×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/177/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιοι υπάλληλοι. Επίδομα προβληματικών και παραμεθορίων περιοχών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η χορήγηση του από τη διάταξη της παρ.5 του άρθρου 8 του Ν.2470/97 προβλεπομένου επιδόματος προβληματικών και παραμεθορίων περιοχών, όπως τούτο διαμορφώθηκε με την παρ.2ι του άρθρου 30 του Ν.2768/99 κατά κατηγορία περιοχής, σε υπαλλήλους που υπηρετούν σε περιοχές που χαρακτηρίσθηκαν σαν παραμεθόριες με την υπ αριθμ.ΔΙΔΑΔ/ Φ.42/2443/οικ.21290/ 12.10.99 Υ.Α. πέραν αυτών που αναφέρονται στην υπ αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.42/ 2175/11943, 11639 και 11981/20-12-95 Κ.Υ.Α., στην οποία παραπέμπει η προαναφερθείσα διάταξη νόμου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/88188/0022/2008

Επίδομα προβληματικών-παραμεθορίων περιοχών στους υπαλλήλους του Νομού Σερρών

2/87629/0022/2010

«Ερωτήματα επί της εφαρμογής του Ν.3833/2010» 1)Εφάπαξ χρηματικό ποσό που καταβάλλεται στους μετατιθέμενους υπαλλήλους σε υπηρεσίες προβληματικών περιοχών 2)Εφάπαξ οικονομική ενίσχυση που καταβάλλεται στους μετατασσόμενους ή μεταφερόμενους υπαλλήλους, με τις διατάξεις του άρθρου 56 του ν.1943/91 ή του άρθρου 10 του ν.2085/92 σε νομούς παραμεθορίων περιοχών 3)Επιδότηση αγοράς ή ανέγερσης κατοικίας


ΝΣΚ/334/2002

Ιδιωτικό Προσωπικό Δημοσίου. Παραμεθόριες περιοχές. Μετατάξεις – Μεταφορές προσωπικού από δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο δεν προβλέπει μετατάξεις και μονιμοποιήσεις σε δημόσιες υπηρεσίες παραμεθορίων περιοχών προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου που προέρχεται από δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Επιτρέπει μόνο την απλή μεταφορά σε κενές θέσεις των περιοχών αυτών με την ίδια σχέση εργασίας. Οι ρυθμίσεις αυτές δεν επηρεάζονται από την συνταγματική αναθεώρηση του Απριλίου του έτους 2001.


ΔΙΔΑΔ/2463/1999

Τροποποίηση της υπ' αρίθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/ 30.10.1992 κ.υ.α (ΦΕΚ667/τ.Β') περί καθορισμού προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του Ν.2085/1992.

ΠΔΙΔΑΔ/Φ.40/643/οικ.24094/2021

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/ 29847/30.10.1992 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 2085/1992» (Β΄ 667).


ΔΙΔΑΔ/8352/2007

Τροποποίηση της υπ` αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/ 30.10.1992 (ΦΕΚ 667/Β711.11.1992) κοινής υπουργικής απόφασης "Καθορισμός προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 2085/1992" όπως ισχύει.


ΔΙΔΑΔ/33004/2008

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/30.10.1992 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 2085/1992» (Φ.Ε.Κ. 667/Β΄/11.11.1992) όπως ισχύει.


ΔΙΔΑΔ/Φ.40/623/οικ.21542/2019

Τροποποίηση της ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/ 30.10.1992 κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα “Καθορισμός προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 2085/1992” (Φ.Ε.Κ. 667/Β΄/11.11.1992), όπως ισχύει .


ΔΙΔΑΔ/Φ.40/654/οικ.8573/2025

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/30.10.1992 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός προβληματικών περιοχών σε εφαρμογή του άρθρου 9 του ν. 2085/1992» (Β’ 667).



ΝΣΚ/171/2004

Παραμεθόριες περιοχές. Απαγόρευση δικαιοπραξιών. Άδεια ΥΦΕΘΑ για σύναψη δικαιοπραξιών σε αλλοδαπούς. Μη αναγκαιότητα αυτής στην περίπτωση που έχει δοθεί για απόκτηση ψιλής κυριότητας, μετά τον θάνατο του επικαρπωτή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η απόσπαση των τότε Επαρχιών Πιερίας και Γρεβενών από τους Νομούς Θεσσαλονίκης και Κοζάνης αντίστοιχα, για αμιγώς διοικητικούς λόγους, δεν αναιρεί το υπ’ αριθμ. 22/24-6-1927 ΝΔ περί χαρακτηρισμού των περιοχών αυτών ως παραμεθορίων για λόγους αναγομένους στην ασφάλεια της χώρας και, ως εκ τούτου, οι Νομοί Πιερίας και Γρεβενών εξακολουθούν να εμπίπτουν στις παραμεθόριες περιοχές, με αποτέλεσμα να απαιτείται άδεια για σύναψη δικαιοπραξιών στις περιοχές αυτές, και β) η άρση απαγορεύσεως για μεταβίβαση ψιλής κυριότητος σε αλλοδαπό τρίτης χώρας με παρακράτηση επικαρπίας εφ’ όρου ζωής, καλύπτει και το δικαίωμα της επικαρπίας μετά το θάνατο του επικαρπωτή και δεν απαιτείται εξ’ αρχής έγκριση του αρμοδίου φορέα (εν προκειμένω του ΥΦΕΘΑ).