×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/159/2021

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού κατά του COVID-19 του προσωπικού των φορέων: 1.«Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (ΕΚΥΚΚ)», 2.«Ψυχιατρείο Κρατουμένων Κορυδαλλού», 3.«ΕΠΙΛΟΓΗ-Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θήβας» και 4. «Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου».(..)
Το Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού, το Ψυχιατρείο Κρατουμένων Κορυδαλλού και η ΕΠΙΛΟΓΗ-Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θήβας, εντάσσονται στις δημόσιες δομές υγείας στις οποίες είναι υποχρεωτικός, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 206 του ν. 4820/2021, όπως ισχύει, ο εμβολιασμός κατά του COVID-19 του απασχολούμενου σ’ αυτές προσωπικού και, κατά συνέπεια, είναι δυνατή η ρύθμιση του θέματος με την προβλεπόμενη στην παράγραφο 7 του ιδίου άρθρου έκδοση σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης. Το Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου δεν προκύπτει ότι εντάσσεται στις ως άνω δομές.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.100/2018

Ένταξη του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (Ε.Σ.Υ.) και μετονομασία του σε Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού.


70623/Κ1/2025

Καθορισμός κριτηρίων και διαδικασίας επιλογής Διευθυντών δομών εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Σωφρονιστικά Καταστήματα και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου.


94493/Κ1/2022

Καθορισμός κριτηρίων και διαδικασίας επιλογής Διευθυντών κάθε δομής εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Καταστήματα Κράτησης και στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου.


15469/2025

Καθορισμός του αριθμού, του ύψους και του ανώτατου ορίου αμοιβής των ιδιωτών νοσηλευτών που επισκέπτονται ασθενείς κρατούμενους στα Σωφρονιστικά Καταστήματα και φιλοξενούμενους στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.


ΝΣΚ/28/2021

Δυνατότητα εφαρμογής της ειδικής διάταξης του άρθρου 8 του ν. 692/1977 για την απόσπαση υγειονομικού προσωπικού από οποιοδήποτε Κατάστημα Κράτησης στο Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (Ε.Κ.Υ.Κ.Κ.).(...)Δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της ειδικής διάταξης του άρθρου 8 του ν. 692/1977 για την απόσπαση υγειονομικού προσωπικού από οποιοδήποτε Κατάστημα Κράτησης στο Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (Ε.Κ.Υ.Κ.Κ.), διότι με αυτή προβλέπεται η διενεργούμενη με απόφαση μόνο του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη απόσπαση προσωπικού σε περιπτώσεις εξαιρετικών υπηρεσιακών αναγκών, σχετικών με τη διατήρηση όρων τάξης και ασφάλειας στα καταστήματα αυτά και όχι με την παροχή υγειονομικών υπηρεσιών (ομόφωνα).


Γ6/Γ.Π.61696/2024

Καθηκοντολόγιο Βοηθητικού Υγειονομικού Προσωπικού που ανήκει στη Νοσηλευτική Υπηρεσία και υπηρετεί σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), σε πανεπιστημιακά νοσοκομεία αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σε στρατιωτικά νοσοκομεία και το Νοσηλευτικό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού (Ν.Ι.Μ.Ι.Τ.Σ), καθώς και σε λοιπά νοσηλευτικά ιδρύματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Υγείας και σε δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/26/2017

Προμήθεια καυσίμων, για τις κινητές μονάδες αιμοδοσίας του Νοσοκομείου, καθώς επίσης και για τα ασθενοφόρων των Μονάδων Π.Ε.Δ.Υ. (πρώην Κέντρων Υγείας) .(..)  IV. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη νομική σκέψη η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο. Τούτο διότι η δαπάνη αυτή, που αφορά κατά ένα μέρος σε καταβολή τιμήματος για την προμήθεια κατά το έτος 2016 καυσίμων για την κίνηση των ασθενοφόρων υπ΄αριθμ. κυκλοφορίας ΚΗΗ .. και ΚΗΗ .., τα οποία χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των λειτουργικών αναγκών των δύο Κέντρων Υγείας ... και ... βαρύνει τον προϋπολογισμό του Νοσοκομείου ., κατά παράβαση των προεκτεθεισών στη ΙΙ σκέψη της παρούσας διατάξεων, με τις οποίες τέθηκε ο κανόνας ότι οι λειτουργικές ανάγκες των Κέντρων Υγείας βαρύνουν, μετά τις 31.12.2014, τους προϋπολογισμούς των Δ.Υ.Πε.. Το γεγονός δε ότι τα εν λόγω οχήματα ανήκουν στην κυριότητα του Νοσοκομείου ουδεμία ασκεί επιρροή, καθώς κρίσιμο στοιχείο για την εφαρμογή του κανόνα που τέθηκε με τις ως άνω διατάξεις είναι αποκλειστικά και μόνο το εάν η διενεργούμενη μετά τις 31.12.2014 από το Κέντρο Υγείας δαπάνη αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση των λειτουργικών του αναγκών. Εξάλλου, η επικαλούμενη τόσο από την 4η Δ.Υ.Πε όσο και από το Νοσοκομείο ., για τη δικαιολόγηση της επίμαχης δαπάνης υπ΄αριθμ. Α3β/3250/12.2.2015 απόφαση του Υπουργού Υγείας δεν συνδέεται με τη δαπάνη αυτή, καθώς με την τελευταία αυτή υπουργική απόφαση ρυθμίζεται έτερο ζήτημα και δη η κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των ασθενοφόρων, κατά το μεταβατικό διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταβίβασης της κυριότητάς τους από το εκάστοτε νοσηλευτικό ίδρυμα στο Ε.Κ.ΑΒ. Εντούτοις, το Κλιμάκιο λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το Νοσοκομείο προέβη στην ενταλματοποίηση της ελεγχόμενης δαπάνης κατόπιν σχετικών υποδείξεων της εποπτεύουσας αυτό αρχής (Διοίκησης της 4ης Υ.Πε.) και λόγω του ότι υπελήφθη εσφαλμένα ότι αυτό απαιτεί η συμμόρφωση προς την Α3β/3250/12.2.2015 απόφαση του Υπουργού Υγείας, κρίνει ότι πρέπει να αναγνωριστεί η συνδρομή συγγνωστής πλάνης υπέρ των αρμοδίων οργάνων του Νοσοκομείου, τα οποία ενήργησαν με σκοπό την κάλυψη των επιτακτικών αναγκών κίνησης των δύο ασθενοφόρων οχημάτων του και όχι με πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων.