – Μέλη Ε.Ε.ΔΙ.Π. – Χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η εκπαιδευτική άδεια χορηγείται στα μέλη Ε.Ε.ΔΙ.Π. ή Ε.ΔΙ.Π., κατ’ εφαρμογή των προεκτεθεισών στο ερώτημα διατάξεων, κατά τις ακόλουθες διακρίσεις και προϋποθέσεις. Ήτοι: α) στα μόνιμα μέλη, με μόνη την ιδιότητα αυτή και χωρίς άλλη πρόσθετη προϋπόθεση και β) στα μη μόνιμα μέλη εφόσον έχουν συμπληρώσει δεκαοκτώ μηνών υπηρεσία, ως μέλη Ε.Ε.ΔΙ.Π. Η χρονική αυτή προϋπόθεση τίθεται από το νόμο κατά τρόπο απόλυτο, γεγονός που σημαίνει ότι, αν δεν συντρέχει, δεν παρέχεται στο ενδιαφερόμενο μέλος Ε.ΔΙ.Π. δικαίωμα χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας.


ΔΕΚ/C-496/1999

Δεδομένης τόσο της σημασίας όσο και του σκοπού και της πρακτικής αποτελεσματικότητας των αρχών της ίσης μεταχειρίσεως μεταξύ των υποψηφίων και της διαφάνειας, η τήρησή τους πρέπει να εξασφαλίζεται και στην περίπτωση ειδικής διαδικασίας διαγωνισμού, όπως η εφαρμοζόμενη βάσει του κανονισμού 228/96, για τη δωρεάν προμήθεια χυμού φρούτων και μαρμελάδας στους πληθυσμούς της Αρμενίας και του Αζερμπαϊτζάν, λαμβανομένων ενδεχομένως υπόψη των ιδιαιτεροτήτων της διαδικασίας αυτής. Σ’ ένα τέτοιο πλαίσιο εναπόκειται στην Επιτροπή, ως αναθέτουσα αρχή, να τηρεί αυστηρά τα κριτήρια που η ίδια έχει καθορίσει, και μάλιστα μέχρι το πέρας του σταδίου εκτελέσεως της οικείας συμβάσεως. Επομένως, η αναθέτουσα αρχή δεν είναι εξουσιοδοτημένη να αλλοιώνει τη γενική οικονομία του διαγωνισμού τροποποιώντας στη συνέχεια μονομερώς έναν από τους ουσιώδεις όρους του και, ειδικότερα, μια διάταξη που, αν είχε περιληφθεί στην προκήρυξη του διαγωνισμού, θα είχε παράσχει στους υποψηφίους τη δυνατότητα να υποβάλουν ουσιωδώς διαφορετική προσφορά

ΝΣΚ/338/2007

Αναδρομικότητα ή μη των διατάξεων των άρθρων 34 παρ.2 και 8 του Ν 2725/1999 και 8 παρ.15 περ.δ’ του Ν 3207/2003.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις των παρ.2 και 8 του άρθρου 34 του Ν 2725/1999, και της τροποποιητικής διάταξης του άρθρου 8 παρ.15 περ.δ’ του Ν 3207/2003, δυνάμει των οποίων παρασχέθηκε στους αθλητές που σημειώνουν μία τουλάχιστον από τις εκεί αναφερόμενες εξαιρετικές αγωνιστικές διακρίσεις, το δικαίωμα να διορίζονται κατά παρέκκλιση των ισχυουσών διατάξεων, σε κενές θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα ως προς τους οποίους έχει εφαρμογή το άρθρο 1 του Ν 2527/1997, δεν καταλαμβάνουν περιπτώσεις κατά τις οποίες η εξαιρετική αγωνιστική διάκριση επιτεύχθηκε πριν την έναρξη ισχύος αυτών.


ΕλΣυν.Τμ.7/173/2009

Προμήθεια αναμνηστικών:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη, αφού πρόκειται για την προμήθεια αναμνηστικών στο πλαίσιο διοργάνωσης από το Δήμο πολιτιστικής εκδήλωσης για την επιβράβευση των μαθητών, οι οποίοι επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και επιμονή για μάθηση και αποτελούν παράδειγμα για τους νεώτερους και, συνεπώς, συνάδει με τη μέριμνα για την προαγωγή των πολιτιστικών και πνευματικών ενδιαφερόντων των κατοίκων του Δήμου αυτού και συμβάλλει, με την ευρύτερη έννοια, στη λειτουργική δραστηριότητα και στην εκπλήρωση των σκοπών του Δήμου, με τη δημιουργία κινήτρων για τη συνεχή βελτίωση του μορφωτικού επιπέδου των κατοίκων του. Εξάλλου, η ως άνω δαπάνη, ενόψει του ύψους της, της ποσότητας και του είδους των απονεμηθέντων αναμνηστικών (102 SET WATERMAN), η οποία μάλιστα δεν περιλαμβάνει χορήγηση χρηματικών ενισχύσεων (όπως χρηματικών βραβείων, βιβλιαρίων τραπεζικών καταθέσεων κ.λπ.), δεν υπερβαίνει το προσήκον μέτρο, λαμβανομένου υπόψη του πληθυσμού του Δήμου και της σημασίας της εκδήλωσης τόσο για τον ίδιο το Δήμο όσο και για τους κατοίκους του.(..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.