ΝΣΚ/151/2012
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Υπαγωγή Ιατροδικαστού στις ρυθμίσεις περί προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο Ιατροδικαστής Α΄ Φ.Κ. υπάγεται στις ρυθμίσεις του άρθρου 33 του Ν.4024/2011 περί θέσεως υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα, λόγω επικείμενης συνταξιοδότησης (προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα), δεδομένου ότι δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις της παρ.7 του άρθρου αυτού. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/331/2012
Ερμηνεία και εφαρμογή από τη Διοίκηση, των διατάξεων των άρθρων 33 παρ.1 του Ν. 4024/2011 και 1 παρ.13 του Ν. 4038/2012, που αφορούν στη θέση υπαλλήλου σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας (αντί του εσφαλμένως αναφερομένου στο ερώτημα «εργασιακής εφεδρείας»), στην περίπτωση της Φ.Κ., υπαλλήλου του ΥΠΔΒΜΘ.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή
Η υπάλληλος Φ.Κ. θα έπρεπε να τεθεί από 27-11-2011 σε καθεστώς προσυνταξιοδοτικής διαθεσιμότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4024/2011, εφόσον αυτή στις 31-12-2013 θα έχει συμπληρώσει τριανταπέντε (35) χρόνια πραγματικής και συντάξιμης υπηρεσίας, σωρευτικά με το απαιτούμενο, εκ του νόμου, όριο ηλικίας των πενήντα πέντε (55) ετών, (που το έχει ήδη συμπληρώσει), εσφαλμένα δε η Διοίκηση ερμήνευσε, στην περίπτωσή της, τις κείμενες διατάξεις. (ομοφ.)
ΝΣΚ/266/2010
Διαθεσιμότητα πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν δύνανται να εφαρμοστούν για τους πυροσβέστες εποχικής απασχόλησης, οι διατάξεις περί θέσεως σε διαθεσιμότητα του μονίμου πυροσβεστικού προσωπικού, αναλογικά κατ’ εφαρμογή της διατάξεως της παρ.1 του άρθρου 5 του ΠΔ 124/2003.
2/82742/ΔΕΠ/2016
«Παροχή οδηγιών αναφορικά με τη μισθολογική αποκατάσταση υπαλλήλων που τέθηκαν εσφαλμένα σε διαθεσιμότητα, λόγω υπαγωγής τους στις εξαιρέσεις του άρθρου 90 παρ. 2 περίπτωση Δ΄ του ν.4172/2013, μετά την επαναφορά τους στην υπηρεσία».(ΑΔΑ:6ΜΓ5Η-Κ4Ψ)
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)244/2014
Νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου, ο οποίος, μετά την κατάργηση των θέσεων της ειδικότητας σχολικών φυλάκων, εξαιρέθηκε αναδρομικά από τη διαθεσιμότητα και μετατάχθηκε αυτοδικαίως σε συνιστώμενη στον ως άνω Δήμο προσωποπαγή θέση, ειδικότητας Διοικητικού, καθόσον ο ανωτέρω υπάλληλος είχε νόμιμα μεταταγεί κατ’ εφαρμογή του τελευταίου εδαφίου της παρ. 2β του άρθρου 80 του ν. 4172/2013, διότι έχει ισχύον νόμιμο αποδεικτικό αναπηρίας 67% του τέκνου του, κατά την ημερομηνία δημοσιεύσεως του νόμου αυτού και ως εκ τούτου εμπίπτει στις εξαιρέσεις από τη διαθεσιμότητα.
Φ.80000/οικ19780/1129/2010
Εφαρμογή του άρθρου 13 του ν. 3863/2010 «Νέο ασφαλιστικό Σύστημα και συναφείς διατάξεις, ρυθμίσεις στις εργασιακές σχέσεις» (Φ.Ε.Κ. 115/ τ. Α’/ 15.07.2010) – Ειδικοί όροι συνταξιοδότησης επιζώντων συζύγων.
οικ.225679/2024
Καθορισμός του ύψους και του τρόπου απόδειξης διαθεσιμότητας των επαρκών πόρων που προβλέπονται στις διατάξεις του ν. 5038/2023 (Α’ 81) και στις λοιπές κανονιστικές ρυθμίσεις, καθώς και του ύψους και του τρόπου απόδειξης του απαιτούμενου εισοδήματος, για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84 και 144 του ν. 5038/2023 (Α’ 81).
ΝΣΚ/231/2003
Υπαγωγή Αξιωματικού πολεμικής διαθεσιμότητας στις διατάξεις του Ν 1370/1944, ώστε στα τέκνα του να εφαρμοσθούν οι διατάξεις της περιπτ.β’ του άρθρου 1 του ΝΔ 582/1970.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Ο αναφερόμενος στο ερώτημα Αξιωματικός πολεμικής διαθεσιμότητας δύναται να θεωρηθεί ότι εκπληρώνει τις τιθέμενες από τις διατάξεις του Ν 1370/1944 προϋποθέσεις, ώστε να εφαρμοσθούν στα τέκνα του οι διατάξεις της περιπτ.β’ του άρθρου 1 του ΝΔ 582/1970, περί καθ’ υπέρβαση εισαγωγής τέκνων αναπήρων και θυμάτων πολέμου στα ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ.
ΕλΣυν.Κλ.1/229/2015
Διαθεσιμότητα:Νόμιμη η καταβολή από Δήμο ποσού 7.336,12 ευρώ, σε υπάλληλό του, ως δαπάνη αποδοχών μισθοδοσίας της για το χρονικό διάστημα από 14.4.2014 έως 31.12.2014, κατά το οποίο αυτή τελούσε σε καθεστώς διαθεσιμότητας, υπό την ιδιότητα της δημοτικής αστυνομικού στον οικείο Δήμο, καθόσον νομίμως ετέθη με την σχετική διαπιστωτική πράξη του Δημάρχου, η ανωτέρω υπάλληλος του Δήμου, με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου, κλάδου ΔΕ της δημοτικής αστυνομίας, με βαθμό ΣΤ' (άρθρο 6 του ν.4024/2011, α'226), σε καθεστώς διαθεσιμότητας από 14.4.2014 (ημερομηνία δημοσίευσης του ν.4257/2014) και για χρονικό διάστημα οκτώ (8) μηνών, λόγω αυτοδίκαιης κατάργησης του κλάδου της δημοτικής αστυνομίας, κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του άρθρου 70 του ν.4257/2014. Περαιτέρω, ανεξαρτήτως της νομιμότητας ή μη της αναδρομικότητας του διορισμού της, από 12.9.2010, σύμφωνα με την απόφαση (ΦΕΚ Γ'1159/27.8.2014) του Δημάρχου σε κενή οργανική θέση του κλάδου ΔΕ της δημοτικής αστυνομίας με βαθμό Δ' και ήδη βαθμό ΣΤ', η ως άνω πράξη διορισμού ουδόλως συνέχεται με την εντελλόμενη δαπάνη, που αφορά αποδοχές μισθοδοσίας της ως άνω υπαλλήλου του Δήμου για χρονικό διάστημα οκτώ (8) μηνών, ήτοι από 14.4.2014 έως 31.12.2014, κατά το οποίο αυτή τελούσε σε καθεστώς διαθεσιμότητας σύμφωνα με την κατά τα ανωτέρω διαπιστωτική πράξη του Δημάρχου και σε εφαρμογή των προβλεπομένων στις διατάξεις του άρθρου 70 του ν. 4257/2014.
ΔΙΑΔΠ/Α/20234/2008
Κατάργηση της υποβολής πιστοποιητικού περί μη θέσεως σε δικαστική συμπαράσταση και αντιγράφου ποινικού μητρώου ως δικαιολογητικών στις διαδικασίες εγγραφής μέλους στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και αντικατάστασή τους με Υπεύθυνη Δήλωση του ν. 1599/1986.
ΝΣΚ/269/2015
Διαθεσιμότητα υπαλλήλων ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου βάσει του ν. 4172/2013 – Επαναφορά τους στην υπηρεσία βάσει του ν. 4325/2015 – Προϋποθέσεις αποκλεισμού από την επαναφορά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στο πεδίο εφαρμογής του Κεφαλαίου 4 του ν. 4325/2015, που καθορίζει τους υπαλλήλους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου κ.λπ., που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα και απολύθηκαν μετά από αυτή, το δικαίωμά τους για επαναφορά, τη διαδικασία προσδιορισμού και πλήρωσης θέσεων με εθελοντική κινητικότητα, την επανασύσταση καταργηθέντων κλάδων και ειδικοτήτων και την κατάταξή τους στις νέες θέσεις εργασίας του Δημοσίου, δεν περιλαμβάνονται μόνον οι υπάλληλοι των οποίων η υπαλληλική σχέση είχε λυθεί κατόπιν υποβολής αίτησης παραίτησης ενώ τελούσαν σε διαθεσιμότητα, είχαν υποβάλει αίτηση συνταξιοδότησης και είχαν λάβει οριστική σύνταξη. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ.2 του άρθρου 14 του άνω Κεφαλαίου και τον αποκλεισμό επαναφοράς στην υπηρεσία των υπαλλήλων αυτών απαιτείται να έχουν συντρέξει, κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του νόμου 4325/2015, σωρευτικά και κατά χρονική ακολουθία οι ως άνω προϋποθέσεις. (πλειοψ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ