ΝΣΚ/200/2017
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Ενέργειες της Διοίκησης του ΕΚΑΒ, κατόπιν της υποβολής έκθεσης ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών / Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, να ανακαλέσει τις πράξεις μετάταξης υπαλλήλων. Κατάσταση : Αποδεκτή α) Ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ δεν υποχρεούται να ανακαλέσει τις μετατάξεις των αναφερόμενων στο ερώτημα υπαλλήλων Κ.Ο. και Θ.Λ., κατ’ εφαρμογή του πορίσματος της υπ’ αριθμ. 10/Α/2016 έκθεσης ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, β) οι μετατάξεις αυτές δεν μπορούν κατά νόμο να ανακληθούν, λόγω του τεκμηρίου νομιμότητας που έχει ήδη παραχθεί από τις ατομικές πράξεις διορισμού τους σε άλλο κλάδο της ίδιας κατηγορίας ΤΕ, οι οποίες ουδέποτε ανακλήθηκαν και γ) σε κάθε περίπτωση, οι αρχικές πράξεις διορισμού και οι επίμαχες διατάξεις δεν δύνανται να ανακληθούν λόγω παρόδου διετίας από τότε που εκδόθηκαν και δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις της κατ’ εξαίρεση και μετά την πάροδο διετίας ανάκλησής τους, ήτοι δόλος του διοικούμενου ή υπέρτερο δημόσιο συμφέρον ή παράβαση διάταξης δημόσιας τάξης (ομοφ).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Ν.3074/2002
Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης. Αναβάθμιση του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και του Συντονιστικού Οργάνου Επιθεώρησης κι Ελέγχου και άλλες διατάξεις.
ΝΣΚ/186/2016
Αρμοδιότητα εξέτασης, από το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ), πράξεων χαρακτηρισμού Δασάρχη - Υποχρέωση ή μη της Διοίκησης να ανακαλεί τέτοιες πράξεις, μετά από σχετική πρόταση σε έκθεση ελέγχου του ΣΕΕΔΔ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ), στο πλαίσιο των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων του και της αποστολής του, μπορεί να εξετάζει και υποθέσεις που αποτελούν αντικείμενο και αποκλειστική αρμοδιότητα των Τεχνικών Επιτροπών Εξέτασης Αντιρρήσεων, όπως και τις πράξεις χαρακτηρισμού, πλην όμως, τα αρμόδια δασικά όργανα δεν υπέχουν υποχρέωση ανάκλησης των επίμαχων πράξεων χαρακτηρισμού βάσει των προτάσεων της έκθεσης ελέγχου του ΣΕΕΔΔ, οι οποίες, άλλωστε, σε κάθε περίπτωση, δεν δεσμεύουν τη Διοίκηση. (ομοφ.)
ΝΣΚ/382/2003
Υπηρεσία Επιθεωρητών-Ελεγκτών αποσπασμένων στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης. Υπηρεσία Οικονομικών Επιθεωρητών Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών. Αναλογική εφαρμογή σχετικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι διατάξεις της παρ.10 του άρθρου 21 του Ν 2738/1999 σύμφωνα με τις οποίες η υπηρεσία των Επιθεωρητών-Ελεγκτών των αποσπασμένων στο Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης λογίζεται ως υπηρεσία προϊσταμένου Τμήματος δεν είναι δυνατόν να εφαρμοσθούν αναλογικά και στον κλάδο των Οικονομικών Επιθεωρητών του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
ΝΣΚ/40/2011
Επανεξέταση ή επανέλεγχος υποθέσεων, οι οποίες έχουν ερευνηθεί από το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και έχουν γνωστοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες οι σχετικές εκθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι επιτρεπτή η ικανοποίηση αιτημάτων πολιτών και οργάνων της Διοίκησης προς το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, για επανεξέταση ή επανέλεγχο υποθέσεων, οι οποίες έχουν ερευνηθεί από αυτό και έχουν γνωστοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες οι σχετικές εκθέσεις. (ομοφ.)
Ν.3613/2007
Ρυθμίσεις θεμάτων Ανεξάρτητων Αρχών, Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης και λοιπών ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών.
ΝΣΚ/407/2004
Χορήγηση ειδικής πρόσθετης αμοιβής στους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που έχουν μετακινηθεί στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η ειδική πρόσθετη μηνιαία αμοιβή που χορηγείται στους υπαλλήλους της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου ΕΣ.Δ.Δ.Α. και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δυνάμει της υπ’ αριθμ. 2/19691/0022/28.3.2001 κοινής απόφασης των Υπουργών ΕΣ.Δ.Δ.Α. και Οικονομικών και προέρχεται από τα έσοδα του Εθνικού Τυπογραφείου, καταβάλλεται στο ακέραιο και χωρίς κανένα περιορισμό και στους υπαλλήλους των παραπάνω Υπηρεσιών οι οποίοι μετακινούνται ή αποσπώνται για την στελέχωση της Γραμματείας του Σώματος Επιθεωρητών- Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που είναι ειδική Υπηρεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.
ΣΕΕΔΔ/Φ.7/659/2016
«Ανοιχτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.)» (ΑΔΑ:ΩΧΖΘΩ-ΒΕΡ)
ΝΣΚ/344/2011
Χορήγηση αντιγράφου μη προσδιοριζομένης επακριβώς έκθεσης επιθεώρησης- ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης σε μη εμπλεκόμενο μέλος ΔΕΠ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Διοίκηση δεν υποχρεούται να ικανοποιήσει το αόριστο αίτημα του μέλους ΔΕΠ, για χορήγηση σ’ αυτόν μη προσδιοριζομένου σαφώς συγκεκριμένου διοικητικού εγγράφου ή εγγράφου για το οποίο δεν αναφέρει καν την ύπαρξη μιας συγκεκριμένης προσωπικής έννομης σχέσης του, που να τον συνδέει με το περιεχόμενο αυτού. Έχει όμως η Διοίκηση (το Τμήμα Οδοντιατρικής του ΕΚΠΑ) τη διακριτική ευχέρεια, εάν προσδιορίσει το αιτούμενο έγγραφο και διαπιστώσει εύλογο προς τούτο ενδιαφέρον του συγκεκριμένου μέλους ΔΕΠ, να χορηγήσει αντίγραφο αυτού, όπως είναι και η έκθεση επιθεώρησης- ελέγχου του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης για κατατακτήριες εξετάσεις φοιτητών, σύμφωνα και με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997.
ΕΣ/ΤΜΗΜΑ V/656/2024
Με την ένδικη αίτηση του Γενικού Επιτρόπου της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο, που ασκείται κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 2 του ν. 3074/2002 και 12 του ν. 3213/2003, ζητείται να καταλογιστεί υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ο καθ' ου η αίτηση δημόσιος υπάλληλος με το ποσό των 505.708,88 ευρώ, διότι, σύμφωνα με τα πορίσματα της 260/Α/2014 έκθεσης ελέγχου περιουσιακής κατάστασης του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, δεν αποδείχθηκε η νόμιμη προέλευση ισόποσου περιουσιακού οφέλους που αυτός απέκτησε κατά τη διάρκεια της δημόσιας υπηρεσίας του.
ΕΣ/ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΤΟ/238/2024
Με την ένδικη αίτηση του Γενικού Επιτρόπου της Επικρατείας στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ζητείται να καταλογιστεί υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου, ο καθ' ου η αίτηση υπάλληλος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, με το ποσό των 254.241,70 ευρώ, διότι, σύμφωνα με τα πορίσματα της 216/Α/2015 έκθεσης ελέγχου περιουσιακής κατάστασης του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και της 399/Α/2015 συμπληρωτικής έκθεσης, δεν αποδείχθηκε η νόμιμη προέλευση ισόποσου περιουσιακού οφέλους που αυτός απέκτησε κατά τη διάρκεια της δημόσιας υπηρεσίας του. Ο καθ’ ου η αίτηση κατέθεσε ενώπιον του Τμήματος, νομίμως, το από 3.12.2019 υπόμνημα, στο οποίο αναπτύσσει τους λόγους για τους οποίους ζητεί την απόρριψη της υπό κρίση αίτησης στο σύνολό της.