×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/187/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εξωταμιακή διαχείριση εσόδων και εξόδων Δήμου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η εξωταμιακή διαχείριση εσόδων και εξόδων του Δήμου Ύδρας, όπως αυτή διαπιστώθηκε και αναφέρεται στις υπ’ αριθ. 7275/2002 και 2151/2002 πορισματικές εκθέσεις των οικονομικών επιθεωρητών για τα έτη 90-94 και 95-96 κατόπιν διενέργειας διαχειριστικού ελέγχου, δεν εμπίπτει στις διατάξεις των άρθρων 33 Ν 2130/1993 και 26 παρ.1 Ν 3274/2004.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/50418/0020/2002

Κώδικας κατάταξης εσόδων-εξόδων κρατικού Π/Υ (2/50418/2002 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει απο 1/1/2013 )


ΝΣΚ/40/2011

Επανεξέταση ή επανέλεγχος υποθέσεων, οι οποίες έχουν ερευνηθεί από το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και έχουν γνωστοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες οι σχετικές εκθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι επιτρεπτή η ικανοποίηση αιτημάτων πολιτών και οργάνων της Διοίκησης προς το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, για επανεξέταση ή επανέλεγχο υποθέσεων, οι οποίες έχουν ερευνηθεί από αυτό και έχουν γνωστοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες οι σχετικές εκθέσεις. (ομοφ.)


ΕΣ/Τ1/167/2006

Πρόσληψη των φερομένων ως δικαιούχων δεν ευρίσκει έρεισμα στη διάταξη του άρθρου 13 του Ν.2130/1993, όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 4 του άρθρου 22 του Ν.3274/2004, η οποία εφαρμόζεται σε έργα που εκτελούνται με αυτεπιστασία από τους Δήμους και όχι στην περίπτωση του ανωτέρω προσωπικού, το οποίο προσλήφθηκε για να παράσχει πάσης φύσεως εργασίες καθαρισμού κοινοχρήστων χώρων.


ΕΣ/ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ/278/2024

Με την υπό κρίση έφεση, οι εκκαλούντες ζητούν την ακύρωση: α) της ΕΜΠ 31/9.3.2012 απόφασης των Επιθεωρητών της Διεύθυνσης Οικονομικής Επιθεώρησης Βορείου Αιγαίου του Υπουργείου Οικονομικών, με την οποία ο πρώτος των εκκαλούντων, που διετέλεσε Ταμίας του τέως Δήμου Ομηρούπολης, καταλογίσθηκε με το ποσό των 413.863,92 ευρώ, το οποίο φέρεται ότι συνιστά έλλειμμα στη διαχείριση του ως άνω Δήμου για τις χρήσεις των οικονομικών ετών 1999 έως 2006, καθώς και με τις αναλογούσες στο έλλειμμα αυτό προσαυξήσεις ύψους 483.082,89 ευρώ, ήτοι συνολικώς με το ποσό των 896.946,81 ευρώ, β) της ΕΜΠ 32/9.3.2012 απόφασης των ιδίων Επιθεωρητών, με την οποία ο πρώτος των εκκαλούντων καταλογίσθηκε, εις ολόκληρον με τον πρώην Δήμαρχο…, με το ποσό των 2.494,71 ευρώ, το οποίο ωσαύτως φέρεται ως έλλειμμα στη διαχείριση του τέως Δήμου Ομηρούπολης για τη χρήση του οικονομικού έτους 1999, καθώς και με τις αναλογούσες στο έλλειμμα αυτό προσαυξήσεις ύψους 4.440,58 ευρώ, ήτοι συνολικώς με το ποσό των 6.935,29 ευρώ, γ) της ΕΜΠ 33/9.3.2012 απόφασης των αυτών Επιθεωρητών, με την οποία αμφότεροι οι εκκαλούντες - ο δεύτερος υπό την τότε ιδιότητά του ως Δημάρχου του τέως Δήμου Ομηρούπολης - καταλογίσθηκαν, εις ολόκληρον, με το ποσό των 171.309,44 ευρώ, το οποίο φέρεται ότι συνιστά έτερο έλλειμμα στη διαχείριση του ως άνω Δήμου για τις χρήσεις των οικονομικών ετών 2005 και 2006, καθώς και με τις αναλογούσες στο έλλειμμα αυτό προσαυξήσεις ύψους 114.214,46 ευρώ, ήτοι συνολικώς με το ποσό των 285.523,90 ευρώ. 


ΝΣΚ/209/2017

Αρμοδιότητα Ελεγκτικού Συμβουλίου για τη διενέργεια διαχειριστικού και λογιστικού ελέγχου επί των εποπτευομένων από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού αθλητικών φορέων – Δυνατότητα επέκτασης του ελέγχου στα ίδια έσοδα αυτών. Το Ελεγκτικό Συμβούλιο έχει αρμοδιότητα διενέργειας διαχειριστικού και λογιστικού ελέγχου επί του συνόλου των αθλητικών φορέων που δύνανται να επιχορηγηθούν. Ο έλεγχος μπορεί να επεκταθεί και επί των ιδίων εσόδων αυτών (πλειοψ.)


ΝΣΚ/1/2018

Συμμετοχή εκπροσώπων Οργανικών Μονάδων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) στο Συντονιστικό Όργανο Επιθεώρησης και Ελέγχου (άρθρο 8 ν. 3074/2002).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συμμετοχή εκπροσώπων οργανικών μονάδων της ΑΑΔΕ σε συντονιστικά όργανα επιθεώρησης και ελέγχου οργάνων επιθεώρησης της Δημόσιας Διοίκησης, όπως το Σώμα Ελεγκτών Επιθεωρητών της Δημόσιας Διοίκησης και τα ιδιαίτερα σώματα επιθεώρησης Υπουργείων, Περιφερειών, ΟΤΑ α και β βαθμού, ΝΠΔΔ κ.α., δεν είναι υποχρεωτική και δεν προβλέπεται στις διατάξεις που διέπουν την συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου του άρθρου 8 του ν. 3074/2002. (ομόφ.)


ΝΣΚ/70/2006

Εκθέσεις Επιθεωρητών - Ελεγκτών. Χορήγηση αντιγράφων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για τη χορήγηση αντιγράφων των Εκθέσεων των Επιθεωρητών - Ελεγκτών και των Πορισμάτων του Γενικού Επιθεωρητή του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και, συνεπώς, μόνον εν συνδρομή των προϋποθέσεων μη χορηγήσεως που ορίζει το άρθρο αυτό, είναι νόμιμη η άρνηση χορηγήσεως αντιγράφου. Αν, όμως πρόκειται για έκθεση ή πόρισμα, που περιέχει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, (εφόσον δεν συντρέχει περίπτωση μη χορηγήσεως αντιγράφου κατ’ άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας), για τη διερεύνηση της δυνατότητας ή μη χορηγήσεως αντιγράφου σε τρίτο έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του Ν 2472/1997.


ΝΣΚ/176/2021

Εάν ο διανυθείς χρόνος υπηρεσίας στελέχους του Λιμενικού Σώματος– Ελληνικής Ακτοφυλακής στο Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο (ΣΕΚ) της Α.Α.Δ.Ε., θεωρείται και ως κανονική υπηρεσία στο Λιμεναρχείο Ύδρας από το οποίο αποσπάσθηκε.(...)Ο διανυθείς χρόνος υπηρεσίας στελέχους του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής στο ΣΕΚ της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και ήδη της Α.Α.Δ.Ε. στην οποία είχε αποσπασθεί από το Λ/Χ Ύδρας όπου ανήκει οργανικά, δεν θεωρείται ως κανονική υπηρεσία στο εν λόγω Λιμεναρχείο, ειδικώς καθόσον αφορά τη συμπλήρωση του συνολικώς απαιτούμενου υποχρεωτικού χρόνου παραμονής (3 έτη) πραγματικά στην οργανική του θέση (κατά πλειοψηφία).


Δ17α/01/77/ΦΝ 437/2010

«Ανάθεση αρμοδιοτήτων σχετικών με την έγκριση τροποποιήσεων των συμβάσεων Έργων, Εισηγητικές εκθέσεις για την τροποποίηση συμβάσεων και διαχείριση των Έργων, των οποίων η ολοκλήρωση προϋποθέτει Συμπληρωματικές Συμβάσεις και Ανακεφαλαιωτικούς Πίνακες.»


ΝΣΚ/41/2005

Υπαγωγή του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων στις διατάξεις του Ν 3074/2002.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι διατάξεις του Ν 3074/2002 και ειδικότερα οι διατάξεις του άρθρου 1, που αναφέρονται στις αρμοδιότητες του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και 8, που ρυθμίζουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τις αρμοδιότητες του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης και Ελέγχου (Σ.Ο.Ε.Ε.) έχουν εφαρμογή και στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων, που συστάθηκε και λειτουργεί δυνάμει των διατάξεων του άρθρου 22 Ν 1418/1984, όπως ισχύει.