×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/227/2013

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ιδιωτικές Επενδύσεις – Επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης – Εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη η αίτηση υπαγωγής επιχειρηματικού σχεδίου στις διατάξεις του ν. 3299/2004.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Κατά τη μία γνώμη, η απάντηση στα δύο πρώτα υποερωτήματα είναι ότι τα επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης της παρ.2 του άρθρου 9 του ν. 3299/2004, υπάγονται στη διάταξη της παρ.1 περ.α’ του άρθρου 10 του ν. 3816/2010 και κατά συνέπεια οι αναφερόμενες στο ερώτημα αιτήσεις είναι εκπρόθεσμες. Κατά την άλλη γνώμη, η απάντηση στα ανωτέρω υποερωτήματα είναι ότι τα επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης της παρ.2 του άρθρου 9 του ν. 3299/2004, δεν υπάγονται στη διάταξη της παρ.1 περ.α’ του άρθρου 10 του ν. 3816/2010 και κατά συνέπεια η οριζόμενη στη διάταξη αυτή καταληκτική ημερομηνία δεν ισχύει για τις αναφερόμενες στο ερώτημα αιτήσεις. (ισοψηφία) β) Επί του τρίτου υποερωτήματος, η απάντηση είναι ότι νομίμως η διοίκηση δύναται να μη δεχθεί τις αναφερόμενες στο ερώτημα αιτήσεις, εάν αυτές έχουν υποβληθεί εκπροθέσμως, χωρίς, όμως, να μπορεί να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο προβολής εκ μέρους της ενδιαφερόμενης εταιρίας αξίωσης για αποκατάσταση της τυχόν ζημίας που έχει υποστεί από την έως σήμερα συμπεριφορά της διοίκησης. (ομόφωνα) Κατόπιν αυτών, το εξεταζόμενο ερώτημα παραπέμπεται, κατ’ άρθρο 7 παρ.3 του ν. 3086/2002, στην Ολομέλεια του Ν.Σ.Κ. - Εκδόθηκε η 377/2013 Ολομελείας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/377/2013

Επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 3299/2004 – Προθεσμία υποβολής αιτήσεων επενδυτικών σχεδίων για την υπαγωγή τους στις διατάξεις του Ν. 3299/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τα επιχειρηματικά σχέδια διάσωσης και αναδιάρθρωσης της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 3299/2004, δεν υπάγονται στη διάταξη της παραγράφου 1 περ.α του άρθρου 10 του ν. 3816/2010 και συνεπώς η οριζόμενη στη διάταξη αυτή προθεσμία δεν ισχύει για τις αναφερόμενες στο ερώτημα αιτήσεις. (πλειοψ.) ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 227/2013 ΓΝΩΜ. ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ


ΝΣΚ/198/2014

Ισχύς του ειδικού καθεστώτος ενισχύσεων για τη διάσωση και αναδιάρθρωση των προβληματικών επιχειρήσεων, που θεσπίστηκε με τη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν.3299/2004, μετά την ισχύ του ν.3908/2011. Το ειδικό καθεστώς ενισχύσεων για τη διάσωση και αναδιάρθρωση των προβληματικών επιχειρήσεων που θεσπίσθηκε με τη διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν.3299/2004, μετά την ισχύ του νέου επενδυτικού νόμου (ν.3908/2011), έχει καταργηθεί, παρεπομένως δε, δεν υφίσταται δικαίωμα υποβολής επιχειρηματικών σχεδίων διάσωσης και αναδιάρθρωσης προς υπαγωγή στις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν.3299/2004, ούτε αντίστοιχη υποχρέωση της αρμόδιας αρχής να προβεί σε αξιολόγηση αυτών. (πλειοψ.)


Aριθμ. 2635/2012

Χορήγηση υποτροφιών στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων του ΕΣΠΑ 2007-2013 για την υποστήριξη νέων με βραβευθέντα επιχειρηματικά σχέδια στην υλοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων τους.


Αριθμ. 5208/2012

Τροποποίηση απόφασης (κ.υ.α.) ( Αριθμ.2635/2012-ΦΕΚ/Β/1881/2012) χορήγησης υποτροφι­ών στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων του ΕΣΠΑ 2007 - 2013 για την υποστήριξη νέων με βραβευθέντα επιχειρηματικά σχέδια στην υλοποίη­ση των επιχειρηματικών σχεδίων τους


ΝΣΚ/242/2013

Προϋποθέσεις άσκησης του δικαιώματος της διάταξης του άρθρου 5 παρ.5 του ν. 3299/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για τα επενδυτικά σχέδια α) που είχαν υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/2004 πριν την 4-3-2009 (ημερομηνία δημοσίευσης του ν. 3752/2009) και β) για τα επενδυτικά σχέδια που υπήχθησαν μετά την 4-3-2009 στις διατάξεις του ν. 3299/2004, είναι δυνατή η άσκηση του δικαιώματος της παρ.5 του άρθρου 5 του ν. 3299/2004, μετά την λήξη της παραταθείσας δια νόμου προθεσμίας, υπό τις προϋποθέσεις που τάσσονται στην τελευταία αυτή διάταξη. (ομοφ.)


Αριθμ. 8351/2005

Καθορισμός επιπλέον ποσοστού ενίσχυσης, ανά Νομό, βάσει του κριτηρίου του κατά κεφαλή Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, για τα επενδυτικά σχέδια που υπάγονται στις διατάξεις του Ν. 3299/2004.


100638/2016

ΘΕΜΑ: Απάντηση σε ερώτημα σχετικά με τη διατήρηση ή μη υπερβάλλουσας μείωσης του άρθρου 29 παρ. 2 του ν. 4024/2011


4742/2017

Καθορισμός της διαδικασίας, των δικαιολογητικών και κάθε άλλης αναγκαίας ρύθμισης, για τη χορήγηση πρόσθετης παράτασης της προθεσμίας ολοκλήρωσης για δεκαπέντε (15) επιπλέον μήνες, στα επενδυτικά σχέδια που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/2004.


ΝΣΚ/321/2006

Εγκυρότητα ή μη διαδικασίας διορισμού Βοηθών Ορκωτών Εκτιμητών στο Σώμα Ορκωτών Εκτιμητών κατά την περίπτωση που δεν υποβλήθηκε το κατά την περ.α’ της παρ.1 του άρθρου 9 του ΠΔ 279/1979 σχετικό ερώτημα του Υπ. Οικονομίας και Οικονομικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η απόφαση του Εποπτικού Συμβουλίου του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών περί διορισμού Βοηθών Ορκωτών Εκτιμητών, που ελήφθη χωρίς να προηγηθεί το, κατά την περ.α’ της παρ.1 του άρθρου 9 του ΠΔ 279/1979, σχετικό ερώτημα του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών για την πλήρωση των σ’ αυτό οριζομένων θέσεων, είναι μη νόμιμη, δεδομένου ότι το ερώτημα του Υπουργού αποτελεί ουσιώδη εξωτερικό τύπο για την έκδοση της αποφάσεως του Ε.Σ. περί διορισμού και ακολούθως η τοιαύτη έλλειψη νομιμότητας της αποφάσεως του Ε.Σ., οδηγεί σε ακυρότητα την όλη σύνθετη διοικητική ενέργεια του διορισμού των επιλεγέντων προς τούτο με την πιο πάνω απόφαση Βοηθών Ορκωτών Εκτιμητών, με αποτέλεσμα να μην δύναται να γίνει νομίμως ο διορισμός αυτών με την έκδοση σχετικού Π.Δ., κατόπιν προτάσεως του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών.


ΝΣΚ/344/2016

Πεδίο εφαρμογής της έννοιας των «εκκρεμών περιπτώσεων» της διάταξης του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 104 του ν. 4387/2016.(..)Θεωρούνται ως «εκκρεμείς περιπτώσεις», κατά την έννοια του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 104 του ν. 4387/2016, οι αναφερόμενες στο ερώτημα περιπτώσεις επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθεισών στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ εισφορών, είτε δηλαδή όταν οι αιτήσεις επιστροφής υποβλήθηκαν πριν την 12/5/2016 (ημερομηνία εφαρμογής του νόμου) είτε και μετά την 12/5/2016, εφόσον, όμως, η αξίωση επιστροφής είχε γεννηθεί πριν την ημερομηνία αυτή και δεν είχε ικανοποιηθεί το σχετικό αίτημα, ενόψει των διοικητικών διαδικασιών που απαιτούνται για την έκδοση των σχετικών οριστικών διοικητικών πράξεων επιστροφής ή συμψηφισμού των εισφορών που εισπράχθηκαν αχρεώστητα