×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/210/2015

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υπάλληλοι αποσπασμένοι σε Ειδικές Υπηρεσίες Υπουργείων, οι οποίες με το άρθρο 5 του ν. 4314/2014 υπήχθησαν διοικητικά στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (ήδη Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού) – Δυνατότητα μετατάξεων/μεταφορών των εν λόγω υπαλλήλων, κατ’ εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 11 του άρθρου 59 του ιδίου ως άνω νόμου, σε κενές οργανικές θέσεις κλάδου ή ειδικότητας του προαναφερόμενου Υπουργείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Α) Εκ των αναφερομένων στο ερώτημα υπαλλήλων δύνανται να μεταταγούν/μεταφερθούν στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού-Τομέα Ανάπτυξης, κατ' εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 11 του άρθρου 59 του ν. 4314/2014, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις που τίθενται με τη διάταξη αυτή, εκείνοι που κατά τη δημοσίευση του νόμου ήταν αποσπασμένοι σε Ειδικές Υπηρεσίες που υπήχθησαν διοικητικά με τα άρθρα 5 και 15 του ως άνω νόμου στο τότε Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ήδη Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Β) Για τη μετάταξη υπαλλήλου, κατ' εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης της παραγράφου 11 του άρθρου 59 του ν. 4314/2014, δεν απαιτείται συνεχής, αλλά αρκεί η συνολική κατά τη δημοσίευση του νόμου διετής υπηρεσία στην Ειδική Υπηρεσία, με την προϋπόθεση βεβαίως ότι ο ενδιαφερόμενος υπάλληλος ήταν αποσπασμένος κατά τη δημοσίευση του νόμου στην Ειδική αυτή Υπηρεσία. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΔ. 70/2015

Ανασύσταση των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ανασύσταση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και μετονομασία του σε Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Μετονομασία του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού σε Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας σε Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Μεταφορά Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.


ΝΣΚ/277/2016

Δυνατότητα απόσπασης εκπαιδευτικών στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΠ) «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού», κατά παρέκκλιση του άρθρου 6 παρ. 4 του ν. 2469/1997.(...)Δεν επιτρέπεται η απόσπαση εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, λαμβανομένης υπόψη της απαγορευτικής διάταξης του άρθρου 6 παρ. 4 του ν. 2469/1997, που αποτελεί πάγια διάταξη ειδικότερου χαρακτήρα σε σχέση με τις οικείες διατάξεις τόσο του ν. 4314/2014 όσο και του ν. 3614/2007 που ρυθμίζουν θέματα διαδικαστικού χαρακτήρα. (πλειοψ.)


20871/2015

Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής «Με εντολή Υπουργού» στον Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού (πρώην Υπουργείο Τουρισμού), στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών−Διοικητικών Υπηρεσιών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων της Κεντρικής Υπηρεσίας και στους Προϊσταμένους των Περιφερειακών Υπηρεσιών Τουρισμού.


135724/4387/2013

Θέμα: Εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 2 του άρθρου 7 του νόμου 4164/2013 (ΦΕΚ 156/Α΄)

ΝΣΚ/151/2016

Τοποθέτηση υπαλλήλου ως προϊσταμένης στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΕΠ «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη», βάσει του χρόνου άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στο πρόσωπο της Μ.Ο. πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 59 παρ. 6 του ν. 4314/2014, για να τοποθετηθεί, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, προϊστάμενη Τμήματος (Μονάδας) στη νέα Ειδική Υπηρεσία με την επωνυμία «Ειδική Υπηρεσία ΕΠ Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη», με κριτήριο τον περισσότερο χρόνο άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου, καθόσον η απόφαση, με την οποία ορίσθηκε αναπληρώτρια προϊσταμένη, ανεξαρτήτως των νομικών πλημμελειών της, έχει το τεκμήριο νομιμότητας, άσκησε δε «εν τοις πράγμασι» καθήκοντα προϊσταμένης της προαναφερθείσης ειδικής υπηρεσίας (πλειοψ.)


ΝΣΚ/392/2008

Ισχύς της διάταξης της παρ.1 του άρθρου 20 του Ν 3580/2007 που αφορά αποσπάσεις, μετατάξεις προσωπικού κ.λπ. εποπτευομένων φορέων από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αληθής έννοια της διάταξης ως προς την έναρξη και μόνο της προθεσμίας ισχύος του ενός έτους για αποσπάσεις, μετατάξεις προσωπικού κ.λπ., είναι αυτή που ορίζεται στο άρθρο 22 του Ν 3580/2007 δηλαδή εξήντα ημέρες από τη δημοσίευση του νόμου αυτού, διότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να περιορισθεί ουσιαστικώς η δωδεκάμηνη προθεσμία ισχύος, σε προθεσμία δέκα μηνών.


6763/365/2022

Διευκρινίσεις - Οδηγίες εφαρμογής της διάταξης της παραγράφου 8 του άρθρου 45 του νόμου 998/1979 ως ισχύει. ΑΔΑ:ΩΖΑΝ4653Π8-4ΧΝ


ΠΔ.73/2011

Μετονομασία της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης, ανακατανομή των υπαγομένων σε αυτές υπηρεσιών, μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού στον Πρωθυπουργό, σύσταση Γενικής Γραμματείας Ναυτιλίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και ρύθμιση άλλων συναφών θεμάτων.


ΝΣΚ/381/2000

ΕΟΤ. Μετατάξεις υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με σειρά αποφάσεων του Υπουργού Τουρισμού έχει ανατεθεί σε μόνιμους και αορίστου χρόνου υπαλλήλους του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) η άσκηση καθηκόντων στο Υπουργείο Τουρισμού (ήδη Ανάπτυξης) παράλληλα με τα κύρια καθήκοντά τους στον ΕΟΤ. Πλην, όμως, οι υπάλληλοι αυτοί στην πράξη ασκούν καθήκοντα αποκλειστικά και μόνο στο Υπουργείο καθ όλη τη διάρκεια του ωραρίου και όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Η διάθεσή τους αυτή στο Υπουργείο, που έλαβε χώρα χωρίς τη νομική μορφή της απόσπασης, μπορεί να θεωρηθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 23 του Ν 2738/99 και μπορούν να προχωρήσουν οι νόμιμες διαδικασίες για τη μετάταξή τους.


ΝΣΚ/4/2022

Εάν, μετά τη θέσπιση της διάταξης του άρθρου 59 παρ. 1 του ν. 4554/2018 -με το οποίο αντικαταστάθηκε το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του ν.2345/1995- αρμόδιος για την αδειοδότηση των ιδιωτικών ιδρυμάτων παιδικής προστασίας, αλλά και για την άρση αυτής είναι ο οικείος Δήμος ή η οικεία Περιφέρεια, λαμβανομένης υπόψη και της διάταξης της παραγράφου 3 του άρθρου 59 του ν. 4554/2018 με την οποία διατηρήθηκε σε ισχύ μόνον η περίπτωση 22 της παραγράφου 3Β του άρθρου 94 του ν. 3852/2010 και όχι η περίπτωση 9 της παραγράφου 3Β της ως άνω διάταξης, με την οποία ορίζεται ότι αρμοδιότητα για τη χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας ιδρυμάτων παιδικής πρόνοιας σε ιδιώτες έχει ο Δήμος.(....)Η αρμοδιότητα αδειοδότησης ιδιωτικών ιδρυμάτων παιδικής προστασίας, σύμφωνα με τη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 59 του ν. 4554/2018, η οποία αντικατέστησε το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του ν. 2345/1995 και έχει τεθεί σε ισχύ από 18.07.2018, για τη χορήγηση, στην περίπτωση του ερωτήματος, άδειας λειτουργίας προς την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ) « … » (η οποία αποτελεί φορέα ιδιωτικού τομέα), προκειμένου αυτή να παράσχει νομίμως οργανωμένες κοινωνικές υπηρεσίες που έχουν σχέση με την προστασία του παιδιού, ανήκει στην οικεία Περιφέρεια. Για την ειδικότερη αρμοδιότητα ανάκλησης της άδειας λειτουργίας του ανωτέρω φορέα, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ.1 του ν. 2690/1999, το ερώτημα δεν διαλαμβάνει πλήρη εξιστόρηση συγκεκριμένου πραγματικού και σχετικού προβληματισμού της Διοίκησης και ως εκ τούτου για την απάντησή του δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις που θέτει το άρθρο 8 παρ. 2 του ν. 4831/2021 (ομόφωνα).